1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme tehnice 1.4 benzina

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de zsssbogdan, 28 Ian 2013.

Taguri:
  1. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    465
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    dumbravean
    Masina ta functioneaza practic alimentata ca un motor pe benzina in 2 timpi (Trabant).
    Verifica sa nu ai pierderi de ulei pe undeva. In general asta e cauza majora a consumului ridicat de ulei.
    Daca motorul tau arde asa mare cantitate de ulei este obligatoriu de desfacut.
     
  2. Daniel Olar 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2019
    Mesaje:
    3
    Buna. Am o Fabia din 2001 cu motor 1.4 mpi si de ceva timp nu mai merge rotund motorul. La relanti se balbaie iar in mers daca ii dau "talpa" urca greu in ture si nu are cuplu bun . Tin turatiile la 2000 si tot se intrerupe.. chiar si la 3000. Daca e sa depasesc pe cineva.... stau 10 secunde in stanga lui. Am facut un video pentru a va arata la ce ma refer.



    Multumesc anticipat.
     
  3. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.734
    Locație:
    Brasov
    Da-i talpa ca se rezolva pana la urma .
     
  4. Daniel Olar 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2019
    Mesaje:
    3
    Pot spune ca de cand am pus eu mana pe masina ( am luat recent carnetul) si a mai revenit. Era cu mult mai mult inecata. La fiecare drum ii dau cateva reprize pana la 4000 5000 ture ca poate poate se desfunda ceva . Dar tot simt ca trebuie schimbat /reparat ceva
     
  5. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.734
    Locație:
    Brasov
    Cred ca nu ai sesizat ironia . Un motor cu probleme nu se " talpuieste " . Cand ceva functioneaza prost , fortarea duce la accentuarea problemei , nu la rezolvarea ei .
     
  6. Daniel Olar 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2019
    Mesaje:
    3
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!

    M am prins :) Si eu spun ca am simtit o diferenta de la acele "talpe" chiar si parintii mei m au intrebat ce am facut cu ea. Urmeaza sa merg la al 3 lea service. Fiecare mi au spus lucruri diferite.. Ba e sonda lambda .. ba e bobina.. Chiar nu am idee
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Apr 2019
  7. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.734
    Locație:
    Brasov
    1.4 MPI nu este chiar cel mai potent motor din gama. Cuplul este slab din fabricatie . Probleme are masina si chiar complicate. Daca remarci consumul instantaneu dat de calculatorul de bord , vei realiza ca la acceleratie trebuia sa sara bine de 10 litri si totusi , tie iti indica 1, ....ceva , nu sare de 2 . De la asta trebuie sa pleci . Spune asta si mecanicului care va repara masina . Clar , masina este pe un grafic de avarie si mesajele primite sunt false , induse . In plus , la modul cum functioneaza trebuie sa ai macare Check Engine aprins in bord. Daca nu il ai ( nu se vede in filmare pentru ca este pe celalalt ceas ) , cineva a umblat la bordul tau ....si asta spune multe despre potentialele probleme . Evident ca masina nu se alimenteaza cu carburant , dar cauzele sunt multiple si trebuie analizate atent si eliminate pe rand .
     

Distribuie pagina asta