1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme tehnice 1.4TDI; 1.9SDI; 1.9TDI

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de cgadalean, 11 Noi 2010.

  1. masterdutsu

    masterdutsu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2017
    Mesaje:
    1
    Locație:
    Bucuresti
    Salut,
    Am o Fabia 1.9 Tdi 74kw 2002 cumparata recent.
    Am o problema putin ciudata.
    La pornire la "rece" dimineata sau daca o las cateva ore nepornita are vibratii puternice si nu trage bine (vibratiile cresc odata cu turatia cand accelerez) si are consum foarte mare in momentul acela (30-40 la suta). Dupa 15-20 de minute de mers mai turat (2500-3000 turatii) daca o opresc si o pornesc din nou merge perfect fara vibratii si are putere (zvac) ... pot sa merg cu ea normal (nu se mai ingatuie :) ) iar consumul de combustibil este normal.
    Cum as putea rezolva asta? Cei de la skoda mi-au spus la o prima verificare cu testerul ca un cilindru nu functioneaza... dar pentru o verificare mai ampla trebuie sa platesc vreo 4-500 de lei ca sa imi spuna exact ce are :) Problema e ca din ce am inteles, astia de la service autorizat nu iti spun vezi ca trebuie schimbata particica asta... iti spun de tot ansamblul.
    Mentionez ca am vrut sa apelez la service autorizat stiind ca sunt profesionisti si sperand in acelasi timp ca-mi vor putea spune dupa diagnoza cu testerul obd care e problema...
    Ma puteti ajuta cu un sfat? Sincer n-am idee la ce fel de service sau mecanic ar trebui sa apelez... :)
     
    Ultima editare: 12 Aug 2017
  2. gdrz 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Mesaje:
    39
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Ce inseamna un cilindru nu functioneaza? Are valori pe plus sau minus departe de 0? Daca asta este cazul, incepe sa functioneze ok numai dupa ce se mai incalzeste motorul?

    Am avut si eu o problema de genul cu un injector, imi mai vibra, nu tragea ok, pana am alimentat la un moment dat si cand am pornit masina a luat-o in 3 cilindri :)

    rezolvarea: schimbat kitu de reglaj la injectoare. De atunci imi stau pe 0, si is okey. Costa vreo 100ish ron, nu e scump. Kitu asta iti inlocuieste cuiele alea originale care culca in lacasu ala si se uzeaza in timp, cu unele cu cap rotund ce culca pe un fel de bol. Asa ca indiferent cum ar culca, uzura e uniforma. Scuze pt explicatia de noob, dar sper sa te ajute :)

    Desigur, poti doar sa le reglezi din nou fara kit, insa in timp probabil se vor deregla iarasi.
     
  3. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.647
    Locație:
    Brasov
    74 kw este motor PD. Probabil ai probleme cu un injector . Intai desfa chiulasa ( nu de pe motor , desfaci capacul de la culbutori pentru ca injectarele la PD sunt in chulasa )si dupa aceea mai putem discuta . Pana cand nu desfaci vorbim discutii . Atentie la desfacere . Chiulasa este din aluminiu si suruburile din otel. Combinatia aceasta are prostul obicei sa produca coroziune si sudare . Daca nu abordezi corect desfacerea , ai toate sansele sa rupi cateva suruburi si treburile se complica .
     
  4. Pricop Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2017
    Mesaje:
    10
    Salutare , mentionez ca am o fabia 1,4 tdi -2007, cod motor BNV, si de vreo doua saptamani , mi se aude un zgomot mai anormal la plecare de pe loc ( atunci cand o accelerez mai tare ). Un mecanic , mi a zis ca ma lasa ambreajul. Am sunat la un magazin de piese sa mi comand kit de ambreaj si am zis ca daca schimb kitul sa schimb si volanta , dar tipul de la magazin , mi a spus ca e are volanta cu masa dubla si nu necesita schimbarea volantei .
    Intrebarea mea este : daca a schimbat cineva kitul de ambreaj , si daca a schimbat si volanta . recomandari de kituri . Multumesc .
     
  5. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    349
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Pricop Andrei apreciază asta.
  6. Gaure Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Mesaje:
    2
    Buna ziua,

    Sunt posesor unei Skoda Fabia 1.4 TDI 2007 intr-o dimineata cand ma indreptam spre lucru in mers mi sa oprit motorul, am incercat sa repornesc masina dar in zadar in timp ce dau la automat martorul de la bujia incandescenta ramane aprins plus martorul de check engine se aprinde intermitent, tin sa mentionez ca am pus testerul pe masina si nu gaseste nici o eroare nici cand incerc sa pornesc, am scos mufa senzorului de la arborele cotit si asa apare eroarea daca o pun la loc dispare, combustibil din rezervor vine in filtru de motrina am verificat mufle de la injectore, clapeta de la EGR functioneaza, am incercat sa o pornesc cu spray nu merge distributia e la locul ei e ok intinsa etc uleiul are vreo 3000 de km motorina tot de la Petrom, nu ma incurcat cu benzina cand am alimentat, motorina in filtru e curata....
    Nu pot sa imi dau seama de unde e problema. Sa fie pompa tandem?


    Multumesc!
     
  7. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    349
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    E ciudat ca s-a oprit in mers si nu ai nici o eroare pe calculatorul motorului. Banuiesc ca legatura cu acesta s-a efectuat.
    Recomand totusi inainte de toate sa faci o diagnoza la o persoana mai pregatita in domeniu.
    Daca oprirea a fost scurta (ca si cum ai opri motorul din cheie) defectiunea e electrica. In acest caz daca dai la automat probabil motorul nu are tendinte de a porni si nu miroase a motorina pe toba de esapament. Poti verifica cablurile sa nu fie roase de rozatoare, conectori scosi partial.
    Daca s-a balbait cand s-a oprit atunci admisia sau evacuarea este infundata de ceva. Pentru ca motorina ai spus ca primeste motorul.
     
  8. Gaure Paul 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Mesaje:
    2
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!

    Salutare, da sa oprit din senin nici nu mi-am dat seama cand sa oprint, sunt mai multe fire dezidolate a zis mecanicul ca o ia la purecat (il compatimesc)...se mai aude un tacant din saptele tabloului de sigurante cand dau la automat sa fie ceva releu?
     

Distribuie pagina asta