1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme motor Skoda Fabia 1.2 12v HTP 47kw

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de add1ct1v3, 14 Feb 2017.

  1. add1ct1v3 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2017
    Mesaje:
    1
    Buna ziua, am o problema care ma bantuie deja de ceva vreme, sper ca in urma postarii sa primesc un sfat.
    Problema a inceput acum 6 luni, motoru nu mai tragea si incepuse sa consume excesiv de mult (11-13 urban) la un trafic moderat unde consumul normal nu ar fi sarit de 8 . La vreo saptamana mi s-a aprins martorul "avarie motor" iar masina ramanea tot mai des in 2 pistoane. Am fost cu ea la un service destul de vestit din Constanta, au pus testerul pe ea ... "Avarie motor piston 3". Cei de acolo mi-au zis ca pot fi 2 variante : injectorul - care ar fi fost si solutia cea mai ieftina, sau supapele. Bineinteles ca nu am putut avea norocul sa fie injectorul. Dupa 1 saptamana de teste si reparatii mi-au inlocuit supapele si ghidajele. Am luat masina, motorul clar isi revenise ca si performante, ba chiar fugea mult mai bine.
    Minunea a durat fix 2 zile ... dupa 20 Km parcursi prin oras mi s-a aprins iar martorul avarie motor, dar clar nu mai avea aceleasi simtome ... adica motorul tragea bine. M-am dus inapoi, au pus iar testerul pe ea ... "barometric pressure sensor ... ". Mi-au zis ca trebuie schimbat senzorul de presiune barometrica. Schimbat senzor, 50 km mai tarziu ... surpriza :) Iar mi-i s-a aprins martorul avarie motor. Ma duc iar la service , pun iar testerul , a dar o eroare cu catalyst system efficiency bellow threshold . Au zis ca este sonda lamba 1. Schimbat lambda 1, 300 km mai tarziu, aceeasi poveste, de data asta cu aceeasi eroare. Ei au zis ca ar fi de la lipsa catalizatorului ... dar tin sa mentionez ca masina nu avea catalizator cand am cumparat-o, in 2015, si am mers linistit 12.000 km fara sa mi se aprinda vreun martor in bord.
    Simptome aparute in urma reparatiei minune (inlocuirea ghidajelor si supapelor) :
    - Consum de carburant crescut , ex: constanta - brasov, unde autostrada 120 km/h iar nationalul nu mai mult de 110 km/h, consum 7.5 L/100km. Acelasi drum facut cu 8 luni inainte , acelasi traseu, aceeasi maniera de a conduce, am scos 5.7 L/100 km. In oras imi ia 8%, seara, singur pe strada, mers intins de gen 60 - 65 Km/h cu a 4-a. Inainte de reparatie lua undeva la 5.8 - 6.2 maxim.
    - Pierde pe undeva antigel. Pe unde ... Dumnezeu stie ca am bagat un mecanic pe sub ea si a zis ca nu e patat nimic. Dar cert e ca la 6 - 8 saptamani trebuie sa completez cam 250 ml (o fac cand mi se aprinde martorul nu asa din proprie initiativa ). Inainte de deparatie nici nu stiam unde e rezervorul de antigel.
    - Relantiul se comporta ciudat. Daca merg o perioada de timp cu motorul turat la 3000 rpm, spre exemplu, fara a avea fluctuatii +/- in acceleratie ... si deodata apas brusc ambreiajul ( pentru a efectua o oprire de urgenta, sau oricare alt motiv ), turatia scade sub relati , da sa opreasca motorul, dar isi revine. Tremura putin si pe urma isi revine.
    - A doua pornire a motorului, la interval de 5 min de prima, este destul de problematica. Daca, spre ex, pornesc masina si merg 500 m pana la magazin, cand o pornesc iar pleaca greu, nu ca si timp de declansare/aprindere, ci pare sa porneasca pentru o fractiune de secunda in 2 pistoate .
    Probabil mai sunt si altele de care nu imi aduc aminte in secunda asta.
    Va multumesc frumos pentru ca ati avut rabdarea sa cititi postul si anticipat pentru sfaturi. Daca m-ati putea trimite la un mecanic din constanta care are habar cu ce se mananca skoda, v-as ramane indatorat.
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare