1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme tehnice 1.4 benzina

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de zsssbogdan, 28 Ian 2013.

Taguri:
  1. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.110
    Nu, nu trebuie adaptate.
    Setarea de baza la clapeta de acceleratie, EGR, etc.
     
  2. Miai97 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Mesaje:
    6
    Locație:
    Bucuresti
    scuza-ma eu sunt mai tantalau când nu sunt in domeniu si vreau sa ma asigur ca inteleg bine, pe acest motor nu se adapteaza pe langa injectoare nici clapeta nici egr-ul? tin sa mentionez ca am mai curatat clapeta acum 10000km si am si apasat pe ea sa o deschid sa curat cat mai bine si nu a avut nici un efect negativ, relantiun a fost verificat si când nu trepida statea in valorile normale. Scuze ca sunt stres :3
     
  3. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.110
    Clapeta si EGR-ul, da, dupa curatare, cu vcds-ul se poate face setarea de baza.
    Pentru injectoare nu exista setare de baza. L-ai introdus in locasul lui, cuplezi mufa de alimentare, verifici daca functioneaza, punct.
     
  4. Miai97 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Mesaje:
    6
    Locație:
    Bucuresti
    am inteles, multumesc mult pentru raspuns, o sa rog pe cineva sa ma ajute la injectoare, acum am alta intrebare :))
    am gasit pe net ca problema cu skoda mea fabia care balbaie,intrerupe,check engine, ar putea fi de la senzorul map aflat pe galeria de admisie langa joja, mentionez ca doar m-am uitat la el, este plin de ulei care probabil a iesit pe la joja pentru ca si ea este plina de ulei,as putea spune motivul uleiului in anumite zone dar sincer imi este rusine, s-o lasam asa, revin la senzor, contactul sau este plin de ulei si ma gândesc ca a intrat inauntru dar imi este frica il desfac , am sunat un mecanic in care am cat de cat incredere si mi-a spus sa il scot linistit si sa dau cu spay de FRANE ca nu stric nimic, poate chiar aia era cauza, chiar as dorii sa scot senzorul si sa il curat exact ca aici
     
  5. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.110
    Pastila de siliciu din MAP, se curata cu alcool izopropilic sau spray contacte.
     
  6. Loredana 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2017
    Mesaje:
    1
    Buna,

    Detin o Skoda Fabia, an 2000, 1.4, 16v, aproximativ 120000 km rulaj. De 2 saptamani, masina merge in suturi la plecarea de pe loc, in viteza 1, 2 si chiar 3. Cand stau cu ea pornita la semafor are zvacuri (am impresia ca motorul vrea sa fuga de sub capota :)) ) Am dus-o de 3 ori la un service si a 4a oara la un altul. Diagnoza arata o eroare la 4x4 (masina nu este 4x4), aceeasi eroare la ambele service-uri. Cand am fost la al 2 lea service, nu mai prezenta problema si chiar daca au verificat-o, nu au gasit nimic. Dupa diagnoza de la al 2lea service a reinceput sa prezinte problema, dar mai rar.

    Am observat ca sunt mai multe discutii pe acest subiect, dar nimeni nu a revenit pe forum sa spuna daca a rezolvat problema.

    E cineva care a avut aceeasi problema si a rezolvat-o? De la ce poate fi? De mentionat este ca am tot bagat benzina de atunci, crezand ca poate au intrat ceva mizerii acolo si trebuie sa o schimb.

    Masina a fost condua de 5 persoane si toate aceste 5 persoane au constatat problema....
     
  7. Mihai Catalin Junior Member

    Înscris:
    20 Noi 2017
    Mesaje:
    0
    Am o Skoda Fabia , 2002, 1.4 benzina. Am motorul blocat (lucreaza decat jumatate din culbutori) .Din ce cauza s-ar fi putut produce acest lucru?
     
  8. ugabrielu 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    61
    La mine s-a rezolvat problema cu tacanitul culbutorilor. Problema a fost ca s-a strans multa mizerie in baie si a infundat sorbul la pompa de ulei, nu mai avea uleiul suficienta presiune sa amorseze culbutorii. Reparatia a constat in scoaterea baii si curatirea pompei si a sorbului. Binenteles ca nu am reusit sa rezolv problema in Romania, am mers in Bulgaria la un service si intr-o zi totul a fost gata. Aici mi se tot spunea ca trebuiesc schimbati culburii hidraulici, ca e motorul pe duca si alte aiureli. Grija mare la ce ulei folositi, asta e cauza principala pentru astfel de necazuri. La mine sa tras de la un ulei de renume pe care nu am sa-l pomenesc sa nu-i fac "reclama" negativa. Nu e de vina e brandul ci jigodiile care il falsifica. Nu bagati in motor toate prostiile de aditivi, faceti schimul de ulei cand trebuie si cu ce trebuie. Atentie la ulei daca e sau nu original, sunt destui neispraviti ca pentru cativa lei sa va distruga motorul.
     
  9. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.483
    Locație:
    Bucharest
    Probabil Castrol.Se stie ca.i o mare porcarie dar lumea continua sa.l foloseasca.
     
  10. ugabrielu 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    61
    @Little Big
    Cam da.
    Revin cu o precizare, la un post anterior am scris ca am in motor Ravenol, nu el a fost cauza ci alt brand. Ieri am scos masina din service si bulgarul a bagat Manol 5W 30, ulei pe care am sa-l dau afara si am sa bag Ravenol 5W 40 VTS, Manolul nu e pe lista uleiurilor aprobate de VAG. Ca fapt divers, pana acum am cumparat doar VMO, am comandat si cel de pe site mi-a spus ca nu mai aduc in Romania VMO. L-am intrebat care e cauza si nu a stiut sa-mi raspunda. Trec pe VTS.
    Sper sa ajute pe cineva ce am scris.
     
  11. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.483
    Locație:
    Bucharest
    Eu zic ca ajuta!Mare domn ca ai precizat si finalul..
     
  12. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.483
    Locație:
    Bucharest
    Dar la vecinii cu castraveti cunosteai pe cineva la service sau te.ai dus pur si simplu?
     
  13. ugabrielu 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    61
    @Little Big
    Nu, m-a dus o cunostinta. E in localitatea General Tosev, un service micut, o afacere de familie. Mi s-au parut oameni de incredere, toata afacerea m-a costat 180 euro si a constat in curatare baie, pompa, sorb si ce mai e pe acolo, sonda lambda, senzor presiune ulei si niste garnituri. De remarcat faptul ca la coada la reparatie erau doar masini de Romania, seful lor vorbea romaneste la cat a lucrat cu romani. La bulgar au mai fost doua cunostinte, unul cu un Pasat si altul cu Logan, amandoi au avut doar cuvinte de lauda. Eu ma pregatisem de ce e mai rau, schimbat culbutori, axa came, garnitura chiuloasa si ce mai presupune, speriat de inginerii nostrii. Curios sau surprinzator e ca am vazut un abtipild lipit pe usa garajului de la o firma de tractari din Romania.
    Bulgarul a fost onest mi-a spus ca nu avea rost sa schimbe culbutorii si celelalte, m-a fi costat cel putin 200-300 euro in plus. Se mai aude un foarte mic tacanit, nu pot sa-i spun chiar insesizabil, bulgarul mi-a spus ca e normal sa faca asa, masina nu mai e noua. Eu locuies in Mangalia si am iesit pe la Negru Voda.
    Pot sa spun ca sunt multumit, tacanitul ala ajunsese sa ma scoata din pepeni. Uleiul care a cauzat problemele, cand l-a schimbat mecanicul avea culoarea si consistenta pacurii, mi-a zis ca nu a mai vazut asa ceva. Cu acel ulei am mers doar 6000 km. Eu schimb uleiul la 5000-6000 max. indiferen ca el e garantat 10000-15000 km. Cu ala am avut ghinion, inclusiv bulgarul mi-a zis ca e de la ulei si a mai spus ca atata mizerie in baie nu a mai vazut. Mi-a spus ca peste 6 luni sa mai dau baia jos si sa mai fac o curatare.
     
  14. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.483
    Locație:
    Bucharest
    Daca as avea probleme si stiu ca acolo e ok,oameni seriosi as bate toata tara.Pentru ca piticii mei sa se linisteasca! :))
    Mersi pentru detalii!
     
  15. ugabrielu 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    61
    Sa nu ma inteleaga cineva gresit de ce am preferat sa merg in Bulgaria, cum o poza face cat o mie de cuvinte dechideti trageti concluzia din imagine.
     

    Fișiere atașate:

  16. Ciprian94 Junior Member

    Înscris:
    24 Ian 2018
    Mesaje:
    0
    Salutare!! Am o skoda fabia combi 1.4 benzina mpi 50kw, si de ceva timp imi scoate un tacanit cand stau cu ea pe loc(relanti) cand incep sa o turez se amplifica tacanitul putin mai tare, apoi se opreste si dupa cateva secunde incepe sa se auda iar( in mers nu se aude) vreau sa specific ca am fost la mecanic, am schimbat distributia fiind pe lant, am schimbat si rola intinzatoare cu cureaua de accesorii, daca s a mai intalnit aceasta problema, va rog sa mi spuneti sau cine ar putea sa mi spuna de la ce provine. Multumesc!
     
  17. Sergiu Mecanic 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2017
    Mesaje:
    37
    pai in primul rand ce ulei ai in motor si cati km are masina e intrebarea ? .....dupa aia se poate sa se fi infundat un tachet hidrauli .....sunt mai multe cazuri eu aceasi problema am rezolvato prin schimbarea uleiului cu unu adecvat si curatarea tachetilor prin desfacerea chiuloasei si curatarea lor si reglajul adegvat ....dar sunt mecanic si nu platesc ....ce ulei folosesti si cand lai schimbat si cati km are masina
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Apr 2018
  18. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.695
    Locație:
    Brasov
    Probabil ai uzura in tacheti .
     
  19. Ciprian94 Junior Member

    Înscris:
    24 Ian 2018
    Mesaje:
    0
    Am facut revizia acum 2 luni, si am vreo 2300 de km facuti de atunci, ce i drept dupa ce am schimbat uleiul, la maxim o saptamana a inceput sa mi faca asa, de cand am masina mi s a spus sa pun castrol 10-40 pentru ca numai acest ulei a fost pus la ea, masina are 150.000 km dar sincer, nu stiu cat de reali sunt. Multumesc!
     
  20. Sergiu Mecanic 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2017
    Mesaje:
    37
    ce sa iti spun eu tie nu stiu cat de bn te pricepi la reparat masini dar problema e cam asa
    1 la urmatorul schimb pune ulei si filtru original skoda vw audi si seat e la acelasi pret dar ai o garantie castrol in momentul de fata se mai foloseste la uns lantul la biciclete
    2 ai putea sa ii faci un test la presiune la ulei trebuie la 2000 de ture sa ai 2 bari sa fi sigur ca iti ajunge destul ulei sus pe chiuloasa ca de acolo curge in tacheti ( de acolo se alimenteaza tacheti cu ulei )
    3 daca sa umbat la distributie si dupa tia aparut problema practic distributia e acoperita de pompa de ulei posibil sa fie o greseala de montaj sorb montat necorespunzator si nu trage ulei bn si mai are un surub de reglaj acolo la axul pompei
    4 poate sa fie un simplu tachet infundat cu mizerie dac ai folosit silutie de curatat motorul sa scurs mizeria in tachet
    problemele pot fi mai multe daca nu te pricepi dă un ban in plus si dute la un meserias
     

Distribuie pagina asta