1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme Pornire

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de oana-zeno, 3 Mai 2008.

  1. George Catalin

    George Catalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2014
    Mesaje:
    30
    Locație:
    Curtea de Arges
    Ar putea fi vascozitatea uleiului am 5w40, dar nu cred, mecanicul mi a zis ca poate sa fie senzorul de temperatura, dar cum nu am vcds nu pot sa verific sau bateria care s a inmuiat odata cu frigul. Daca e cineva care a remediat problema si ne poate ajuta..
     
  2. Pintiliosul

    Pintiliosul 5th Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    134
    George Catalin
    Trebuie pus testerul pe masina. Pe ghicite e pierdere de timp si de bani, daca inlocuiesti o piesa care se dovedeste a fi buna?
    Problema poate fi generata de senzorul de temperatura defect intr-adevar.
    Uleiul 5W40 nu poate fi cauza problemei. Dar foloseste pe viitor ulei 5W30 si neaparat cu specificatia 502.00 sau mai bun 503.00.
    Bateria nu prea poate genera acest gen de manifestare deoarece dupa ce motorul a pornit alternatorul chiar si in relanti genereaza suficient curent la un nivel de tensiune corect daca nu este defect (cca. 14,00 volti).
     
  3. George Catalin

    George Catalin 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2014
    Mesaje:
    30
    Locație:
    Curtea de Arges
    Nu stiu daca e mit sau nu dar daca pun un ulei cu vascozitate mai mica poate creste si consumul de ulei care si asa este. Daca pun testerul dupa ce am pornit motorul, imi poate confirma ca senzorul este problema ? Ca nu ramane eroare de la el din cate stiu..
     
  4. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    1.875
    Da.
     
    George Catalin apreciază asta.
  5. cristianstefan 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2016
    Mesaje:
    12
    Locație:
    Bucuresti
    Salutare , am si eu o problema cu pornirea la Fabia mea 1.4 16v bky si nu ii dau de cap, cand pun contactul tacane un releu sub bord si nu porneste. Am schimbat releul tot asa face...aveti idei? .Multumesc
     
  6. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    1.875
    Ai inlocuit releul pompei de benzina?
     
  7. cristianstefan 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2016
    Mesaje:
    12
    Locație:
    Bucuresti
    Da si tot tacane. Daca scot mufa de la pompa de benzina nu mai tacane...la service mi au zis ca au probat pompa de benzina si functioneaza ok. Au luam masa direct de pe baterie pt releu( asta am inteles eu) nu mai face zgomot dar nici nu porneste. Mi au spus ca sunt 2 variante ... ori un sobolan si a facut treaba pe acolo ori ecu este dus. Intrebarea mea este ce se poate face daca trebuie schimbat ecu?( pt ca cei de la service nu se ocupa de asa ceva)

    Ma gandesc totusi ca daca problema era de la ecu trebuia sa tacane releul indiferent daca era mufa pompei de benzina conectata sau nu
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Noi 2017
  8. Pintiliosul

    Pintiliosul 5th Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    134
    Nu pare sa fie din ECU problema ptr. ca instantaneu cum pui contactul incepe sa clantane. Daca fara sarcina (pompa) releul nu mai face galagie e clar ca nu e de la ECU. E posibil sa ai un defect de contact pe traseul de alimentare al pompei. Poate fi problema si pe masa si/sau de plus. Mai poate fi si pompa cu cateva spire in scurt si sa ia un curent mai mare decat normal. Daca spui ca releul a fost inlocuit.
    1. As incerca cu o alta pompa (chiar daca cea de pe masina functioneaza alimentata separat).
    2. Cu pompa deconectata incearca sa pui in conectorul ce vine bagat in pompa un bec de frana 21w/12v si vezi daca becul se aprinde si daca mai clantane.
    Daca tot clantane poti dechide ECU sa vezi daca nu ai ceva condensatori electrolitici umflati sau vreo defectiune de contact la piesele de forta.
     
  9. Pintiliosul

    Pintiliosul 5th Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    134
    *Scuze ptr. dublul post.

    Sper sa intelegi traseul ce trebuie verificat.
    Comanda releului vine de la pinul 65 al ECU cu un fir albastru cu galben si merge la pinul 4 al releului. Comanda este data cu MASA!!!
    Releul primeste pe pinul 6 (fir negru) +12v dupa ce pui contactul cu cheia masinii.
    Pe pinul 2 al releului trebuie sa ai +12v permanent (firul rosu).
    Din pinul 8 al releului (firul albastru) pleaca tensiunea la siguranta F61 de 15A. Iar de la siguranta pe firul albastru cu alb merge +12v la pompa.
    Tot la pompa ajunge un fir maro care este MASA si este permanenta.
     
  10. cristianstefan 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2016
    Mesaje:
    12
    Locație:
    Bucuresti
    Nici nu stiu cum sa ti multumesc.Maine dimineata ma duc la service si le spun sa verifice si revin cu rezultatul. Multumesc mult!
     
  11. cristianstefan 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2016
    Mesaje:
    12
    Locație:
    Bucuresti
    Buna ziua, din pacate nu am mai avut timp sa ma ocup de masina , am tot fost prins la munca. Am sunat azi la service si mi s a spus ca se verifica instalatia electrica deoarece testerul nu se poate conecta la masina...
     
  12. Pintiliosul

    Pintiliosul 5th Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    134
    Asta e o veste naspa. Probabil unul din calculatoarele masinii are scurt de unul din firele de date. Trebuie sa le ia prin eliminare. Sa scoata pe rand cupla de la fiecare calculator pana se realizeaza conexiunea. Am patit si eu asta cu calculatorul de ABS.
     
  13. cristianstefan 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2016
    Mesaje:
    12
    Locație:
    Bucuresti
    Da, sper sa gaseasca problema... oricum nu e graba... nu am permis pana pe 4 ianuarie
     
  14. cristianstefan 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2016
    Mesaje:
    12
    Locație:
    Bucuresti
    Salutare... Am fost la service .nu vad luminita de la capatul tunelului. Mi au spus ca au reusit reusit sa se conecteze cu testerul dupa deconectarea alarmei si a casetofonului. Pe tester ii dadea 3 erori:scurt la masa releului pompei de benzina si 2 erori legate de clapeta de acceleratie. Ma gandesc sa o duc la reprezentanta..
     
  15. Pintiliosul

    Pintiliosul 5th Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    134
    Cred si eu ca nu esti cu masina la cine trebuie.
     
  16. zoli_ludus 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2015
    Mesaje:
    2
    Salut. Detin o skoda fabia din 2000, 1.4, 8 valve, benzina, 50 KW, cod motor ATZ. Problema este urmatoarea: 1. La pornirea la rece (dupa ce sta motorul cateva ore, sau de pe o zi pe alta), de obicei daca este mai racoare, daca pornesc motorul si dau sa plec de pe loc imediat de la pornirea motorului, moare motoul. Daca turez mult (peste 3000) si "ma joc" cu ambreiajul pot sa-l pacalesc sa nu moara, dar "da in nas", trage sacadat cateva secunde, dupa care isi revine. 2. Daca, dupa pornirea motorului, raman pe loc 2-3 min, la ralanti, pot pleca de pe loc fara probleme (mentionez ca turometrul nu oscileaza la ralanti). 3. Daca pornesc motorul la rece, si lacateva secunde dupa pornirea motorului, stand pe loc, turez undeva pana la 3000 ture, daca ridic piciorul de pe acceleratie, turometrul coboara pana moare motorul. Imediat, la a doua pornire nu se mai intampla asta. A fost testaa masina fara sa dea teserul nici o eroare. Am schimbat bujii, am verificat bobina de inductie, am verificat conductele pe traseul aerului de admisie, am schimbat filtrul de aer si de benzina, totul ok. Mentionez ca in diminetile calde de vara nu face treaba aceasta. Ce poate fi ? Multumesc.
     

Distribuie pagina asta