1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme motor 2.0 16v BKD

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de andr3y_yonut, 26 Iun 2011.

  1. andr3y_yonut 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Mesaje:
    6
    ....imi tremura masina foarte tare la relantiu nu conteaza daca motorul e rece sau cald....si atunci cand incetinesc la semafor si o las sa curga pe liber face ca un tractoras,motorul nu mai functioneaza uniform da sa moara parca....i-am facut vreo trei testare in diverse locuri si nimica....am crezut ca e de la volanta si am schimbat-o cu tot cu ambreiaj...am schimbat si turbo la ea ca fluiera urat..si nimica...am schimbat si compresorul care picase si el si nimica....am curata acum doua zile si egr cu tot cu clapeta aia de sub el si nimic parca face mai rau.....problemele au aparut o data cu volanta urmate de un mesaj "emission workshop" care a disparut dupa ce am calcat-o putin.....rog mult daca a mai patit cineva asa ceva sa ma ajute sau un coleg din brasov care are diagnoza petru skoda octavia 2 si se pricepe sa ma ajute....:crying:
     
  2. andr3y_yonut 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Mesaje:
    6
    ....azi am pus un egr nou (+ aditiv de curatare)si nici o schimbare....:3sadwalk:
     
  3. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.217
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Cauta sa verifici compresia la motor.
    Bujiile sa fie stranse bine, sa nu scape compresie pe langa ele.
     
  4. andr3y_yonut 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Mesaje:
    6
    ..nu stiu ce sa mai zic...sincer sunt disperat....ma rupt de bani si nimic...m-am gandit sa-i schimb bujiile..dar mi-a zis cineva ca la diesel nu se schimba ca la benzina asa des...:(
     
  5. ovidiubi

    ovidiubi 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2011
    Mesaje:
    5
    Locație:
    Botosani
    Daca ai pe cineva cu un tester vezi ce ai pe canalul 13,diferenta injectie pe pistoane. Limitele sunt undeva pe la 2.8-3. Daca ai ceva peste 2 cu plus atunci la acel cilndru este problema. SUCCESURI :)
     
  6. andr3y_yonut 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Mesaje:
    6
    ...am fost zilele trecute la cineva sa vada ce are....dupa o zi in care a stat masina la ei mi-a zis ca e ceva pe pistonul trei...ca acolo ar fi problema...deci trebuie sa desfac motorul....:(
     
  7. hooreab 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2011
    Mesaje:
    1
    probleme skoda O2 2.0 tdi BKD fum negru

    salut!

    Am si eu o problema cu o Skoda O2 cod motor BKD din 2005 la accelerarile bruste scoate un nor de fum negru dar daca o accelerez normal nu scoate pic de fum negru . Am fost azi pt un test cu masina in reprezentanta Skoda din Cluj (COMPEXIT) baietzii de acolo miau zis ca masina nu are nici o problema (masina are 170000 KM toate reviziile facute in reprezentanta ulei folosit Castrol EDGE 5W40 TD) explicatia care am primito de la cei din service este ca arderile sunt mai agresive la accelerarea brusca . A mai patzit cineva ceva de genu cu masina ???

    Edit: si mai ai o problema, aceea ca vei fi banat daca vei continua sa deschzi aiurea topice noi. E primul tau post pe forum si ai inceput nasol. Citeste regulamentul, citeste ce au scris altii inaintea ta si foloseste functia "cauta" inainte de a posta.
    Si putina atentie la gramatica si exprimare...daca nu cer prea mult. (baietzii, patzit - asa sa scrii pe mess nu pe forum; primito - parca suna mai bine primit-o; genu - aici iti era foame, ai mancat un "l"; miau - esti pisica, sau ...?!?!)
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Aug 2011
  8. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.217
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Daca urmaresti discutiile pe forum vei vedea ca nu ai de ce sa iti faci griji. La mersul preponderent urban si nefolosind corespunzator turatiile motorului, in timp catalizatorul se mai imbacseste, la un moment dat atunci cand acceleratia este mai brusca, debitul de gaze pe evacuare este foarte mare si forteaza gazele arse si depuse pe catalizator si pe esapament sa iasa fortat, generand astfel un nor de fum negru.
    Pentru evitarea acestor inconveniente, este bine de stiut ca mersul subturat dauneaza motorului si nu numai, iar turatia optima de functionare este cea situata in plaja de cuplu maxim (aceasta plaja difera de la motorizare la motorizare).
     
  9. robi_17

    robi_17 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2010
    Mesaje:
    32
    Locație:
    Cluj Napoca
    Salutare, in weekend-ul trecut am avut o problema cu masina. Am vrut sa schimb din treapa a 3-a in a 4-a, cand am simit ca imi scade turatia, am calcat pedala la max. dar nimic. La relanitiu a urcat pana in 4000 de ture maxim. Dupa o ora si-a revenit, i-am data pana in 6000 de ture la relantiu, pe urma am facut un test drive pana la 160 KM/H in a 6-a, nu avea nici o problema.
    Imi poate expilca cineva ce s-a intamplat, sau daca a intampinat cineva o situatie asemanatoare ? Multumesc.
     
  10. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.217
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Ar trebui verificata turbina care cred ca e cu geometrie variabila si care se pare ca are depuneri pe ax.
    Test si un log in mers si ai putea afla raspunsurile la problema respectiva.
     
  11. sandu82 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2011
    Mesaje:
    9
    salutare ,,


    am si eu o problema asemanatoare cu cea descrisa un pic mai sus la o skoda octavia BKD 2.0 16 valve 140 cp.

    Problema e in felul urmator in rampe cand acelerez parca imi dispar deodata jumatate din cai masina nu mai are forta ca sa rezolv problema trebuie sa opresc motorul si sal repornesc si problema dispare. cand problema apare mentionez ca motorul merge la fel nu scot fum turbina se aude daca o scot pe liber si accelerez, eu banuiesc ca este un senzor ceva dar abia maine merg la tester problema e ca nu mi se intampla cand vreu eu numai cand vrea ea,
    Are cineva vreo idee?
    multumesc anticipat
     
  12. sandu82 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2011
    Mesaje:
    9
    eroarea care mi-a dat-o testerul este 16618 ceva legat de wastgate
     
  13. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.198
    Locație:
    Bucuresti
    Tu pe masina nu ai wastegate, ci geometrie variabila. Problema ta e generata de: lipsa vacuum, furtune sparte, valva n75 defecta, senzor presiune defect, membrana actuator sparta, geaometrie variabila imbacsita., gripata.
     
  14. sandu82 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2011
    Mesaje:
    9
    mersi de raspuns maine schimb valva N75 o am defecta de ceva timp.
     
  15. sandu82 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2011
    Mesaje:
    9
    am schimbat valva si tot mai am simptomele mai rar dar tot le am
     
  16. darius 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2012
    Mesaje:
    2
    nu-mi porneste usor decat la rece

    Salutare va rog ajutatima si pe mine daca puteti sunt nou pe forum am achizitionat o skoda octavia an fabricatie 09.2004fabricatie motor 2litri la rece porneste binisor si la cald cam greu invarte cam de doua trei ori si o ea eam schimbat bateria eam pus amperaj mai mare la ea si tot asa nu stiu ce sa i fac am puso si pe tester si nui da probleme injectoare nimica si ma programat la unu pe vineri zicea ca poate mio softeaza din nou si as vrea daca puteti sa ma ajutati sa nu fac vreo prostie a si mai mentionez ca mi citeste numai cd-uri originale celalalte scrise la calculator nu vrea sa le citeasca va rog ajutatima si pe mine cu vreo parer multumes anticipat
     
  17. Nick70 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2011
    Mesaje:
    1
    ,,emission workshop,, am patit si eu este conform testerului motorasul de la clapetul de aer, dar dupa o verificare mai atenta a specialistului sa dovedit a fi siguranta, succes.

    Cauta un meserias si curata geometria variabila a turbinei, si verifica furtunul de vacuum care comanda capsula ce misca geometria variabila.
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Mar 2012
  18. robi_17

    robi_17 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Oct 2010
    Mesaje:
    32
    Locație:
    Cluj Napoca
    Salutare tuturor, in seara asta venind de la serviciu mi-a aprut semnul Emissions workshop! pe Maxi DOT, mentionez ca urcam pe un drum cu panta eram in a 3-a si cand am schimbat in a 4-a mi-a aprut brusc semnul.
    Stie cineva ce eroare ar putea fi ?
    Eu am auzit ca ar putea fi senzorul de temperatura pentru carburant sau clapeta electronica de acceleratie sau motorina slaba (eu fac plinul doar la Mol - Evo Diesel). Oricum ma duc sa-l pun la tester sa vad ce eroare da mai exact.

    Va multumesc anticipat pentru sugestii sau solutii.
     
  19. vladutz86ii 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Apr 2012
    Mesaje:
    5
    Buna baieti sunt nou pe forum, am o problema grava ce ma termina psihic si financiar, am o Octavia 2 2.0 tdi 16 valve BKD din 2004, cana am luat masina am luat teapa cu ea ca avea probleme la motor, in fina am schimbat motorul cu marii greutati am pus unul din 2007 o mers excelent o luna si jumatate si bineinteles garantia a fost doar de o luna, acum problema: motorul s-a oprit in mers si nu a mai vrut sa porneasca , OK tractat masina la mecanic pornit doar cu sprey in admisie tester pe masina injectorul 3 dus. L-am schimbat dar nu am mai avut putere la motor pe tester nicio eroare si de atunci am schimbat toate filtrele catalizatorul softul a suferit un update la reprezentanta curatat turbo si nimic tot nu am putere la masina. Am facut o diagnoza in mers sa se verifice valorile pe turbo egr si debitmetru totul e fix perfect, pe tester injectoare ii perfecte. pe langa ca nu am putere se mai si opreste in mers motoru cam odata la o luna. Va rog dati-mi ceva idei ca e nu mai stiu ce sa fac.
     
  20. nica_ro

    nica_ro 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2011
    Mesaje:
    15
    Locație:
    Bistrita
    Verifica chiulasa de fisuri, in special pe la patul supapelor. E cunoscut faptul ca materialul de fabricatie al chiulasei la motoarele aste lasa de dorit. Cu pornirea cum stai?
     

Distribuie pagina asta