1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme tehnice 1.4TDI; 1.9SDI; 1.9TDI

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de cgadalean, 11 Noi 2010.

  1. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.217
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Aici se vor putea descrie problemele cu care se confrunta micii nostri dieselari ... Daca vor trebui separate motorizarile o vom face dar pentru inceput vom merge asa.
     
  2. patratzel1988

    patratzel1988 Silver Member

    Înscris:
    21 Feb 2009
    Mesaje:
    440
    Locație:
    Focsani
    O buba comuna la aceste motorizari este debitmetrul.Cedeaza cam in 100.000 de km.Eu l-am schimbat la 128.000 .Am avut noroc,dar altii am auzit ca au schimbat si la 80.000.
    In rest,motorul merge ceas,nu scoate fum,merge rotund,zgomotos caracteristic lui pompa duse .Ulei ,filtre ,motorina si 46 la pantof.
     
  3. dr_leontin 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2009
    Mesaje:
    22
    Locație:
    iasi
    apropo de debitmetru
    masina mea skoda fabia 1.4 tdi BNV
    mi s a aprins un bec la bord(evacuare gaze -cam asa scrie in carte ca inseamna)
    am mers la diagnoza si a dat o eroare legata de debitmetrul de aer
    tipul de la service mi a sters eroarea si becul s a stins
    mi a spus sa merg cu ea asa si sa astept sa vad daca se mai aprinde
    de o saptamana nu mi s a mai aprins
    dar ce mi a atras atentia cu ocazia asta e ca becul acela nu se stinge ca celelalte cand pun contactul ci numai cand pornesc motorul
    masina are 90 000 km
    o fi debitmetrul pe duca?
     
  4. patratzel1988

    patratzel1988 Silver Member

    Înscris:
    21 Feb 2009
    Mesaje:
    440
    Locație:
    Focsani
    Motorul cum functioneaza? Trage? Are vlaga? Poti sa sari de 120 km/h?
     
  5. dr_leontin 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2009
    Mesaje:
    22
    Locație:
    iasi
    de mers, merge foarte bine si trage
    nu sunt un vitezoman dar ajung foarte usor la 120/h
    rar trec de aceasta viteza pentru ca nu prea ies din localitate
    doar atunci ii mai dau
    am trecut de cateva ori si de 180/h, doar asa ca sa vad cam cat duce
    ...asta se intampla mai in vara
     
  6. dr_leontin 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2009
    Mesaje:
    22
    Locație:
    iasi
    v am cerut ajutorul cu o problema in sensul ca masina nu mi pornea dimineata sau cand o lasam cu botul la deal mai mult timp
    in sfarsit dupa aproape un an am rezolvat o
    dapa ce mai multi ,,mecanici'' au facut tot felul de verificari si improvizatii ammers la cineva care i a dat de cap
    era vorba de niste garnituri de pe injectoare care datorita vibratiilor produse de motor, in special cel de 1,4 tdi s au uzat si trecea motorin de pe tur pe retur astfel incat se dezamorsa sistemul de motorina
    acum porneste orcum as lasa o la sfert de chee
     
  7. catalin052004 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2010
    Mesaje:
    2
    salutare

    La skoda mea de 1.4 tdi in special la pornire face un zgomot sa va dati seama mai bine este exact zgomotul acela cand se opreste motoru fara ambreiaj este un fel de soc sa fie din cauza ca este in 3 cilindrii sa tin mai mult pe demaror?
     
  8. skodila sdi 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2010
    Mesaje:
    9
    Locație:
    brasov
    servo

    nu am stiut un sa intreb si am scris aici ca nu an vrut sa mai deschit un thread nou ca data trecuta de dimineata am parcat sdi meu jumatate cu doua roti pe bordura cand am plecat din nou dupa 20 minute mi sa aprins martoru de la servo si am ramas fara servodirectie mergea ca un tractor am oprit dupa 200 metri am lasto vreo 10 minute si cand am pecat surpriza mergea ca noua mentionez ca la pecare se poate sa ofi fortat in bordura este vreo problema grava trebui mers la service urgent sau mai merge asa pana cade de tot are servo electrica este 1.9 sdi din 2005
     
  9. ancuta

    ancuta 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2008
    Mesaje:
    115
    Locație:
    Botosani
    skodila sdi cel mai sigur pentru tine si pentru masina este sa mergi sa o verifici un pic si dupa aia ai sa mergi linistit, poate noi iti dam un sfat ca e buna nu are nimic, si se poate sa nu fie asa...succes
     
  10. skodila sdi 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2010
    Mesaje:
    9
    Locație:
    brasov
    multumesc frumos am vorbit cu un mecanic si mi a spus ca e din cauza frigului dimineata sa o las putin sa se incalzeasca si dupa aceea sa plec cu ea apropo eu locuiesc in brasov si azi dimineata au fost -12 grade zicea ca patineaza cureaua si bateria este slab incarcata dupa ce o scutura toata noaptea gerul
     
  11. ladislau 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2010
    Mesaje:
    58
    Locație:
    Brasov
    Skodila SDI,bine ai venit printre noi ...ma bucur sa mai gasesc un brasovean cu SDI pe acest forum ;)
     
  12. vanezu 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2010
    Mesaje:
    1
    Probleme 1,9 sdi

    Salut
    am o fabia 1,9 sdi 2003 cu niste simptome cel putin ciudate

    pur si simplu mi se opreste in mers.
    imi taie motorina.
    daca las contactul pus si ridic capota se aude un "bazait -tiuit" usor la piesa de pe "chestia" aia de aluminiu de deasupra motorului (cea cu mufa)
    piesa aia am schimbat-o cu alta de la dezmembrari si..... acelasi lucru

    daca ii scot mufa de la acel servomotor motorul merge dar.. e foarte zgomotos si nu trage.

    daca scot mufele de la calculator si i le pun inapoi, merge normal cativa km
    dupa care ii taie iar motorina si se opreste in mers.

    stie cineva ce pot sa-i fac? sa-i fac cumva o resoftare calculatorului?

    va scriu asta dupa mai multe vizite la diferiti mecanici
     
    Ultima editare: 21 Dec 2010
  13. bogdanutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2010
    Mesaje:
    4
    Locație:
    Bucuresti
    probleme bujie incandescenta

    O problema care ma seaca ... in mers se aprinde pt o secunda martorul de bujie incandescenta si intrerupe acceleratia. Am vb cu cineva si mi-a spus sa ii scot siguranta la bujie si sa o pun numai cand pornesc...dar nu cred ca e tocmai bine. Ati patit vreunul asa ceva si daca aveti vreun remediu, MULTUMESC ANTICIPAT:sos:1.9sdi
     
  14. cristeamandrei

    cristeamandrei Silver Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Mesaje:
    372
    Locație:
    Bucuresti
    Pune testerul pe masina si vezi ce defect iti da, iar apoi daca este nevoie schimba bujiile, sau in functie de eroare se poate gasi un remediu.
     
  15. patratzel1988

    patratzel1988 Silver Member

    Înscris:
    21 Feb 2009
    Mesaje:
    440
    Locație:
    Focsani
    Bujiile la diesel,sunt incandescente,si functioneaza numai la pornire.Nu este la fel ca la motoarele otto,sa dea scanteie,ci pur si simplu incalzesc camera de ardere,pentru a aprinde motorina mai repede.
    Martorul acela de la bujii,are mai multe semnificatii ,dar ca sa fii sigur de cauza problemei,trebuie sa pui tester -ul pe ea.Daca martorul de bujie sta aprins,dar masina iti functioneaza corect,atunci ai vreun bec pe stop ars(asta e una din semnificatiile acelui martor).
     
  16. b.mutu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Mesaje:
    2
    skoda sdi

    am probleme cu intinzatorul de la alternator se rupe antruna daca a mai patit careva sau stie care-i cauza va rog vreau un sfat. ms
     
  17. Doragon

    Doragon Skoda Expert

    Înscris:
    21 Iul 2009
    Mesaje:
    1.334
    Locație:
    bucuresti
    1.ce masina ai? ca nu avem cum sa ghicim
    2. citeste regulamnetul si foloseste funcita "cauta"
     
  18. patratzel1988

    patratzel1988 Silver Member

    Înscris:
    21 Feb 2009
    Mesaje:
    440
    Locație:
    Focsani
    Are un SDI colegul nostru.Nu sari repede pe el :) Trebuie verificat coliniaritatea bratului care iti intinde cureaua de acesorii.Nu am imaginea in cap a motorului,sa vad cum vine acolo,dar difera de motorul meu.
    La mine bratul ala este din aluminiu si intra in blocul motor,cu tot cu arcul de torsiune.
     
  19. Doragon

    Doragon Skoda Expert

    Înscris:
    21 Iul 2009
    Mesaje:
    1.334
    Locație:
    bucuresti
    am vazut ca are sdi ca daia i-am mutat postul aici;)
     
  20. ancuta

    ancuta 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2008
    Mesaje:
    115
    Locație:
    Botosani
    pentru vanezu
    spui ca ai fost la mecanici si nimic, poate zic o prostie dar intreb: ai verificat senzorul de turatie a motorului?,clapeta de acceleratie si filtrul combustibil in ce stare se afla? cum e sonda lambda sau valva EGR? diagnoza ai facut la masina? ce a iesit?
     

Distribuie pagina asta