1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme pornire Fabia

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de oana-zeno, 3 Mai 2008.

  1. vlad mihai007

    vlad mihai007 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2019
    Mesaje:
    2
    salut, vreau putin ajutor de la voi.. am o skoda fabia 1 din 2000 cea de 1.4 16v de 101 cp.. probleme cu pornirea, am incercat sa o pornesc dar degeaba, aproape sa omor si bateria, imediat am dat un fas de spray si a pornit imediat, iar dupa 1h am incercat sa o repornesc,, nimic// cunoaste ti aceasta problema ? mersi fain
     
  2. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    465
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    vlad mihai007
    Trebuie sa faci o diagnoza sa vezi exact despre ce e vorba. Presupun un senzor de temperatura defect sau comunicare intrerupta.
     
  3. vlad mihai007

    vlad mihai007 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2019
    Mesaje:
    2
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!
    am schimbat pompa de benzina si filtrul.. nu imi tine presiune in rampa de injectoare..de la ce poate fi ?
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Feb 2019
  4. bunicutza 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2014
    Mesaje:
    2
    am de cateva saptamani o problema cu pornirea de la o skoda fabia 14 16v 75 cp ...cand e rece porneste numai la a doua cheie sau la cheie prelunga ...dupa aceasta pornire nu mai am nicio problema decat daca o las mai mult de vreo 6-7 ore face la fel ...daca pornesc sa zicem la 1 ora 2 sau chiar si 3 porneste la sfert ...schimbat pompa benzina cea veche facea ceva probleme ...pareri....scanare cu vag nu apare nimic....un mecanic a zis ca ar fi sonda de temperatura ...voi ce ziceti ...
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Mar 2019
  5. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.130
    Poti inlocui senzorul de temperatura. Nu este scump, merita sa incerci.
     
  6. bogdanmoisa88 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2015
    Mesaje:
    2
    Buna ziua.
    Un model de Skoda Fabia 2005,1.2 HTP benzina.’
    Când dai cheie, învârte dar nu pornește.
    Probleme de la mecanic și remediate,
    Sonda lamda.
    Computer bord( reparat)/ atunci a mers cam 3 zile.
    Filtre
    Acumulator
    Alta benzina
    Curățat/ schimbat bujii.
    Pus tester - nimic concret.
    Acum cineva zice ca motorul este sărit de la punct...
    Înainte sa prezinte acest defect , la semafor mereu se sub-tura.
    Ceva păreri ?
     
  7. ugabrielu 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    73
    Faptul ca invarte dar nu porneste e un simptom ca e sarita din punct. Filtrul de benzina l-ai schimbat? Daca e ala original din 2005 e plin de mizerie si presiunea de combustibil nu e cea care trebuie, zici ca se subtura la ralanti. Nu stiu cum ai facut diagnoza de zici ca nimic concret, multi fac greseala sa considere ca au facut diagnoza daca au citit erorile. Trebuie sa faci o diagnosticare a tuturor grupurilor pe partea de injectie in special grupul 12 pentru a afla daca e sarita din punct, simpla citire de erori nu ajuta. Din pacate daca nu iti porneste nu ai cum sa afli ce o doare. Aici ai o diagnoza pentru a mea, 1.4 MPI AQW, astea sunt grupurile pe care trebuie sa le interoghezi:
    www.clubskoda.ro/attachments/testskoda-pdf.9125/
    Trebuie sa stii valorile normale pentru tipul tau de motor, astea le gasesti in manualul de service, partea de injectie.
     
  8. latty 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2017
    Mesaje:
    2
    problema cu pornirea e stiuta de ceva timp, cod eroare P0341...Nu stiu cum e la benzina, insa la diesel s-a descoperit ca din cauza mizeriei din ulei acea valva de la VVT se blocheaza si mototul se desincronizeaza (deci schimba uleiul la timp si pune ceva de calitate) . VW a modificat piesele cu probleme, iar acum daca cumperi, veti observa ca pentru acelasi cod ai piesa putin diferita. Este un video foarte, foarte bun pe youtube..poate l-ati vazut deja, insa daca nu, postez aici link-ul :
     
  9. crior 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2010
    Mesaje:
    8
    Locație:
    Bucuresti
    Buna seara,

    Am avut urmatoarele probleme:
    Masina a stat 1 luna nemiscata si cand am revenit nu mai aveam baterie si nu puteam sa o mai deschid din telecomanda (ledul de la usa nu mai palpaia).
    Am schimbat bateria si am incercat sa pornesc masina.
    Fara succes. Am masurat consumul in repaus dupa ce am inchis masina si se pare ca e cam mare (0.11 fata de maxim 0.06, desi unii zic ca normal ar fi 0.02).
    Am verificat erorile si am gasit urmatoarele:
    17811 EGR System: Regulation Divergence (tot apare)

    16804 Catalyst System Bank 1: Efficiency Below Threshold (tot apare)
    16725 Camshaft position Sensor (G40): Implausible Signal (asta e noua)
    00285 ABS Wheel Speed Sensor (am schimbat senzorul acum 1 luna)
    00920 Heated Outside Mirrors: Driver Side /Passenger side
    01598 Drive Battery Voltage
    00906 Horn (H1)
    00975 Heated Rear Window (Z1)
    00668 Supply Voltage Terminal 30.

    Am resetat, am facut o adaptare la EGR si clapeta de acceleratie si tot nu vrea sa porneasca.

    Asa se aude asa: https://gofile.io/?c=svRzKI

    Ce poate sa fie?
     
  10. latty 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2017
    Mesaje:
    2
    pai simplu...nu vezi ca ai bateria varza??...toate erorile iti apar de la tensiunea prea mica la baterie, incearca o sa o incarci sau sa o schimbi!...
     
  11. crior 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2010
    Mesaje:
    8
    Locație:
    Bucuresti
    Am schimbat bateria am sters erorile si tot nu pornește.
    Poate sa ma ajute cineva?
     
  12. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    465
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    crior
    1. consumul de 0,11A este f. mare. Asta inseamna ca intr-o oara de stat pierzi 1,1A din baterie. In 10 ore de stat 11A. Deci daca nu pornesti masina 4 zile tu nu mai ai curent deloc in ea!!! Este clar ca ceva consuma curentul. Poti verifica daca nu e aprins becul din torpedu si cand acesta e inchis, bec din plafoniera, etc.
    2. ptr. ca nu porneste problemele pot fi multiple. Electrice, mecanice sau de amestec si moment (carburant, aer, moment explozie). Poate ceva cabluri roase de sobolani.
     
  13. crior 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2010
    Mesaje:
    8
    Locație:
    Bucuresti
    Multumesc pentru raspunsuri.
    1. Am verificat, cand aprind lumina din torpedou consumul creste undeva la 0.44 parca. Alte lumini nu am vazut sa fie aprinse. Ce as mai putea sa verific?
    2. Masina nu a avut probleme inainte sa pice bateria (inclin sa cred ca e ceva electric). Am scos capacul si am verificat sub clapeta de acceleratie este destul de multa negreala aproape umeda.
    Nu ar fi fost normal sa fie negreala uscata, sau este de la rateurile de pornire?
    Ce sa chem un electrician sau un mecanic?
     
  14. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    465
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Incearca sa scoti sigurante pe rand pana determini in ce zona este problema.
    Consumul tau daca nu ai alarma pe masina trebuie sa fie 0,002-0,006A (2-6mA). Acesta cand ajunge la cca 20mA este considerat mare si masina trebuie circulata macar 1 data pe saptamana.
    Cred ca de un electrician ai avea nevoie.
     
  15. crior 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2010
    Mesaje:
    8
    Locație:
    Bucuresti
    Am verificat azi bateria (la 3 zile) si bateria nu este consumata decat putin (ceva normal ca am tot incercat sa o pornesc).
    Cred ca e o problema cu senzorul G40 pentru ca a aparut iar eroarea, sau e o problema de alimentare pentru ca am incercat sa porneasc in a2a si masina se misca din impulsul electric.
    E clar ca este o problema si la electric avand in vedere consumul in repaus, dar cred ca e si o problema de alimentare.
    Desi am eroarea de mai jos martorul din bord nu este aprins.
    16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
    P0341 - 35-10 - - - Intermittent

    Poate fi senzorul?
    Cred ca o sa o duc pe o platforma la service, oricum asa intentionez, dar speram sa scap de platforma.
     
  16. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    465
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Poate fi si senzorul in sine si cablurile de la senzor pana in ECU. Parerea mea e ca senzorul nu s-a defectat stand masina nefolosita, mai degraba firele sau conectorii sunt cauza.
     
  17. ugabrielu 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    73
    Rezumandu-ne doar la eroarea aparuta 16725. Ar fi trebuit sa masori cu un aparat de diagnoza grupul 12, in campurile 3 si 4 ar fi trebuit sa ai valori: camp 3-> intre 25 si 31 iar in camp 4 -> intre 85 si 91. Daca aceste valori sunt altele decat in plaja coroborat cu eroarea stocata 16725 , producatorul recomanda verificarea tensiunii pe senzorul G40, in special la masinile cu multi kilometri.
    Se scoate mufa de la senzorul G40 si cu un multimetru se masoara tensiunea intre pinul 1 si masa, trebuie sa fie 5 V, intre pinul 2 si masa, trebuie sa fie 5 V si intre pinul 3 si plusul bateriei, trebuie sa fie aproximativ tensiunea bateriei. Pentru a masura tensiunile trebuie sa bagi cheia in contact si sa o treci pe ignition.
    Daca tensiunile nu apar se verifica circuitul pentru scurtcircuit sau intreruperi.
    1) Daca nu au fost gasite intreruperi sau scurt circuit si tensiunile apar in mufa se inlocuieste sezorul.
    2) Daca nu au fost gasite intreruperi sau scurt circuit iar tensiunile nu apar in mufa se inlocuieste ECU.
    Deci spera ca la masurarea valorilor in mufa ai tensiunile OK si nu trebuie sa mergi mai departe, schimbi senzorul si cam asta ar fi. Succes.
     
  18. Ciprian-Cristian Junior Member

    Înscris:
    2 Iun 2019
    Mesaje:
    0
    Salutare am cumpărat o Skoda Fabia din 2000 cod motor AUA si când deschid usa de la șofer se aude un fel de motoraș ca și când s-ar amorsa pompa de benizina este normal??? Când ii dau contact dureaza foarte mult pana se amorsează pompa de benizina undeva la aproape 1minut ( cineva îmi zice ca temporizatorul dureaza foarte mult )( nu ma pricep la mașini) și când o pornesc motorul merge intrerupt pana se încălzește apoi nu mai am nici o problema ( doamna de la care am luat mașina a zis ca a învățat-o nu știu ce mecanic sa apese cu o șurubelnița pe clapeta de acceleratie așa cică o curată ) eu in schimb am citit și am scos clapeta de acceleratie și pompa egr am curățat am pus la loc și tot așa îmi face merge intrerupt motorul de la ce sa fie oare ??? S-a stricat ceva la clapeta de acceleratie ???
     

Distribuie pagina asta