1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme la ploaie Skoda Fabia 1.4 16v

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de Francezu2016, 3 Mar 2018.

  1. Francezu2016 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Mesaje:
    2
    Salut oameni buni, am si eu o mare nelămurire. Detin o Skoda Fabia, 1.4 16v, an fabricație 2002, 74kw.
    Am observat că de fiecare data când plouă, ninge sau iau o balta mai mare, motorul incepe sa nu mai funcționeze la parametrii normali. Martorul Check Engine se aprinde intermitent si face așa până se incalzeste. Bănuiesc că îmi intră apa pe la fise, dar nu sunt sigur. A mai avut cineva problema asta? Știe cineva cum pot pot rezolva ?
    Mulțumesc frumos!
     
  2. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Undeva , ceva, reactioneaza la umezeala din aer . Pot fi multe , dar incepe cu tot ce ai mufe , inclusiv ECU , relee in compartimentul motorului ,,,,scoate-le cu grija si verifica daca ai urme de corodare . Fabia prietenei mele are problema clasica cu inchisul-deschidul de capul ei ...mai ales cand este umezeala in aer. Am desfacut , am relipit , etc ...degeaba,. Cand este umezeala in aer parca-i posedata. Pana la urma o sa schimb iala .
     
  3. Francezu2016 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Sep 2016
    Mesaje:
    2
    Inițial m am gândit să acopăr ECU cu o punga sa nu mai intre umezeala la mufe. Dar din cate am inteles, poate intra si pe la capac unde este filtru de aer. Pe diagnoza nu îmi arată nimic, insa pana se încălzește, e un chin cu motorul.
     
  4. Maricelino 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2017
    Mesaje:
    13
    Verifica cablurile de la lamda 2 (sub masina)in mod normal au o protectie ,psibil sa fie dezizolat
     
  5. bonea_emil

    bonea_emil 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2016
    Mesaje:
    17
    Locație:
    Brasov
    Aceiasi problema am avut si eu pe un motor AUA. Am avut bobina de inductie fisurata si pana se incalzea imi dadea misfire. Am schimbat-o cu tot cu fise si nu am mai avut probleme.
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare