1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme tehnice Skoda Octavia 1.2 TSI

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de irinel, 8 Iul 2010.

  1. irinel

    irinel 4th Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2010
    Mesaje:
    103
    Locație:
    iasi
    Deschid acest thread pentru toti detinatorii de Skoda cu motoare 1.2 TSI. Consider ca este util acest thread pentru noi toti cei care avem acest motor in dotarea masinii. Cu stima
     
  2. bogdanpiatra 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Mesaje:
    97
    Dimineata la pornire motorul masinii mele are mici tremuraturi, cca 20 de secunde dupa care se linisteste, in rest merge perfect. La voi este la fel, urmariti va rog si scrieti. Am 1.2 TSI si doar 700 Km.
     
  3. irinel

    irinel 4th Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2010
    Mesaje:
    103
    Locație:
    iasi
    da este normal datorita injectiei directe si datorita faptului ca se ridica uleiul un picut mai greu in motor. Stai linistit
     
  4. kirk 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2010
    Mesaje:
    32
    apropo de acel ulei, pe maxidot este indicata temperatura uleiului, care ar trebui sa fie limitele normale? am intrebat peste tot in afara de reprezentata si nimeni nu stie.
    ps: sper sa nu fie prea multe comentarii aici, deci nici probleme cu aceste masini
     
  5. cristache 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2010
    Mesaje:
    49
    Am si eu o intrebare...Am facut putin peste o mie de kilometri. La fiecare pornire la rece-dimineata-, motorul are niste "smucituri", care se traduc prin vibratii resimtite in habitaclu si variatii "salbatice" ale turatiei in jurul a o mie si doua sute de turatii. Dupa circa douazeci de secunde, motorul toarce ca un pisoi de mare clasa. Oricum, face la fel si la dumneavoastra?...Eu am ridicat si capota, uitandu-ma efectiv la cum face motorul acele douazeci de secunde. Nu-mi pot explica aceasta galopare ciudata a acestuia. Poate ma lamureste cineva...In rest, motorul ESTE O NESTEMATA INGINEREASCA DE MARE RAFINAMENT, VORBIND SI DE CUTIA CE-L STRUNESTE....Astept parerile voastre! Multumesc si numai bine va doresc!
     
  6. Pink Panther 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2010
    Mesaje:
    14
    Si la 1.4 TSI are o turatie mai ridicata in primele zeci de secunde de la pornire.

    Desi am 1.4, intreb si eu aici despre o problema de sub capota, sa nu mai deschid alt topic. E vorba de lichidul de frana, am vazut ca nu am decat foarte putin pe fundul vasului, mult sub nivelul MIN, se vede un lichid galbui. Nu-mi amintesc sa fi vazut un nivel mai mare cand am luat-o de la dealer, mi s-a spus ca n-am treaba eu acolo, se verifica la revizii. Mentionez ca am doar 1500KM si o luna de cand am luat-o. La voi cum e? Oare sa fi omis sa puna suficient cei din fabrica sau sa existe ceva scurgeri? Gandul sa ma duc in service ma infioara......, vorba cantecului. Cred ca totusi va trebui. La bord, nu am niciun martor care sa indice probleme la frane, iar frana tine bine, insa nu e de joaca cu asta.
    Apropos, cum se completeaza? La supernova, desfaceam busonul si completam, nimic mai mult, cred ca am facut-o o data in 7 ani.
     
    Ultima editare: 16 Aug 2010
  7. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.276
    Locație:
    Brasov
    Nu este indicat sa mergi cu lichid de frana sub nivelul indicat pe vas. Citeste specificatiile lichidului pe capacul de la vas si completeaza putin , pana ajunge la indicatorul "MIN " . Pentru siguranta poti trage o dunga cu un marker colorat pentru a marca nivelul pus de tine . Dupa vreo 500 km verifica iarasi . Daca nu ai pierderi , este posibil ca din fabrica sa nu-ti fi aerisit frana pe vreo roata si la circularea lichidului prin conducte sa fi dat aerul afara . Acesta a fost inlocuit de lichid si din cauza asta ti-a scazut nivelul. Totusi , daca iti scade iar , trebuie sa mergi la o verificare . Este foarte posibil chiar si la o masina noua sa curga pe la vreo garnitura . In aceasta situatie ,riscul de a ramane fara frana este mare .
     
  8. Pink Panther 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2010
    Mesaje:
    14
    Multumesc de raspuns. Ca sa elimin si alte eventuale probleme, am facut programare in service. Sper sa trec cu bine. Revin cu detalii.

    Se pare ca m-am inselat. Am verificat mai atent si am vazut ca lichidul e incolor si la un nivel corespunzator. Nu se vede foarte bine, si de aceea am deschis usurel busonul de acolo, iar lichid exista aproape pana sus. Ceea ce credeam eu ca era lichid galbui pe fundul vasului era, de fapt, filtrul de la sonda de culoare galbena care se reflecta in partea inferioara a vasului. Am strans bine la loc capacul si m-am linistit.
    Jenat, dar bucuros si linistit, voi trece acest post in categoria "Masina nu are nicio vina..." :sorry:
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Aug 2010
  9. irinel

    irinel 4th Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2010
    Mesaje:
    103
    Locație:
    iasi
    Pentru cei care vor pati ca mine va prezint o problema care poate aparea datorita drumurilor pe care circulati .
    Dupa o scurta vizita la tara pe drumuri cu pietris , m-am ales cu o pietricica in etrier. Ce urat face nu va doresc sa auziti niciodata dar se poate intampla. Etrierul dreapta fata a inghitit o piatra care la viteze mici freca discul de frana . De obicei sare repede de acolo dar la mine nu a vrut si ma chinuit o zi intreaga.
    Simptom: parca ar fi senzorii de abs defecti si ar merge infranata masina . sunetul este parca de sine de tren scartaind.
    Daca vi se intampla sa nu va speriati. incercati sa suflati etrierul.
     
  10. MMM

    MMM Bronze Member

    Înscris:
    11 Aug 2010
    Mesaje:
    234
    Locație:
    Bot'şăni
    Ai jante de tablă sau de aluminiu?
    Eu merg cam des pe drumuri proaste, că stau la ţeară ;) dar n-am păţit încă aşa ceva; în schimb, se prinde noroi la greu de / sub maşină! :(
     
  11. Andrei1980 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2010
    Mesaje:
    183
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Si eu am patit asa vara....dar dupa o accelerare in tromba a cazut pietricica sau ce era. Dar m-am speriat destul de tare la momentul respectiv de zgomotul produs..mai ales ca masina abia avea 2000 km.
     
  12. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.276
    Locație:
    Brasov
    Sa nu mai lasi sa iti manance discul pietricica .
    Daca ai sa te uiti , ai sa vezi ca ai niste rizuri pe disc de toata frumusetea.
    Se da roata jos . Aparatoarea de tabla de pe interiorul discului de frana se apropie la capete de disc , formand o capcana pentru pietricele . Incearca cateva ture inainte- inapoi ..in speranta ca agata piatra si o arunca afara . Daca nu , cric , cheie de roti , dai roata jos si cu o surubelnita scoti pietricica . Rotatia normala a rotii o duce in partea din fata de obicei . Un disc cu rizuri iti termine o gramada de placute .
     
  13. Ionut_SIG

    Ionut_SIG Silver Member

    Înscris:
    10 Noi 2008
    Mesaje:
    336
    Locație:
    Bacau
    Exact asa am rezolvat si eu aceasi problema iarna trecuta cand a intrat o pietricica de la zgura aruncata pe strada (ce sperietura am tras) scoate un sunet foarte urat.
     
  14. denisbog 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2010
    Mesaje:
    1
    Salutare,

    @cristache & bogdanpiatra
    Si eu am avut aceleasi manifestari in primele 20-30 secunde la pornire. Incepuse sa ma enerveze atat de tare, incat porneam direct in trafic, sa nu mai aud/simt zmuciturile alea. Acum am fost si la service, si se pare ca este un update soft pe care o sa-l fac luni, si care cica ar rezolva problema.
    In plus mai am niste "tacaneli" in partea dreapta fata, care-s mai accentuate cand e motorul rece. Am si o inregistrare cu telefonu mobil, insa trebuie sa dati mai tare boxele, sau sa ascultati cu castile:
    http://www.youtube.com/watch?v=6IFCQ7P4_LE
    Mai are cineva din voi tacanelile astea?
     
  15. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.276
    Locație:
    Brasov
    Nu postez in cunostinta de cauza , pentru ca nu am motorul respectiv , dar cautand pe alte forumuri informatii despre noile TSI am aflat urmatoarea ipoteza : se pare ca unul din cele doua intinzatoare de pe distributie si anume cel hidraulic , nu lucreaza corect la rece . Zgomotele care se aud ar fi de la o bataie a lantului care nu sta bine intins . Dar sunt doar ipoteze . Foarte multi posesori de 1.2 TSI se plang de aceste zgomote . Youtube abunda de astfel de inregistrari , din pacate. Ar trebui ca acestea sa nu se manifeste la o masina noua . Indiferent de sursa zgomotului si explicatia producatorului , ar trebui ca cei de la Skoda sa rezolve pe banii lor problema . Este vorba totusi de masini noi .
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Sep 2010
  16. susu.alex 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2010
    Mesaje:
    60
    Tot ce e nou trebuie sa aiba o hiba , chiar si cele mai fiabile motoare care au existat vreodata au avut probleme. La sevici am fabia 1.2 tsi si are simptomele astea in afara de troncaneli si dupa 140.000 km merge ca in prima zi , nu are nici pe naiba .
     
  17. nellu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Sep 2009
    Mesaje:
    20
    Locație:
    Bistrita
    Si eu am patit la fel, tot pe drum de tara.Numai ca eu m-am dus la reprezentanta, mi-a dat roata jos si a rezolvat cu pietricica.Stiam ca e o piatra, dar ma deranja zgomotul la mers.
    Apropo de etriere, ati vazut cum pocnesc cand franezi in marsarier si apoi franezi la mers inainte?Se pare ca placutele joaca in locasurile pe care le au in etriere, ma mir ca nu au rezolvat din fabrica treaba asta...
     
  18. irinel

    irinel 4th Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2010
    Mesaje:
    103
    Locație:
    iasi
    denisbog
    La tine zgomotul ala nu e normal. Ceva trancane. Eu nu am auzit la mine niciodata asa ceva.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Sep 2010
  19. cristache 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2010
    Mesaje:
    49
    soc automat

    Revin si va intreb pe toti posesorii de 1.2 TSi. daca dimineata la pornire aveti acele smucituri si balbaieli ale motorului, care scoate si fum negru (ca si cum ar merge inecata cu combustibil). Daca plec repede din loc, acum cat s-a racit un pic, vreau sa spun ca am si intreruperi in accelerare, ca si cum ar merge prost o bujie. Ce spun aici se intampla cateva secunde, deci nu va ganditi la o comparatie cu vreun motor cu soc manual, pe care Vasilica nu la "tras" cum trebuie. Sunt niste mici simptome, pe care, sigur, nu te astepti sa le ai cu o masina noua cu 2400 de km la bord. Daca acele balbaieli le aveti cu totii, probabil ca asa e conceput soft-ul...ma gandesc...Repet! Dupa 20-30 de secunde, motorul toarce cu aproximatv 620 rot/min. Am observat in mersul urban, un regim de turatii dferit la ralanti, adica motorul sta la 620 rotatii, dar uneori si la 820 si chiar la 920, fara oscilatii la aceste valori. In rest, masina e super ok, motorul trage bine, dar cu precizarea ca "papa" daca tragi tare de el. Mers linistit-controlat, ia cam 7-7,5, dar smucita la ambitii, urca la 8,5 l/100 km. Consum urban!
    Astept pareri. Multumesc!
     
  20. noobinhood 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2010
    Mesaje:
    37
    Locație:
    Bucuresti
    Sal'tare la toata lumea,
    Si a mea face la fel dimineata la pornire. Timp de 20-30 secunde sta in 1200 de ture si "smuceste" usor de cateva ori (2-3 cred). - bine asta cu smucitu' am remarcat-o o data sau de 2 ori saptamana asta doar.
    Dupa astea 20-30 secunde turatia cade pe la 700-800 de ture si toarce lin si frumos.
    De mentionat ca masina a fost ridicata pe 26 august si are aproape 1500km la bord.

    @Cristache, la a mea am vazut si 11.1% la un drum de 15 km in bucuresti facut in 1 ora, dar am vazut si 7.3 mers potolit in regim de trafic lejer seara tarziu. sorry de :sign_ot:
     
    Ultima editare: 10 Sep 2010

Distribuie pagina asta