1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme tehnice 1.4TDI; 1.9SDI; 1.9TDI

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de cgadalean, 11 Noi 2010.

  1. cossminel

    cossminel 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2011
    Mesaje:
    56
    fabia 1.9 sdi

    dupa 3 zile in care nu am pornit masina...am reusit sa o pornesc...si dupa ce am pornit-o la vreo 10 secunde ma trezi ca se aprinsa martoru ala de la bujie..si palpaie..stiti oare de ce ?
     
  2. dragos_extasy

    dragos_extasy Bronze Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Mesaje:
    242
    Locație:
    focsani
    citind postul tau mi-am adus aminte de ceva asemanator ce i se intampla unui unchi de-al meu vara asta.are un 206 pe motorina si tot asa i se oprea masina in mers,numai ca la el se oprea cand ajungea la 3200 de ture atat.problema a fost la un senzor de pe arborele cotit....l-a schimbat si problema s-a rezolvat....acum nu stiu daca si la skoda ta poate sa fie aceeasi problema
     
  3. MMM

    MMM Bronze Member

    Înscris:
    11 Aug 2010
    Mesaje:
    220
    Locație:
    Bot'şăni
    @dragos: de când era 206-le respectiv? Poate că Skoda lui vanezu NU are atâţia senzori şi chestii electronice şi e o problemă mai "mecanică"...
    @cossminel: eşti oltean? :p De când ai bateria? Poate e gata... sau bujiile...
     
  4. dragos_extasy

    dragos_extasy Bronze Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Mesaje:
    242
    Locație:
    focsani
    din 2003....acum nu stiu daca si la fabia se gaseste aces zenzor
     
  5. bogdanutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2010
    Mesaje:
    4
    Locație:
    Bucuresti
    acum nu mai porneste deloc, am pus doua testere si nu se conectau cu motorul, nu stiu ce sa mai zic...bujiile le poti incerca daca merg si fara tester cu un bec si functionau toate, motorul invarte dar nu ramane pornit ca si cand ar fi dezamorsat. sa aiba dop de gheata pe instalatie? sa vad ce reusesc si va tin la curent cu ce are dar daca ma poate ajuta vreunul care a mai patit sau se pricepe le asa ceva astept raspunsul vostru
     
  6. patratzel1988

    patratzel1988 Silver Member

    Înscris:
    21 Feb 2009
    Mesaje:
    439
    Locație:
    Focsani
    Verifica modulul motor , ECU,cutia de aluminiu de la motor.I-a de la alta si pune pe masina ta.
     
  7. CiprianDOD

    CiprianDOD 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2010
    Mesaje:
    3
    Locație:
    odobesti
    salut,si eu am avut ceva de genu tau si mi-a zis un mecanic ca ar fi de la pedala de frana,contactul de la stop pe frana.incearca si varianta asta.
     
  8. patratzel1988

    patratzel1988 Silver Member

    Înscris:
    21 Feb 2009
    Mesaje:
    439
    Locație:
    Focsani
    Ciprian,ce spui tu e adevarat,intradevar,cand se "duce"switchul de la pedala de frana,sta aprinsa bujia.Dar lui nu ii mai porneste deloc.
     
  9. AndreiHTX

    AndreiHTX Platinum Member

    Înscris:
    12 Oct 2009
    Mesaje:
    851
    Locație:
    Bucuresti
    Sigurantele le-ai verificat ? ca se poate sa fie vreuna mai slaba... e si asta o varianta..
     
  10. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.216
    Locație:
    Cluj-Napoca
    o intrebare pentru Bogdanutzu: ti-a verificat cineva calculatorul de injectie?
    Sau cum spunea dr.leontin in posturile anterioare, garniturile de la injectoare sunt ok?
     
  11. bogdanutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2010
    Mesaje:
    4
    Locație:
    Bucuresti
    In sfarsit a revenit printre noi... un "prieten" chitaitor al tuturor instalatiilor electrice a avut grija sa imi raoada un fir care abia se vedea si asta a fost tot.Sa vad acum daca mai sunt si altele... sper sa nu. Asa ca aveti grija UNDE PARCATI, mai ales acum pe timp de iarna ca astia se baga la caldura pe motor si isi fac de treaba. Va multumesc pt sustinere.:racer:
     
  12. M1noS

    M1noS 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2010
    Mesaje:
    2
    Am o mica nelamurire

    Am fost la service pentru o constatare , de unde mi-au spus ca trebuie sa schimb bucsele de la bascula si o bucsa care face parte din brat ( sau ceva de genul ) care nu se gaseste acea bucsa separat si trebuie cumparat tot bratul.
    Intrebarea mea , este adevarat ?
    Nu mi se pare tocmai in regula pentru o busca mica sa cumpar alt brat....

    Si daca tot am deschis acest topic , pentru o masina din 2002 ( skoda fabia 1.9tdi 105cp , 180.000km ) ce ulei de motor imi recomandati ?

    Va multumesc si astept cat mai multe pareri.
     
  13. AndreiHTX

    AndreiHTX Platinum Member

    Înscris:
    12 Oct 2009
    Mesaje:
    851
    Locație:
    Bucuresti
  14. micea_mmc 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2011
    Mesaje:
    1
    salut

    am o problema, daca ma poate ajuta cineva, un prieten are o scoda fabia 19 tdi si a avut un accident iar mufa de la senzorul de pe intercooler sa facut varza si am una noua dar nu stiu cum vin firele(cablajul) mufa are patru fire daca stie cineva care fire vin, ele au culori diferite si poate sa ma ajute! multumesc.
     
  15. stefandaniel 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Mesaje:
    26
    Locație:
    Romania
    Pentru M1noS !

    Bucsele de la bascule se gasesc separat . nu trebuie sa le cumperi cu tot cu brat . eu le am schimbat pe ale mele si le am cumparat separat . Iar ca ulei la motorul tau castrol edge , asta folosesc eu si mergi si 20 de mii daca vrei fara probleme . fiecare face ce vrea ... !
     
  16. 87GRG 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2011
    Mesaje:
    5
    pentru vanezu legat de plroblema lui,am patit-o si eu mi se oprea motoru in mers iar dupa aia nu mai pornea.am fost si am facut un test si mi-a iesit 00849 - S-Contact at Ignition/Starter Switch si este releul pompei de alimentare n109 care il gasesti sub bord in spatele blocului de sigurante.
     
  17. wally7272

    wally7272 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2010
    Mesaje:
    10
    reglaj incalzire habitaclu

    Salut !
    Am cautat pe forum si nu am gasit rezolvare la problema mea asa ca apelez aici poate cineva a mai patit!
    masinuta este o fabia kombi 1.9TDI 101Hp 74Kw din 2002.
    In iarna asta cand dadeam drumu la caldura in masina cand motorul era cald bineinteles daca dadeam drumu la caldura la maxim imi dadea caldura ,cand se facea prea cald in masina si vroiam sa reduc caldura reglam butonul la 18grade dar caldura intra tot la maxim daca il dadeam la 0 tot maxim de caldura intra si asta pe distante destul de lungi vorbesc aici de kilometri nu de un interval scurt .Daca opream motorul cand regulatorul de caldura era la 0 si porneam iarasi motorul intra aer rece , duceam regulatorul pe la 18 -20 grade in loc sa imi amestece aerul de afara cu aurul din calorifer imi dadea 2-3 minute aer cald apoi 2-3 minute are rece de afara sau sarea direct pe cald si nu mai revenea decat daca opream motorul sau cand vroia el.masina are aer conditionat nu clima
     
  18. patratzel1988

    patratzel1988 Silver Member

    Înscris:
    21 Feb 2009
    Mesaje:
    439
    Locație:
    Focsani
    Banuiesc senzorul de temperatura interioara.CAti kilometri are masina? Poate fi si de la termostat.Cum iti sta acul de temperatura a motorului? pe unde?
     
  19. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.216
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Eu banuiesc ca ar fi de vina actuatorul clapetelor de pe aeroterma care nu mai misca cum trebuie repartitorul de caldura. Incearca sa asculti daca nu exista sunete de roti dintate care scapa una peste alta.
     
  20. wally7272

    wally7272 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2010
    Mesaje:
    10
    masina are 175k apa sta bine la 90 iar termostatul am crezut si eu ca este dus si lam schimbat dar l-am gasit bun .
    am inteles ca exista un robinet la calorifer (electrovalva ).crezi ca poate fi ala de vina??
    daca este sa zicem de la senzorul de temp interioara unde il gasesc si cum pot sa il verific????
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare