1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme pornire motor la rece

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de benczedaniel, 22 Aug 2015.

  1. benczedaniel 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2015
    Mesaje:
    2
    Buna, am o Skoda Fabia Combi , motor 1,2 pe benzina din 2007. In fiecare dimineata cand incerc sa pornesc motorul, nu vrea sa porneasca... cateodata este nevoie de 6-7 chei sau chiar mai mult ca sa reusesc sa o pornesc, iar dupa ce am reusit sa o pornesc, nu mai are nici o problema pe tot parcursul zilei, ori de cate ori as pornio dupa aceea, merge ca unsa. M-am gandit ca poate este cineva aici care ar putea sa imi ofere raspunsul care sa ma ajute, multumesc anticipat ! :) Nu gasesc care este cauza problemei. :(
     
  2. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.793
    Locație:
    Brasov
    Sunt mai multe posibilitati , dar doua merita studiate mai atent :
    1) O dezamorsare a circuitului de alimentare
    2) o decalibrare a sondei de temperatura , sau pur si simplu circuit intrerupt .
     
  3. benczedaniel 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2015
    Mesaje:
    2
    Multumesc pentru ajutor ! :) O sa verific. :happy:
     
  4. Colldy 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Mesaje:
    2
    Probleme pornire la rece Fabia 1.4 mpi 16v

    Salut am si eu o problema cu pornirea la rece: cum se raceste putin afara gen sub 15 grade masina nu mai porneste la prima cheie. Dupa 2-3 chei nu mai am probleme cu ea toata ziua,oricat ar sta. Turometrul sta bine odata ce a pornit, are fise/bujii/baterie/filtru benzina/ ulei schimbat,acum are 217k km eu am luat-o la 200 dar de cand am cumparat-o anul trecut asa mi`a facut mereu la rece..am zis ca dupa ce am schimbat astea in vara nu o sa mai fie probleme iarna,dar iar s-a racit iar probleme.
     
  5. gdrz 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Mesaje:
    39
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Si eu am aceeasi problema, dupa ce a stat o seara, cand incerc sa pornesc masina, invarte repede dar ii ia mult pana porneste... Am verificat bujii, releu bujii, diagnoza pe partea electrica si totul e okey.

    Am inteles ca ar putea fi o problema cu combustibilul... la injectoare? O sa schimb si filtrul de motorina, nu am incredere ca e in stare buna, persoana care a avut masina inaintea mea si-a batut joc de ea, i-am schimbat foarte multe lucruri de atunci.
     
  6. gdrz 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Mesaje:
    39
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Update!

    Am schimbat filtrul de motorina, am pus aditiv K2 in rezervor, porneste o idee mai repede (daca e in timpul zilei, cand e o idee mai cald, cam 4 secunde. Daca e dimineata, cand e rece, vreo 6-7 secunde). Ma gandesc sa schimb garniturile care vin la filtru de motorina, si sa verific furtunasele de alimentare sa nu traga aer fals.
     
  7. Alexandru Marius

    Alexandru Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2017
    Mesaje:
    10
    Locație:
    Dambovita
    Salutare tuturor!
    Odată cu răcirea temperaturi de afară revin cu o problemă nouă legat de Škoda mea Fabia 1.4 16v din 2002 55kW AUA.
    Mașinuța asta efectiv când temperatura scade sub 18° C refuză să pornească din prima indiferent cât de mult as da la automat. Ba chiar in dimineața asta i-am dat la automat pană s-a aprins martorul de la ulei. Bun, îi dau prima cheie nimic, efectiv învârte în gol (am pus in prealabil contactul de 3 ori pentru a amorsa pompa), la a doua cheie pornește instant. Toată treaba asta se întâmplă la prima pornire pe ziua respectivă.
    Care credeți voi ca este problema?
    Vă rog tare mult dacă mă puteți lumina si ajuta cu un răspuns!
     
  8. Ingolstadt85

    Ingolstadt85 6th Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2012
    Mesaje:
    165
    Locație:
    Bucuresti
    Cred ca pompa din rezervor nu mai face debit suficient. Filtrul de benzina cand l-ai schimbat ultima data ?
     
  9. Alexandru Marius

    Alexandru Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2017
    Mesaje:
    10
    Locație:
    Dambovita
    Filtrul îl schimb la fiecare 8-9.000 km împreună cu toate celelalte.
    Chiar nu îmi pot da seama care este cauza.
     

Distribuie pagina asta