1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme pornire octavia 2

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de Arion Alin, 24 Sep 2012.

  1. Arion Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2012
    Mesaje:
    1
    Salut! Astazi am spalat motorul masinii (skoda octavia 2 ; 1.9 tdi ) si am lasat-o cam o ora si dupa aceea am incercat sai dau cheie. Masina a pornit dar dupa 5 sec sa oprit...in bord mi s-au aprins 3 becuri: servo abs si airbagul si termocupla ramane pornita cand pun contactul.
     
  2. adalbert 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Mesaje:
    3
    probleme pornire octavia 2

    buna,am si eu o problema la pornire,am pus masina pe tester si nu da nici o eroare.La rece porneste masina ok ,in schimb dupa ce fac cativa kilometri nu mai vrea sa porneasca cu toate ca electromotorul functioneaza la perfectiune si pe langa asta mi se mai aprinde si becul de la check engine, dupa care dupa 3,4 porniri mi se stinge .O perioada iar functioneaza cum trebuie si iar imi apare aceeasi problema.Am verificat daca nu are probleme si cu alimentarea dar se pare ca nu,trebuie sa-i dau de 3,4 ori la automat pana porneste.Daca ati putea sa-mi dati un sfat as fi foarte recunoscator
    .Masina este din 2006 motor 1.9tdi dsg,multumesc
     
  3. rayn Bronze Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    sal

    Cu testerele astea este cu dus si intors sint clone si clone , ca si cauze posibile ar putea fi EGR infundat sau remap soft ,cel mai bine ai lua legatura cu Al BUNDY aici sau pe vw forum si te lamureste el
     
  4. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.107
    Locație:
    Bucuresti
    Cred ca ai problema cunoscuta cu pornirea la cald, se rezolva din adaptare sau resoftare. de luni ma intorc in Bucuresti, asa ca ne putem vedea.
     
  5. adalbert 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Mesaje:
    3
    am facut si o resoftare a calculatorului, mai exact dupa cate am inteles de la electrician mi-a ridicat valoriile la maxim si tot degeaba,urmatoarea faza este sa gasim un soft original de la octavia 2, din pacate nu stiu de unde sa fac rost de acel soft ,banuiesc ca numai de la reprezentanta,multumesc
     
  6. adalbert 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2012
    Mesaje:
    3
    problema e ca eu sunt din sighetu marmatiei si mai greu as putea sa ajung prin bucuresti cu masina.
     
  7. dumitru.vizer 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2013
    Mesaje:
    4
    Salut. Am o mare problema cu pornirea dimineata cand afara e rece. Ii dau la automat destul de mult pana porneste si cu pedala de acceleratie apasata la maxim. Problema a inceput cam acum 3 luni. Am mers cu ea la cei de la reprezentanta, au pus pe tester - rezultat 2 bujii defecte. Le-am schimbat pe toate 4. La urmatoarea pornire cand afara era mai rece, aceiasi problema. Iarasi am mers la ei, au verificat bateria, intr-adevar trebuia schimbata, deci am schimbat-o. Problema tot nu a disparut. La urmatoarea vizita la ei, au gasit ca e defect cablul de la bujii - schimbat si acela. Problema tot nu a fost rezolvata. Acum 3 saptamani au schimbat senzorul de temperatura de la motor, dar nici asta nu a ajutat. Saptamana trecuta au schimbat pompa de motorina, dar imi face la fel la frig. Ca si simptome - ii dau la automat de 3-4 ori si nu porneste, la a 3-4-a incercare cu pedala de acceleratie apasata la maxim, cu greu, dar porneste. In diminetile cand i s-a schimbat senzorul de temperatura si pompa de motorina nu a mai pornit deloc. A fost nevoie sa vina cu platforma sa o ia. Daca cineva ma poate ajuta cu un sfat este binevenit. Mersi!
     
  8. rayn Bronze Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    sal

    Daca problema se manifesta doar la rece dimineata prima posibilitate ar fi sa nu ai vreun consumator care te lasa fara baterie Cazul doi ar fii sa vb cu Al bundy pe site sa nu trebuiasca vreo resoftare,mai cauta in site ca sigur au mai avut si altii problema ta :( L.E -Nu inteleg de ce apesi acceleratia ca sa pornesti motorul?? cu ce te ajuta??
     
  9. dumitru.vizer 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2013
    Mesaje:
    4
    Mersi pentru sfat, o sa vad cu acel consumator, la asta ma gandeam si eu. Nu stiu de ce, dar numai cu acceleratia apasata porneste ...
     
  10. romy.b 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2013
    Mesaje:
    30
    Locație:
    Suceava
    ideie

    1.verifica releul de bujii(daca iti vine curent la bujii cand pui contactul)
    2.sa nu pierzi presiunea pe instalatia de alimentare (filtru,supapa de pe filtru etc)
    3.daca pornesti cu pedala calcata verifica cu un vag com/vdcs unghiul de avans
    4.incearca sa alimentezi bujiile direct cu un fir de pe + bateriei(asta vorba mea "ca la tara")
    O zi faina si sa ne tii la curent cu rezolvarea.
     
    Ultima editare: 1 Apr 2013
  11. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.660
    Locație:
    Brasov
    Ai bagat recent vreun plin de la vreo statie mai "necunoscuta" ?
    Cand ai schimbat filtrele de motorina si aer ultima data ? Daca ia filtru de motprina cu decantor , desfa rotita de dedesupt sa vezi daca nu ai apa acolo.
    La rece , ridica capota is scoate joja . Dupa aceea roaga pe cineva sa dea la cheie. Pune niste scuipat pe deget si tine degetul deasupra orificiului din care scoti joja. Nu ar trebui sa simti mare lucru. Daca simti rece cu intermitente si presiunea e mare...nu e bine .

    In alta ordine de idei , cei de la servis au gandit corect problema. Senzorul de temperatura de pe motor poate da astfel de simptome. La fel si pompa de motorina , cu mentiunea ca inainte sa ti-o schimbe trebuia sa verifica daca baga constant combustibil. Se putea face asta relativ usor.
    DAca nu ii dai de cap , roaga pe cineva sa iti verifice integritatea cablului care leaga sonda de temperatura de calculator.
     
  12. dumitru.vizer 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2013
    Mesaje:
    4
    Cu bujiile si tot ce tine de ele totul e in regula. A fost pe tester de nenumarate ori la cei de la Skoda si testerul zice ca totul e in regula. Am fost astazi la cineva si a verificat cu un vcds si mi-a zis acelasi lucru - partea electronica e in stare perfecta. Injectoarele functioneaza in parametri normali, debitmetrul la fel. Singura chestie ramane sa fie problema in partea mecanica. Am observat pe capacul de la filtrul de motorina ca se adunase un pic de motorina acolo. Am sters motorina de pe capac, am schimbat colierele de la toate cele 4 furtune si dupa cativa km am observat ca la unul din furtune s-a umezit capatul, cu ocazia asta l-am examinat ceva mai bine si am observat ca e cam obosit, le schimb pe toate cat de repede posibil. Oricum nu stiu daca problema este neaparat din acel furtun, pentru dimineata bag contactul de cateva ori fara sa dau la automat, tocmai pentru a baga motorina pe traseu in cazul in care scapa si abia apoi ma chinui s-o pornesc. Ce am mai observat si ma deranjeaza destul de mult, este o zona langa pompa de inalta presiune care este mereu umeda si se pare ca e motorina. S-ar putea sa fie acolo problema? Sa se goleasca oare pompa peste noapte de motorina si sa nu porneasca din cauza asta?
     
  13. dumitru.vizer 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Apr 2013
    Mesaje:
    4
    Motorina am bagat constant de la MOL si mereu bag EVO. Schimbul de ulei si filtre l-am facut cam pe la mijlocul lui martie si nu cred ca e cu decantor. O sa incerc sa fac schema asta de care ai zis mai sus, dar zi-mi te rog daca simt ceva care ar fi problema sau de la ce ar fi?

    Cat despre cei de la service ... dupa ce au schimbat bujiile, bateria si cablul de la bujii si am venit cu aceiasi problema la ei, evident au bagat-o pe tester si nu a dat nici o eroare ... si erau in stare sa ma trimita cu ea asa, aproape ca incercau sa ma convinga ca e ceva normal. Dupa aia s-au apucat sa schimbe piesele fara sa fie siguri ca asta e problema ... nu zic, se poate intampla si asa, oricum pe senzorul schimbat nu mi-au cerut bani, sa vedem cum facem cu pompa de motorina. Ideea e ca dupa ce mi-au schimbat pompa e motorina, am observat ca imi scade motorina vazand cu ochii. Initial am crezut ca imi scapa pe undeva, pentru ca am facut cam 160 km si s-a dus jumatate de rezervor. Azi am trecut sa fac plinul si s-a adeverit a doua varianta pe care o aveam ... dupa ce am facut plinul acul imi indica 3 sferturi, deci am schimbat senzorul ala de nivel dar l-au montat prost. Sunt si meseriasi buni la service-urile de la reprezentante, dar la banii pe care ii iau pentru servicii nu ar trebui sa faca erori din astea sau sa schimbe ceva fara sa fie siguri ca asta e problema ... parerea mea ...
     
  14. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.660
    Locație:
    Brasov
    Este posibil sa fie si furtunul acela cauza. Daca se dezamorseaza pompa , din cauza unor neetanseitati pe circuit , porneste greu.
    Despre diagnoze ... in aceasta situatie , nu fac nici cat apa sfintita. Diagnoza poate citi niste valori ale unor senzori insa o problema mecanica nu poate fi depistata electronic.
    O cauza a pornirii grele la rece la Diesel , este arhicunoscuta lipsa de compresie. Aceasta lipsa nu trebuie sa apara ca urmare a unui rulaj foarte mare. Pur si simplu o problema de fabricatie a unui segment care poate sa apara la orice rulaj si la orice masina.
    O pufaiala puternica pe orificiul de la joja ar indica o scapare de compresie din piston in baia de ulei .
    Probabil ca este vorba de o lipsa de etanseitate pe circuitul de alimentare. O sa vezi daca apare vreo diferenta dupa schimbarea furtunasului.
     
  15. romy.b 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2013
    Mesaje:
    30
    Locație:
    Suceava
    Sal.
    verifica cu un aparat de masura daca iti vine curent la bujii,cu diagnoza nu rezolvi nimic,apoi cum am spus si eu si colegii nostri verifica etanseitatea circuitului de alimentare,lipsa de compresie e cam greu de crezut la km astia,injectoarele ai spus ca sunt in parametrii dar avansul?un diesel porneste greu la rece daca nu e ok sistemul de incalzire bujii(poti sa incerci cu mufa senzorului de temperatura scoasa pt a creste timpul de incalzire a bujiilor),etanseitatea sistemului de alimentare(dezamorsare pe timp de noapte),baterie,electromotor care nu da turatie optima(se poate masura cate turatii are)dereglaj a pd(se tocesc/rup suruburile de reglaj),poti sa dai un ochi si la distributie,etc.
    O zi faina si sper sa o rezolvi.
     
  16. dj89pcu

    dj89pcu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2014
    Mesaje:
    1
    Buna seara ! Numele meu este Valentin si de detin din luna Iunie 2013 o Skoda Octavia 2, an 2005, 2.0 cmc diesel, cod BKD. In ultima perioada porneste foarte "urat".. nu ma pricep mai deloc la mecanica asa ca am dus-o in service..initial a dat o eroare pe cilindru 3..baietzii au convenit sa imi schimbe oringurile apoi a disparut acea eroare iar injectoarele merg in parametrii normali..la fel a pornit dar fara alte erori..au schimbat pompa de tandem..la fel pornea..au verificat bujiile..erau bune..am pus o baterie noua de la un prieten.. la fel..au mai verificat pe la filtru de motorina..nu ii da de cap..am sa atasez niste filmulete cu pornirea..de obicei porneste cel mai urat cand sta o perioada mai lunga de timp..adika de seara pana dimineatza..apoi dupa ce plec are momente si momente..
    Va rog sa ma ajutatzi ca deja am fost la cateva service-uri si degeaba !!!

    https://www.youtube.com/watch?v=YsSlU-eSskE&feature=youtu.be

    https://www.youtube.com/watch?v=hD2OBYdY9Lg&feature=youtu.be
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Apr 2014
  17. Schumy 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2014
    Mesaje:
    1
    Salut baieti , al bundy , te-am sunat dar presupun ca erai la munca, mai incerc maine sa te caut.Am urmatoarea problema la octavia sotiei, nu mai porneste.VIneri a mers ok , si luni dupa ploile din weekend nu mai vrea deloc.Motorul invarte dar nu porneste si am urmatorii martori aprinsi pe bord: (masinuta galbena care derapeaza aprins) nu apare rezistenta pentru bujiile incandescente, volan galben aprins cand pun contactul(apare aprinsa bateria si centura dar astea se aprind mereu pe contact).Masina este o octavia 2 1.9 tdi din 2007 la care n-am avut probleme pana acum de nici un fel.Am crezut ca din cauza ploilor abundente a ajuns apa la mufele de la ECU asa ca m-am pus pe desfacut.Cand am scos cele 2 mufe din ECU am constata ca sunt curate si nu a ajuns apa la ele asa ca am asamblat-o la loc si tot aceiasi problema are ca nu porneste.Am constata inainte s-o desfac ca atunci cand pun contactul, servodirectia functioneaza , lucru care nu se intampla niciodata pe contact inainte.Am incercat sa ii fac o diagnoza si nu se poate pentru ca nu se poate conecta testerul.Am inteles ca ECU nu se alimenteaza pe contact si de aici este o problema.Ce-i fac? Va multumesc
     
    Ultima editare: 5 Mai 2014
  18. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.107
    Locație:
    Bucuresti
    Ai rezolvat ?
     
  19. Robert 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2014
    Mesaje:
    1
    Salut, am si eu o mica problema la prima pornire a masinii totul este bine iar apoi dupa ce merg cativa km si o opresc la a doua pornire porneste mai greu asa ma gandeam sa nu fie bujiile...bateria este schimbata recent,daca ma poate ajuta cineva....Multumesc!
     
  20. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    584
    Locație:
    bucuresti
    daca la prima pornire,cand motorul este rece,porneste bine,nu au cum sa fie bujiile. parerea mea...
     

Distribuie pagina asta