1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme răcire apa

Discuție în 'Skoda Octavia' creată de toldo_20, 25 Aug 2016.

  1. toldo_20 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2016
    Mesaje:
    2
    Buna ziua.Am probleme cu răcirea motorului la Octavia 1,1.6 sr.Intr-o dimineata când am vrut sa pornesc Masina de abia a pornit la a treia cheie.Am pus diagnoza si zicea că senzorul temperatura este defect si de aici si problemele mele.Am sunat un dealer de piese să-mi dea un senzor dar nu știa dacă este cel cu 4 pini sau cel cu 2 pini iar eu am desfăcut termostatul rupandu-i firele care ducea la senzorul cu doi pini.Am cumpărat termostatul din nou și senzorul de temperatura,cel cu patru pini,m erge,dar când este canicula si o forțez în aglomerație cu aerul condiționat deschis,incepe să bage aer cald si începe să fiarbă motorul.
    Am pus mâna pe furtun să văd dacă deschide termostatul si deschide,ca furtunul este fierbinte.
    Am schimbat iar termostatul,cei drept unul mai ieftin dar la fel face.Se ridică apa numai în aglomerație.O părere sau un sfat este binevenit.
     
  2. Universalis

    Universalis 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    139
    In poze puteti vedea un termostat AM facut de producatorul care echipeaza masina din fabrica, calitatea difera la AM fata de OE, de aceea e de preferat sa punem piese originale ca sa nu avem probleme.
    Termostatul din poze a tinut un an si nu a fost chiar ieftin, chiar daca e AM. S-a blocat pe inchis si temperatura antigelului a urcat spre 118 grade C.
    Am montat un termostat cu senzor de temperatura motor si senzor temperatura radiator, vas de expansiune si buson, toate noi si originale. Problema rezolvata.
    Nu luati senzori de temperatura antigel sau termostat after market. Nu tin si nu sunt facute la calitatea celor OE, fiind copii.
    Aaa, am pus antigel G13, diluat cu apa distilata 50/50 la -35 de grade C. WP_20190805_20_21_32_Pro.jpg WP_20190805_20_22_06_Pro.jpg WP_20190805_20_22_39_Pro.jpg WP_20190805_20_23_31_Pro.jpg WP_20190805_20_23_59_Pro.jpg
     
  3. Universalis

    Universalis 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    139
    Am pus VCDS-ul pe masina si am lasat motorul pornit sa vad temperatura antigelului din radiator si cand pornesc ventilatoarele; temperatura la motor ajunge la 109,5 grade C si sta acolo, acul din bord sta fix la 90 grade C. Cand deschide termostatul la maxim, normal la 105 grade C, temperatura la radiator creste pana la 93 grade C , atunci pornesc ventilatoarele pe viteza 1 iar temperatura la radiator scade pe la 72 grade C apoi se opresc. Ciclul se repeta.
     
  4. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.760
    Locație:
    Brasov
    Postarea este de acum 3 ani . Slaba speranta sa-ti mai raspunda .
     
  5. Universalis

    Universalis 5th Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    139
    Da, vazusem asta dar ca sa ma incadrez intr-un post pe subiect am postat aici. Este si pentru ceilalti colegi cu O1 si nu numai, pe viitor daca are cineva probleme de genul, sa gaseasca referinte la sistemul de racire, defecte posibile, cauze, rezolvari si functionare corecta.
     

Distribuie pagina asta