1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme tehnice Skoda Octavia 1.2 TSI

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de irinel, 8 Iul 2010.

  1. ritter 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2009
    Mesaje:
    58
    am facut zilele trecute drive test cu Golf7 1.6TDI si dupa asta iese din discutie 1.2 TSI-ul pentru simplul motiv ca la motorizari de sub 122 CP cei de la VAG au decis scoaterea suspensiei spate independente in favoarea celei semirigide. Masina mi s-a parut putin instabila la modificari bruste de directie pe drum drept. In rest, tot respectul in continuare pentru 1.2TSI 105 CP.
     
  2. adyrot64 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2012
    Mesaje:
    5
    Locație:
    Bucuresti
    Fratilor, masina e la Brady si dupa un adevarat razboi, mi-au comunicat ca producatorul va suporta cheltuielile. Piesele vin in cca 5 zile. Motorul era varza, asa cum v-am mai spus: pistoane, supape, distributie si se pare si chiuloasa. Va voi da detalii despre "razboi" dupa ce mi-o repara. Sunt hotarat sa o schimb. Ma simt inselat. Vreau de la dealer o masina care sa faca banii multi pe care ii platesc din greu ca majoritatea voastra. Voi continua "lupta in acest sens".
     
  3. liviu-tsi 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2010
    Mesaje:
    25
    Locație:
    dolj
    Pai nu vine motor complet de la fabrica?Il repara pe al tau? Vrem si noi sa aflam detali despre ''razboi'' in caz de problema sa stim cum actionam.
     
  4. liviu-tsi 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2010
    Mesaje:
    25
    Locație:
    dolj
    Ai promis ca ne dai detalii.Asteptam noutati.
     
  5. 530d 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2013
    Mesaje:
    5
    Tu simti asta numai în mintea ta. E imposibil să simți diferența între suspensia semirigidă și independentă. Numai că cine nu se pricepe și aude ceva de cineva o crede și după aia și simte. Eu personal am condus multe mașini cu suspensii rigide, semirigide și independente. De la Lada 1200, skoda, audi, nissan, bmw-uri. Dar trebuie să vă zic că skoda octavia cu suspensia spate semirigidă e una dintre cele mai sigure pe drum.
    Să alegi alt model numai pentru suspensia spate mi se pare un lucru greșit.
     
  6. CristiV

    CristiV Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2011
    Mesaje:
    211
    Locație:
    Bucuresti
    Corect: chiulasa
     
  7. ritter 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2009
    Mesaje:
    58
    Numai in mintea mea ? Prefer sa nu comentez mai departe. Cine conduce Focus stie despre ce vorbesc. La fel si cei care conduc Astra...
     
  8. ritter 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2009
    Mesaje:
    58
    Cam astea vor fi preturile la octavia 3

    O3 1.2tsi105 1.4 tsi1401.6tdi1052.0tdi150
    Active 15,655 17,425 17,779 -
    Ambition 17,470 19,209 19,557 21,470
    Elegance 18,780 20,475 20,814 22,678
     
  9. rayn Bronze Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    sal

    Te cam apropii de adevar cu preturile astea cel putin astea sint preturi de lansare si abia peste un an o sa vedem o reducere ''MIRACULOASA'' de 1000 de euro :sob:
     
  10. geotibi 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2010
    Mesaje:
    52
    Locație:
    Ploiesti Bucuresti
    vibratii relanti

    am gasit sursa vibratiilor la relanti in partea dreapta la masina mea. E vorba de conductele de benzina: cand apas pe conducte in jos nu se mai aude iar cand trag de ele in sus vibreaza dar problema e ca nu stiu cum as putea sa rezolv problema deoarece nu am access la locul in care vibreaza acestea. S-a mai lovit cineva de problema asta? Cum ati rezolvat?

    Adyrot64: ai reparat masina? cum merge?
     
  11. prisecarujunior 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Feb 2013
    Mesaje:
    1
    Locație:
    Bucuresti
    Probleme lant 2.0

    Salutare oameni buni,

    Sunt posesorul(nu stiu daca sa spun fericitul sau nefericitul) unei Skoda Fabia 1.2 TSI 86CP. Am cumparat-o in 2010, si dupa aprox 20.000 de km a inceput sa "caraie" la pornire. Am fost cu masina la service si spre surprinderea mea nu au comentat nimic cand le-am zis de problema si mi-au schimbat distributia. Asta se intampla in 2012, prin primavara. In decembrie 2012 masina a iesit din garantia "foarte mare" de 2 ani. Speram ca povestea cu lantul sa nu se mai repete, dar iata ca a inceput din nou sa faca la fel, de data asta dupa 10.000 de km.
    Am sunat la service, le-am spus de problema, iar raspunsul lor a fost unul sec: daca se constata defectul, atunci lantul trebuie schimbat si ca o sa coste. Ce as putea sa fac? De ce ar trebui sa platesc pentru piese si manopera cand acesta problema este recunoscuta de fabrica? Desi stiu ca garantia pieselor shimbate inceteaza odata cu iesirea intregii masini din garantie, mi se pare de-a dreptul stupefiant ca sa afirmi ca si service ca nu conteaza ca ti-ai schimbat lantul la jumatatea sau in ultima zi a garantiei, daca problema apare dupa data expirarii, importatorul/fabrica, nu mai are nicio obligatie fata de cumparator. Ma simt ca un cobai, care a mai dat si multi bani si inca plateste rate pentru o masina cu un motor ce este neoficial inca in teste... :(
     
  12. liviu-tsi 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2010
    Mesaje:
    25
    Locație:
    dolj
    Nu te lasa si insista sa il schimbe be garantie.
     
  13. satlantis 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2010
    Mesaje:
    10
    Se aplica asa-numita "kulanza", adica tu trebuie sa platesti o foarte mica parte, iar restul fabrica.
     
  14. danutlupu 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2011
    Mesaje:
    31
    Locație:
    Iasi
    La acest motor 1,2 TSI, VAG a aplicat asa numita "clanta" data tuturor cumparatorilor :eiertritt:
     
  15. ccristiann 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2011
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Constanta
    saiba la turbina 1.2 tsi

    salutare
    am mai citit din cand in cand, cand am avut timp ce ati mai patit si voi cu masinile voastre;
    hai sa va zic ce am patit eu:
    azi revizia de 2 ani (22 000 km) la auto grup sud constanta
    cand ma duc la baiatu la ghiseu, ''hopa! ai actiune pt turbina'' pai nu am fost eu la tine acum 2 luni si te-am intrebat si mi-ai zis ca daca nu m-ai chemat, nu am? in fine, nu isi mai avea rost discutia.
    schimba uleiul si filtrele, muta masina, pune saiba si o da afara.
    ma sui in ea, dau a 1-a, nu a durat 2 secunde: piu! pe maxidot ''engine vault! workshop''. parchez, intru la pustiulica si ii zic sa mai incerce, ca nu prea i-a reusit.
    baga masina iar in service (el a condus-o si mi s-a parut ca merge potolit; i-am zis: sa vedem macar daca fuge; el: ''e talpa. asta e maxim'') si ii regleaza electricianul iar turbina.
    o scoate afara, ii rupe rotile prin curte pe la ei, o ia si consilieru, ii rupe si ala rotile, 4-5 000 de ture, mi-o preda ca functionala.
    plec cu ea, o iau si eu la alergat prin oras, a 1-a 3-4000, a 2-a 6000 de ture, a 3-a (nu recomand cand sunteti cu nevestele)...este alta masina...hai sa mai incercam o data, si inc-odata....NU! ASTA NU E MASINA MEA !
    ma intorc la cumatru'; amice, ce mi-ai facut la masina?
    pai sa vedeti, ca au mai fost sesizari de lipsa de putere, dar daca asa zice producatorul...daca nu vi le pun (saiba+soft) si se strica turbina, nu v-o mai schimbam pe garantie si e 4000 de lei; ok, eu te inteleg ca trebuie sa bagi o saiba acolo (care cica ar fi a doua varianta de saiba)ca ati fost nerabdatori mai rau ca o fata-mare cand ati scos motorul asta pe piata, dar de ce imi iei din putere? eu am cumparat o masina cu 105 cp, de ce dupa 2 ani ma anunti mataluta ca de fapt trebuie sa iti dau niste cai inapoi? da-mi si tu din bani inapoi! :no:; poate ca daca o stiam de la inceput ca e asa puturoasa nu o luam; poate cand o sa ma duc la munte, o sa urc pe rucar-bran cu a 2-a, ca mai mult nu poate, poate cand o sa vreau sa fac o depasire la peste 100 km/ora, o sa imi zica nu nu nu...
    concluzionez: romania, tara unde toti se ... pe tine, si iti ia si banii !
     
  16. tvirgil

    tvirgil 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2010
    Mesaje:
    18
    Locație:
    Iasi
    Va salut! Acum am venit din service, de la revizia de trei ani, si am reusit sa fac si o diagnoza pe linga care i-am rugat sa faca si o conectere cu serverul de la skoda pt. un eventual update de soft.

    Intelegatori fiind, s-au conectat si surpriza - exista o varianta noua, 9836 parca, la 1.2tsi 105cp cv.manuala.

    Nu pot sa va spun unde si ce modificari au adus, si nici impresii pt ca nu am mers decit de la service pina la serviciu.

    Am sa revin dupa ce voi efectua un drum mai lung.
     
  17. sorin2010 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2010
    Mesaje:
    27
    Updat Turbina Cu Montaj Saiba

    Salut Cristian, am o skoda octavia 1,2 TSI cumparata in septembrie 2010, am si eu o rechemare la service tot pentru turbina (actiune) zic cei de la skoda. Te rog frumos sa imi spui daca este bine sa fac aceasta actiune adica sa fac acest update si sa imi monteze ei acea saiba. Sincer eu am mai auzit (de cam 4 luni) pe aici ca si-au facut updat la motorul de 1,2 TSI si nu au fost multumiti. Imi poti spune care este diferenta dintre masina de acum (dupa update) si masina de inainte de update. Sincer eu sunt f. multumit de masina, eu bag doar benzina de 100 de la OMV si merge bine. Sa fac acest update sau nu, mi-e frica ca o sa imi ia din putere sau sa nu mai fie la fel.
    Astept raspunsul tau.
     
  18. ccristiann 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2011
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Constanta
    salut
    diferenta de putere se simte cand ii dai peste 3-4000 de ture, brusc, poate chiar spre 6. cum o simti? trage cu 2 persoane in masina cum tragea cu 4.
    la mers normal nu am simtit nimic nici + nici -.
    la consum nu ma pot pronunta ca am mers numai oras.
    si eu eram foarte multumit de masina si nu am avut nicio problema pana acum.
    cei de la skoda mi-au zis ca mi-o readuc la starea initiala, dar daca se strica turbina (si banuiesc ca si orice altceva la motor/transmisie) nu mi-o inlocuiesc in garantie, si turbina ar costa vreo 4000 de lei. mai am doi ani de garantie, asa ca nu am avut de ales decat sa accept varianta lor.
    sper ca ti-am fost de ajutor
     
  19. rralex89 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2012
    Mesaje:
    14
    mie unul mi se pare chiar un motor reusit acest 1.2 TSI eu am deja 86000 km si nu mi-a facut nici o problema, cu exceptia zgomotoasei porniri cand e frig afara care dealtfel este normala la acest motor
     
  20. bogdanpiatra 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Mesaje:
    97
    daca ai 86000 si nici o problema iti doresc nici sa nu ai! Din ce an e masina??
    daca e din lot 2010-2011(mai din primavara) ar fi totusi bine sa verifici distributia, mai ales ca spui ca ai porniri zgomotoase! Ar fi pacat sa fii dezamagit mai tarziu! E un sfat, poti bineinteles sa il ignori! Drumuri bune!
     

Distribuie pagina asta