1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme filtru particule

Discuție în 'Skoda Superb' creată de Cata1988, 1 Noi 2018.

  1. Cata1988 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Mesaje:
    6
    Salutare am probleme cu filtru de particule la Skoda superb 2.0 intra in regenerare foarte des.. Menționez ca ai fost la reprezentanta filtru nu e încărcat absolut deloc .. a mai întâlnit cineva probleme de genu ?
     
  2. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.589
    Locație:
    Brasov
    Nu mai este eficient . DPF-ul clasic , fara Add blue , este gandit sa tina cam ....200.000 km. Dupa aia este nevoie de altul .
     
  3. Cata1988 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Mesaje:
    6
    .
    Adevarul ca am 250.000.. așa me-au spus și cei de la reprezentanta ca posibil sa fi ajuns la numărul maxim de regenerări și acum sa daia sa isi facă așa des
     
  4. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.063
    DPF-off, problem solved.
     
  5. Cata1988 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Mesaje:
    6
    Nu sunt contra dar prefer sa cumpăr altul.
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Noi 2018
  6. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    316
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Cata1988
    Nu cred ca DPFul tau trebuie inlocuit!
    Daca nu e incarcat deloc inseamna ca este o eroare care da comanda pentru a incepe faza de regenerare. Probabil ceva senzor de temperatura (fire intrerupte conector cu defect de contact).
     
  7. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.589
    Locație:
    Brasov
    Filtrul de particule este de fapt o serie de site cu gauri de dimensiuni foarte mici care opresc cenusa . Dupa multe purjari , cenusa aia , prin ardere , se topeste si se lipeste de site obturand micile orificii pe care le care le are. Astfel , ramanand tot mai putin spatiu prin care sa treaca gazele fara cenusa da mesaj ca este plin . Este o simpla piesa consumabila. Una de cursa lunga , dar tot consumabila este . trebuie sa fie schimbat
     
  8. Cata1988 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Mesaje:
    6
    Multumesc frumos pentru sfat .. in prim plan m-am gândit sal înlocuiesc am un prieten are un filtru același cod motor și sa văd dacă mai face
     
  9. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    316
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Cata1988
    Daca DPFul nu este incarcat (obturat de funingine) nu ai nici un motiv sa-l dai jos sa-l cureti sau sa-l inlocuiesti. (Unii posesori cand acesta e incarcat il sparg efectiv si circula asa bine mersi, dar e varianta cea mai ciobanesca). Initializarea regenerarii la tine este activata de o interpretare eronata a unor senzori care monitorizeaza DPFul. Verificata toate elementele (senzorii si conexiunile la ei) care le ai montate pe DPF. Din cauza temperaturilor f. ridicate in zona respectiva de multe ori apar probleme.
     
  10. Cata1988 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Mesaje:
    6
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!
    Salut.. asta îmi da de gândit ... uneori ia îmi intra in regenerare și la 10 min după ce o pornesc adică imediat după ce îmi urca apa la 90 de grade
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Noi 2018
  11. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    316
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    E normal sa intre in faza de regenerare numai dupa ce temperatura lichidului de racire a atins o anumita valoare. Asa este setat de producator. Am uitat sa mentionez de senzorul de presiune diferentiala. Si acesta daca e ceva defect la el sau la furtunasele (crapate) de legatura regenerarea porneste.
     
  12. Cata1988 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2018
    Mesaje:
    6
    ESTI IN STARE SA NU MAI CITEZI INUTIL ULTIMUL MESAJ?
    Ms pt sfat ... săptămâna care vine o sa ma duc la un specialist și O sa revin cu detalii... cei de la Skoda una și buna in prima faza trebuie schimbată pompa suplimentară de apa care costa 1400 de lei și dacă nu e asta e filtru ...
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Noi 2018
  13. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    316
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Pompa de apa (de ea cred vorbesc cei unde ai fost) daca nu functioneaza cum trebuie (paletele rupte sau ax rupt ca altceva nu poate genera pierderea puterii ei) apar cu totul alte probleme, nicidecum initializarea regenerarii. O pompa de apa originala se invarte la cca. 700 lei. Manopera ptr. inlocuire e mult inca 700. Vezi pret aici: https://www.autokarma.ro/pompa-apa-suplimentara-5n0965561a-skoda
    Pompa suplimentara de apa exista la sistemul de incalzire auxiliara (Webasto) al masinii daca are. Dar nu are nici o legatura cu problema ta. Dute la cineva sa puna un tester pe ea de fata cu tine si sa-ti explice ce si cum. Daca nu vrea nu fa testul acolo si cauta in alta parte.
    Am impresia ca la tine e o problema ce se poate rezolva muuult mai usor si mai putin costisitor.
    Propunerea celor de la Skoda nu pare deloc a fi una corecta.
     

Distribuie pagina asta