1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme tehnice 1.4 benzina

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de zsssbogdan, 28 Ian 2013.

Taguri:
  1. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.647
    Locație:
    Brasov
    Nu cred ca uleiul Castrol este asa de prost cum se spune . Este mult contrafacut dar asta doar daca se cumpara de pe situri obscure de pe internet. Eu am Castrol in toate masinile ( 4 ) si nu am probleme la niciuna . Il comand de la firme serioase care au contracte cu distribuitorii oficiali . Uleiul vine cu holograma si specificatii ale standardelor pe care le indeplineste. Cred ca este putin exagerat sa afirmam ca tot uleiul Castrol este prost .
     
  2. ugabrielu 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    57
    @Ciprian94
    Am avut aceleasi probleme, sfatul meu e sa dai baia jos si sa cureti foarte bine ce e acolo plus sorbul pompei de ulei. Asta e varianta cea mai ieftina si la indemana iar pe deasupra nici nu strica. Daca ai rabdare si bani ai putea intai sa mergi la un service si sa masoare presiunea la ulei. Daca sorbul e infundat sau obturat nu mai e suficienta presiune de ulei care sa actioneze tachetii. Cu mecanici nostrii e greu de crezut ca o sa-i dai de cap, mai mult ajutor primesti aici, mie mi-au spus ca e motorul pe duca, ca e arborelele nu stiu cum, musai trebuies schimbati tachetii si alte aiureli. Am fost la un service in Bulgaria unde nu au facut altceva decat sa-mi dea baia jos si sa faca curatenie acolo, tacanitul a disparut ca prin minune, definitiv. Nu stii cum a fost intretinuta masina de cel dinanitea ta. Baga-i un ulei care sa respecte standardul recomandat de producator si in primul rand sa te convingi ca uleiul nu este contrafacut.
    Succes
    Uitasem, foarte importanta, NU baga aditivi in ulei, sunt convins ca ti-a fost recomandat procedeul.
     
  3. Catalin1998 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2018
    Mesaje:
    2
    Salut sunt nou pe acest grup intampin si eu o problema pe care o am de aproximativ 6 luni si m am decis sa o rezolv acum Cand pornesc masina se balbaie si Îi moare motorul dupa a 5 a cheie porneste mi s a spus ca sunt bujiile le am schimbat si aceeasi problema o am am pus testerul si nu imi apare nici o eroare
     
  4. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.647
    Locație:
    Brasov
    Uita-te la cablajul sondei de temperatura de pe blocul motor . Posibil sa fie chiar sonda dar se strica greu ..si rar si este mai plauzibil sa fie cablaj intrerupt sau mufa cu probleme .
     
  5. Catalin1998 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2018
    Mesaje:
    2
    Acum un alt mecanic mi a spus ca s ar putea sa fie motorasul pas cu pas ceva de genul
     
  6. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.085
    Locație:
    Cluj
    Clapeta de acceleratie.
     
  7. Catalin1998 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2018
    Mesaje:
    2
    Salut cu ajutorul tau am scos acel cablu de pe blocul motor si porneste la sfert de cheie
     
  8. vaidos adriana 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2018
    Mesaje:
    1
    buna seara!detin si euo skoda fabia 14 mpi si am urmatoarea problema!intra benzina in ulei practic mi s-a dublat nivelul de ulei.mentionez ca acum 6 luni am rectificat garnitura de chiuloasa si am facut schimbul de ulei
     
  9. antoniocarsa 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2018
    Mesaje:
    17
    Locație:
    Dej
    Buna Adriana!
    Motorul merge rotund? Sau are intreruperi? In general benzina se acumuleaza in baia de ulei datorita nearderii in unul sau mai multi cilindrii. Aceasta ajunge in baia de ulei si datorita segmentilor uzati dar cu preponderenta in primul caz. Trebuie verificata bobina de inductie si bujiile
     
  10. vaidos adriana 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Feb 2018
    Mesaje:
    1
    Nu cita ultimul raspuns,foloseste "raspunde"!
    motorul are ceva intreruperi cateodata dar rar.multumesc frumos!!
     
  11. Sergiu Mecanic 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2017
    Mesaje:
    37
    esti sigur ca nu e antigel de exemplu dac ai avea atata benzina cat spui tu nai avea presiune la ulei ....ca de la benzina sa face uleiul apa ......si dac tiar baga benzina clar nu tiar lucra o bujie sau o supapa ...deci motornul va merge foarte rau ....eu zic sa fi mai atent la antigel ...skodele au o problema din nastere la chiuloasa ....mai ales cand ii schimb garnitura dac nu o strangi la dinamometrica si respecti indicatile de pe intructiunile garniturei sigur NU este bun ...indicatile de pe garnitura sunt 20 Nm si duoa aia de 2 ori cate 90 de grade repet nu este bine
     
  12. CataLau 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2017
    Mesaje:
    1
    Salutare , sunt nou pe acest forum si am si eu o problema care nu-mi da pace de o vreme incoace. Am o fabia 1 combi 1.4 16v din 2005 , iar aceasta cand temperatura e scazuta , gen serile racoroase de vara , motorul se subtureaza cand masina stationeaza dupa o perioada de mers (10-15 minute) . Am fost la cativa mecanici , iar acestia nu au gasit nimic , dar masina se subtureaza si moare motorul in continuare. Am mai intrebat "tovarasi" care sunt cunoscatori de masini mai buni , iar acestia au spus ca sonda lamda nu se inclazeste cum trebuie sau e de vina debitmetru de aer , sau pompa de benzina poate sa fie putin infundata. Va cer ajutorul si sfaturile. Multumesc anticipat , o zi placuta sa aveti.
     
  13. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.647
    Locație:
    Brasov
    Verifica-i presiunea de alimentare . Vezi cat baga pompa .Se poate verifica la servis cu o instalatie speciala cu manometru . Trebuie sa elimini din cauze pentru ca pot fi multe. Cati km are ?
     
  14. soporean roxana 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2018
    Mesaje:
    2
    Buna seara,
    Skoda Fabia 2001, motor 1.4 16V AUA.
    Check engine aprins, apoi dupa o distanta scurta se aprinde si EPC-ul. Parcurgând o distanta mai lunga se aprinde si ASR-ul, moment in care pedala de acceleratie nu mai functioneaza. Mentionez faptul ca la ralanti trepideaza, iar in mers motorul se îneaca uneori.
    problema cu toti acesti martori aprinsi in bord a apărut dupa 50 km parcusi dupa schimbarea distributiei.
    Pana acum am schimbat clapeta de acceleratie, senzor MAP, senzor de temperatura, bobina, bujii si fise verificate si sunt ok...sigurantele toate veruficate
    anul trecut am achimbat si sonda lambda
    Ma puteri ajuta va rog frumos cu o solutie/solutii?
    multumesc anticipat
     
  15. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.085
    Locație:
    Cluj
    Trebuie sterse toate erorile inregistrate pe modulul Engine, dupa care vei merge cu masina cu cel care va face diagnoza, iar in momentul cand martorul MIL se va aprinde, scanare din nou, noteaza codul sau codurile de eroare, posteaza, discutam.
    Este posibil sa nu fie aliniata corect distributia. Dar hai sa vedem ce coduri de eroare sunt inregistrate.
     
    Sergiu Mecanic apreciază asta.
  16. soporean roxana 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2018
    Mesaje:
    2
    Buna ziua! Revin din nou către dumneavoastră...deoarece aveam dubii in ceea ce priveste montarea diatributiei, am dus-o la mecanic pentru a desface din nou si pune la punct. Deci reglare distributie am facut. Mecanicul a schimbat din nou sensorul MAP. Astăzi am luat masina din service, am facut in jur de 3 km iar martorii check engine si EPC s-au aprins din nou. M-am întors din nou im service, au pus diagnoza si eroarea pt sensor G71 a apărut din nou. Mi-au spus sa mă întorc sapt viitoare sa cheme un electrician, deoarece considera ca e pe parte electrica. Ce părere aveti? Multumesc anticipat
     
  17. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.647
    Locație:
    Brasov
    Este exclus ca o masina cu dubla axa cu came sa functioneze cu distributia decalata . Se prea poate ca nu senzorul MAP sa fie defect ci cablajul sau mufa . In aceasta situatie , senzorul functioneaza corect dar informatia nu ajunge sau ajunge intermitent . Solicita electricianului sa iti verifice integritatea cablajului .
     
  18. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.085
    Locație:
    Cluj
  19. dumbravean 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2013
    Mesaje:
    1
    Salutare,îmi poate recomanda cineva un mecanic bun ìn Bucuresti. Am o Skoda Fabia 1.4 16V. 74kw. AUB papă ulei 1 litru la 1.000 km.
     
  20. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.647
    Locație:
    Brasov
    Sunt cunoscute ca motoare mancatoare de ulei dupa un anumit rulaj ( peste 200.000 km dar uneori si mai repede ) . De obicei se consuma ulei pe la segmenti sau pe la semeringurile de supape. Daca ai mult fum albastru la pornire dar dupa incalzirea motorului se mai domoleste si nu mai exista tenta aia albastruie ...este de la semeringurile de supapa. Daca fumul este tot mai gros pe masura ce accelerezi , probabil se cere o segmentare . Daca il desfaci pentru segmentare , schimba si semeringurile de supapa pentru ca sunt ieftine .
     

Distribuie pagina asta