1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme pornire Fabia

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de oana-zeno, 3 Mai 2008.

  1. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.135
  2. Tiagoss 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2014
    Mesaje:
    89
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!
    Mulțumesc,am sa verific acea siguranță.

    O poza mai exacta cu acea siguranță mar ajuta foarte mult
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Iul 2018
  3. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.135
  4. Tiagoss 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2014
    Mesaje:
    89
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!
    Mulțumesc frumos de ajutor
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Iul 2018
  5. Tiagoss 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2014
    Mesaje:
    89
    Am verificat siguranță si este buna,am verificat si mufa alimentari de la pompa de benzină cu contactul pus si nu îmi vine curent pe mufa.
    Știe cineva daca modelul acesta de mașină are releu pentru pompa de benzina.daca are,pe unde se afla acest releu si cum pot sa il verific daca este bun.multunesc
     
  6. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.135
  7. maryant2005 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2018
    Mesaje:
    4
    Va scriu acest mesaj in speranta ca ma puteti ajuta si pe mine.
    Am o Skoda FABIA 1 1.2 47 KW benzina si am probleme cu pornirea. Dimineata cand vreau sa plec cu masina porneste putin (se ridica acul pe la 1000 turatii) apoi moare motorul. Daca am reusit sa o pornesc si o opresc apoi porneste normal, dar daca o las mai multe ore nepornita, iarasi imi face probleme. Cand dau din nou aceeasi faza imi face. Ca sa o pot porni o ajut cu acceleratia, in sensul ca apas pedala pana in capat ca sa o pot porni. Am fost si la mecanic si sincer nu mai stiu ce sa fac. Am schimbat senzorul ax cu came (aproximativ 1 an), senzorul de temperatura motor (acum vreo 10 luni), bujii (acum 3 saptamani).
    Ce as mai putea face, sau cu cine as putea sa vorbesc sa ma ajute cu problema.
     
  8. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.747
    Locație:
    Brasov
    Hai sa ne gandim logic. Daca efectul negativ se produce doar daca sta , indiferent de temperatura , inseamna ca este o problema de dezamorsare carburant . Daca conteaza temperatura . inseamna ca-i sonda de temperatura si o ineaca la pornire .
     
  9. maryant2005 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2018
    Mesaje:
    4
    Deci problema o am si dimineață cand este mai răcoare si la prânz cand este cald. Se poate ca senzorul se temperatura pe care l-am cumpărat sa nu își facă treaba?
     
  10. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.747
    Locație:
    Brasov
    Se poate ca problema sa nu fie senzorul ci cablajul sau mufa. Se intampla des . Se schimba 3 senzori si problema este intr-un fir rupt sau o mufa ruginita .
     
  11. Tiagoss 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2014
    Mesaje:
    89
    Scuze de întârziere dar am avut ceva treaba si nu am putu posta.
    In legătură cu problema la mașină mea.
    Am venit luni la munca ( aici ma lăsat mașina) si de curiozitate am vrut sa mai încerc o data sa o pornesc sa vad daca pornește si surpriza,a pornit fara probleme. Ce poate sa fie la ea? Plec si in concediu si nu as vrea sa ma lase pe drum sau printr-o parcare.multumesc
     
  12. maryant2005 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2018
    Mesaje:
    4
    R
    Revin cu problema cu pornirea grea. Ieri am schimbat senzorul de temperatura motor, si azi dimineață ( aproximativ 24 ° C) cand dau sa pornesc mașina surpriză nu pornește...am reușit până la urmă sa o pornesc, dar la 15:30 cand sa plec de la lucru (aproximativ 33° C) a pornit la pruma cheie. Eu nu mai înțeleg care ar putea fi problema.
     
  13. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.747
    Locație:
    Brasov
    La mufa te-ai uitat bine ? Sa nu fie vreun fir intrerupt care sa faca contact cand si cand .
     
  14. maryant2005 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2018
    Mesaje:
    4
    Revin cu răspuns. Am verificat mufele ...par să fie totul în regulă cu ele. Deci am observat că am probleme cu pornirea doar cand afară este mai racoare....zilele astea când am pornit mașina la prânz afară fiind cald nu am avut probleme cu pornirea. Mai aveți vreo idee unde aș putea sa mai verific, sau ce sa ii fac deoarece pe test nu îmi arăta nimica.
     
  15. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    480
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    maryant2005
    Ai o defectiune de contact electric. Ca sa o depistezi nu e suficient sa verifici vizual mufele. Trebuie sa iei un instrument de masura si sa verifici. Daca nu sti sa faci asta sau nu ai cu ce apeleaza la cineva care stie si te poate ajuta.
    Defectiunea ce o reclami poate sa fie generata din multe locuri. Poate fi pe partea de alimentare +12V sau MASA, sau pe partea de semnal. (Personal cred ca e pe partea de alimentare.)
    *Un fir electric desi are izolatia perfecta poate avea litele intrerupte!
    **Un conector poate sa nu faca contact electric chiar daca pinii nu sunt oxidati!
    ***Contact imperfect la o MASA. S-a vopsit ceva element recent pe masina?
     
  16. Alexis

    Alexis 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2018
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Iasi
    Salutare ! Am o Fabia 1.4 16v din 2000 si oarecum am aceleasi simptome si anume : La prima cheie indiferent ca e dimineata/dupa amiaza/seara porneste.Dupa ce e incalzit motorul nu mai porneste din prima. Urmeaza partea mai interesanta care m-a bulversat total.Uneori cand dau contact se aude cum amorseaza pompa de benzina si nu porneste, uneori nu se aude pompa si bineinteles nu porneste si surpriza uneori nu se aude pompa si porneste. Va rog ajutati-ma sa deslusesc misterul ! :hi:
     
  17. bonea_emil

    bonea_emil 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2016
    Mesaje:
    14
    Locație:
    Brasov
    Buna seara,
    Un coleg de munca are o skoda fabia 1 combi 2002 motor 1.4 16v aua. A venit cu ea la servici si cand a vrut sa plece nu a mai pornit. A schimbat bateria si tot nu a vrut sa porneasca. A dus-o la un service si l-au sunat ca are distributia sarita supape indoite si trebuie sa cumpere alt motor daca vrea sa o faca. E posibil sa se indoaie supapele doar incercand sa o porneasca?
     
  18. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.135
    Da.
    Probabil au cedat rolele intinzatoare.
     
    Ingolstadt85 apreciază asta.
  19. Alvin 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2018
    Mesaje:
    1
    Salutare!

    Ma inscriu si eu in lista celor cu probleme la pornire. Am citit paginile acestui post, dar nu pare sa se potriveasca nicio descriere cu problema pe care o am eu cu Fabia. 2011, 1.2 TSI, 63kw. Primul proprietar. ~140k km. Distributie si ambreiaj schimbate pe la ~90k km. Reviziile facute la 10-15k km.

    Prima data problema s-a intamplat pe 1 dec. 2017 (da, aproape acum un an) si s-a manifestat prin imposibilitatea de a porni masina (dupa ce a stat pe loc cam 2 ore) decat dupa cateva zeci de incercari (20-30-40). Electromotorul se auzea normal si totul parea normal, numai ca motorul nu pornea. Apoi, dupa a X-a cheie, a pornit ca si cum nimic nu era in neregula, asa cum pornea ea de obicei.
    La momentul respectiv am presupus ca e bateria de vina, de vreme ce nu fusese schimbata niciodata de la cumpararea masinii.
    Dupa cateva saptamani a facut aceeasi figura, de data asta dupa ce masina a stat pe loc 10-15 minute doar. Insa in toate aceste saptamani, masina a fost folosita aproape zilnic ~100 km/zi fara probleme. Din nou acelasi comportament - a pornit ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat dupa cateva zeci de incercari.

    La o diagnoza la service - nimic. Cei de acolo au facut o curatare a clapetei de acceleratie si am schimbat bateria. Insa problema s-a manifestat iar dupa cateva saptamani. Nu cred ca are relevanta faptul ca masina a stat pe loc mai mult sau mai putin sau temperatura ambientala e una de vara sau de iarna. Scenariul s-a repetat si iarna, si vara, si dupa ce a stat o noapte intreaga nemiscata, dar si dupa 10 minute oprita. De fiecare data la fel. Acum vreo 2-3 luni insa, un nou simptom a aparut - motorul s-a oprit din mers (!!!). A fost repornit imediat, dupa ~10 secunde s-a oprit singur din nou. Apoi nu a mai pornit. Dupa vreo ora, masina a pornit la prima cheie, dar s-a oprit din nou dupa ~10 secunde. Niciun martor in bord si nimic pe diagnoza, din nou. Doua presupuneri in momentul asta de la cei de la sergice: pompa de benzina sau clapeta de acceleratie care nu mai functioneaza din cauza motorasului care o actioneaza.
    Fiindca amandoua presupunerile implicau niste costuri deloc neglijabile si dupa ce motorul s-a oprit din nou in mers (60kmh), am decis sa merg la reprezentanta (Avia Motors Militari) pentru o a doua parere. Parerea celor de acolo a fost ca pompa de benzina e de vina. M-am intors din nou la primul service si am inlocuit pompa de benzina. Dupa ce am plecat de la ei, problema cu motorul oprindu-se s-a intamplat din nou dupa numai cativa km. Facand niste masuratori, cei de la service au constatat ca ce pleca din controllerul/mini-calculatorul pompei de benzina nu e in parametri. Am schimbat si acel microcontroller. Problema din nou s-a manifestat dupa cativa km dupa ce am plecat de la service.

    Acum, masina e in service cu cei de acolo nemaiavand idei legat de ce sa verifice... pe parcurs s-a vehiculat o problema care s-a mai intamplat la Polo/Fabia legat de ABS. Crezand ca prima data cand au deconectat/reconectat modulul ABS si masina pornind, a fost doar o coincidenta au incercat sa verifice presupunerea si au scos masina in trafic. Dupa ceva timp, scenariul s-a repetat, au deconectat modulul ABS si (cred) reconectat la loc, masina insa n-a mai pornit. Deci presupunerea asta a picat.

    Daca are cineva ceva idei, i-as fi foarte recunoscator. Suntem exasperati de Fabie in momentul asta...
     
  20. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    480
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Cred ca ai o problema la calculatorul motorului. Defect de contact pe partea de alimentare probabil. Trebuie desfacut si refacute ceva lipituri prin el.
     
    Alvin apreciază asta.

Distribuie pagina asta