1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme tehnice Skoda Octavia 1.2 TSI

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de irinel, 8 Iul 2010.

  1. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    480
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Trebuie sa verifici presiunea uleiului prima data.
    E posibil sa fie doar senzorul defect.
     
  2. DanE 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2018
    Mesaje:
    2
    Salut, sunt posesor O2 1.2 TSI 105 cp 2013 si va solicit parerea cu privire la o problema aparuta in timp ce ma aflam in deplasare. Dupa vreo 100km de condus pe autostrada (viteza max 130), la un moment dat, in timp ce acceleram usor (nu kick-down) de 120 la 130, am simtit cum motorul a inceput sa balbaie, sa smuceasca sacadat, sintome care au incetat indata ce nu am mai apasat pedala de acceleratie. Am inceput sa reaccelerez usor, iar sintomele nu s-au mai repetat de data asta, dar au reaparut dupa 20-30 km. In aprox 300 km de condus (in conditii atmosferice de -3/-7°C), simtomele s-au manifestat de vreo 6-7 ori, aparand doar in momentul cand acceleram si fara sa se aprinda vreun martor in bord. Nu am mai intampinat astfel de probleme pana acum si nu stiu daca le pot asocia cu temperarura scazuta de afara sau calitatea combustibilului. Ma poate ajuta cineva cu vreo parere? Multumesc anticipat!
     
  3. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.749
    Locație:
    Brasov
    Se poate sa ai condens in rezervor , care la temperaturi scazute s-a transformat in bilute de gheata si alea obtureaza conductele de alimentare . Daca este asta , practic trebuie sa scoti tot carburantul din rezervor , sa te asiguri sa rezervorul este uscat si sa filtrezi benzina printr-o sita care nu permite apei sa treaca. Iarna este bine sa mergi tot timpul cu rezervorul plin , tocmai pentru a nu exista mut aer umed care va transforma umezeala aia in bile de gheata .
     
  4. DanE 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2018
    Mesaje:
    2
    Se intampla ca de cand au inceput temperaturile scazute, am avut tot timpul rezervorul full....voi vedea in perioada imediat urmatoare daca persista problema. Multumesc pt raspuns!
     

Distribuie pagina asta