1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme tehnice 1.4TDI; 1.9SDI; 1.9TDI

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de cgadalean, 11 Noi 2010.

  1. hulpe ionel 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2014
    Mesaje:
    2
    tremura motorul

    salutare sun nou pe aici si am si eu o probl.skoda fabia 1.9 tdi cand turez motorul la rece sa schimb vitezele incepe sa intrerupa sa tremure doar la rece stie cineva ceva a mai patit?
     
  2. George Catalin

    George Catalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2014
    Mesaje:
    32
    Locație:
    Curtea de Arges
    Salut!
    am un prieten care are o skoda fabia rs 1.9 ASZ din anul 2005
    si are probleme cu pornirea la cald, uneori porneste bine alte ori dupa 5-6 secunde de dat la automat. Codul de eroare pe care mi l-a dat este 019463. Ce sfaturi ii dati ?
     
  3. Catalindci Bronze Member

    Înscris:
    27 Apr 2011
    Mesaje:
    240
    Locație:
    Pitesti
    Verifica senzorul de la arborele cotit.

    19463/P3007/012295 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal

    Possible Symptoms
    Malfunction Indicator Light (MIL) ON
    Possible Causes
    Fuse(s) faulty
    Wiring and/or Connector(s) from/to Camshaft Position Sensor (G40) faulty
    Camshaft Position Sensor (G40) faulty
    Possible Solutions
    Check Fuse(s)
    Check Wiring and/or Connector(s) from/to Camshaft Position Sensor (G40)
    Check/Replace Camshaft Position Sensor (G40)
     
  4. maimuta.srl 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Mesaje:
    1
    motorul moare in mers (Fabia 1,4 TDI)

    Am o Skoda Fabia 1,4 TDI,din 2006, 55 kw, 75 cp, cca 180.000 km la bord, cu urmatoarea problema:
    - acum cateva zile nu a pornit la cheie;
    - motorul moare in mers la relanti sau in viteza 1, cu ambreiajul calcat (practic la intersectii, sensuri giratorii). nu a murit si in viteza, la drum intins;
    - nu de la baterie e problema, am verificat asta deja, oricum are un an de cand am pus-o noua;
    - daca nu porneste la cheie sau moare motorul in mers, la reponirea imediata, electtromotorul invarte si bateria isi face datoria si tinand contacul porneste dupa cateva secunde (nu intotdeauna din prima, normal). e aiurea in trafic...pui pe avarii...lumea are impresia ca esti tont...ca ti-a murit motorul etc...;
    - la rece porneste mai degraba la cheie decat la cald.

    am consultat mai multi mecanici si pana acum am primit mai multe pareri, legate de la schimbul de ulei si filtre la rezervor, supapa de EGR, pompa de vacuum si oringuri injectoare. am inteles ca e preferabil sa le iau din aproape in aproape, pt ca practic inca nu se stie exact de unde e hiba.

    pana acum am rezolvat pe partea de:
    - filtre (toate) si ulei;
    - am curatat supapa EGR;
    - am etanseizat un furtunas de la pompa de vacuum, pt ca scapa aer sau ceva de genul;(imi prinde un pic de aer la franare si din cauza furtunasului mentionat mai sus mi s-a recomandat sa schimb pompa de vacuum, care pt modelul asta costa destul de mult si practic rezolvand cu etanseizarea deocamdata, pe partea asta am rezolvat problema);
    - am verificat la rezervor;
    - am pus-o pe tester si nu a aparut nicio eroare.

    nu sunt genul care sa ma iau dupa parerea primului mecanic ce imi iese in cale si ceea ce am facut pana acum ca sa remediez problema opritului in mers, am facut dupa ce m-am interesat mult si bine.

    astept pareri si sugestii pertinente, va multumesc
     
  5. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.692
    Locație:
    Brasov
    Trebuie sa masori constanta debitului de motorina inainte de filtru. Asa , imparti problema in doua . Daca ai presiune constanta , cauti problema dupa filtru . Daca ai presiune fluctuanta , o cauti de la rezervor pana la filtru.
    In mod normal , treapta I ar trebui sa fie cea in care moare cel mai putin , daca este cuplata , pentru ca raportul din cutie favorizeaza un cuplu mare .
     
  6. turbocip

    turbocip 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Mesaje:
    21
    Locație:
    Bucuresti
    In principiu - la simptomul pe care il are masina ta , egr ar fi problema. Dar trebuie vazuta masina , altfel vorbim vorbe !
     
  7. dragomir 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2015
    Mesaje:
    1
    motoru se tureaza si se opreste

    salutare am si eu o fabia 1.9 sdi 2001 de un timp motorul produce tot felu de vibratii se tureaza trepideaza si se poreste dupa porneste un pic greu merge si iar se aprinde in bord simbolul la bujia intermitent si merge dupa ce o opresc o ia de la capat.tin sa spun ca am fost la tot felu de mecanici unu ca e debitata pompa a luat 100 roni si nimic alut pune laptopu sa uita zice gata e ok ii dau 150 roni si nimictot asa din service in service nimeni nui de de capat ... daca cineva a mai patit asa ceva poate binevoieste sa scrie ce a facut sa o rezolve.Multumesc:respekt:
     
  8. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.109
    Stii cumva codul de eroare de la cel care a facut diagnoza?
    Posteaza eroarea asa cum apare ea pe vcds.
     
  9. gdrz 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Mesaje:
    39
    Locație:
    Cluj-Napoca
    turbina inceteaza sa se auda


    Si eu am aceeasi problema, stie cineva despre ce este vorba? Nu am gasit raspunsuri la intrebarile acestea.

    Multumesc anticipat!
     
  10. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    Este vorba de limp mode si la tine si la colegul player1.
    Cauzele pot fi multiple:
    -debitmetru aer obosit
    -agata geometria la turbo
    -solenoidul n75 defect
    -tubulatura admisie fisurata,intercooler fisurat
    -vre un furtun de vacuum fisurat
    -capsula vacuumatica turbo fisurat

    Ca sa nu desfaci si sa investesti o gramada degeaba pt. inceput fa o scanare vag com,sa vezi daca ai erori la motor.
    Dupa erorile stocate poti sa ti dai seama daca scapa presiune pe traseul de admisie etc.

    Pt. alte detalii se face un log in mers(cauta pe google si ai sa gasesti cum se face corect),iar din fisierul rezultat se poate citi daca e de vina debitmetrul sau agata geometria la turbo.

    Daca cel care foloseste vag com ul nu are habar si LOG ul nu e facut corect totul e egal cu 0.
     
  11. gdrz 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Mesaje:
    39
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Multumesc, am rezolvat :D

    a fost turbina pe care am reconditionat-o, capsula vacuumatica si un furtun fisurate
     
  12. dumisen

    dumisen 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2015
    Mesaje:
    4
    lant pompa ulei

    Salutare .
    Sunt nou pe forum si am o intrebare :daca cineva sa confruntat cu schimbarea lantului , intinzatorului si a rolei de ghidare de la pompa de ulei .
    Mentionez ca am o fabia din 2007 1.4 tdi, 51 kw,102000 km cod motor BNM si fara nici o problema la compartimentul motor .
     
  13. teo2015 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2016
    Mesaje:
    1
    Buna seara,
    Am si eu o skoda fabia cu motor 1,9 TDI 74 kW. De vreo doua luni nu mai trage la deal deloc. Abia urc cu viteza a doua si a intaia un deal. Am fost la skoda si am schimbat, dupa spusele lor, EGR-ul si pompa vacum (combustibil) cu altele noi. Acum rontaie foarte tare motorul si se aude ca si un huruit la motor dar tot nu are putere sa traga. Cu pompa veche de combustibil-vacum doar nu tragea dar nu huruia. Ce ar putea sa aiba? E posibil sa nu fi montat corect pompa ? Astept urgent o parere din partea oricarui cunoscator. Multumesc anticipat!
     
    Ultima editare: 22 Ian 2016
  14. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    584
    Locație:
    bucuresti
    asta nu are si,nu mai stiu cum se cheama,un senzzor intre filtrul aer si motor? pe tubulatura de admisie aer?
     
  15. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    @mbgd Debitmetru vroiai sa zici.
     
  16. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    584
    Locație:
    bucuresti
    da.asa. multumesc. aseara aveam un lapsus! am un amic care a avut problema asemanatoare. nu mai tragea masina....a schombat debitmetrul si gata. dar e ideal sa poti incerca cui unul bun de la altcineva ca e destul de scump
     
  17. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    Pretul unui debitmetru pleaca de pe la 200 + lei pana pe la 600.
     
  18. palada_vicentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2012
    Mesaje:
    12
    Salut. Detin o Fabia 1.9 TDI, cod motor ATD, 101 caluti, an 2001 si asta-seara n-a mai vrut sa porneasca. Am dat la automat dar n-a vrut nici in ruptul capului. Dupa vreo jumatate de ora de ascultat pompa de motorina care bazaia la punerea contactului, mi-a dat prin cap sa ii dau cu spray de pornire in nas. Si.... nebunie, a pornit. Am mers cu ea, trage ca de obicei, nu se aprinde nimic in bord. Am oprit-o 30 sec si a luat-o dupa cam 2 sec. Din nou merge ca de obicei. O am de 3 ani si niciodata nu mi-a facut figuri, a pornit la sfert de cheie si la - 20 grade. De cand am luat-o stutul de la pompa tandem se misca, iar frana se intareste daca fac 2 pedale in scurt timp. Sa fie pompa tandem de vina?
     
  19. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    Posibil pompa tandem sau pompa din rezervor.
     
  20. palada_vicentiu 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2012
    Mesaje:
    12
    Revin cu precizari. Am pus testerul, a dat erori pe senzorii de turatie ax came si vilbrochen. Cu testerul cuplat a pornut la sfert de 10 ori. Am pus senzori de proba din dezmembrari, aceleasi simptome. Se suspecteaza firele de la senzori la ECU sau chiar ECU. Inca nu am verificat pompa tandem, iar cea de motorina e buna. Alte pareri?:banghead:
     

Distribuie pagina asta