1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme EGR

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de cristeamandrei, 11 Dec 2009.

Taguri:
  1. JohnnyBravo 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2018
    Mesaje:
    12
    deocamdata nimic, vineri se face saptamana, pe weekend am planficati cca 400km in exterior si o s-o calc...vedem dupa
    merci de raspuns
     
  2. JohnnyBravo 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2018
    Mesaje:
    12
    bun, deci am cca 500km facuti deja, nu mi s-a mai aprins martorul de motor. I-am mai povestit intamplarea unei persoane, mi-a zis ca a avut probleme similare dar doar cu martorul de bujii aprins si cu masina cu performanta redusa. Aparent ar fi vorba de combustibilul folosit. Si eu si acea persoana foloseam doar OMV. Ma gandesc ca avand mai putin de 10l in rezervor, cu masina stata o luna pe tusa si la cuptoare la revopsire, sa se fi intamplat ceva cu EGR-ul meu. Eu am facut plinul cu MAXX Motion, inainte avusesem din cea normala, poate asta a influentat pozitiv remedierea problemei.
    Inca nu am apucat sa fac un drum lung si sa o calc...am 500km facuti in oras.
     
  3. Hristea Alexandru 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2018
    Mesaje:
    1
    Buna ziua,

    Saptamana trecuta mi s-a aprins in bord martorul spirala intermitent si am simtit cum a scazut considerabil puterea motorului. Am fost astazi la un service pentru a efectua o diagnoza electrica, iar eroarea aparuta este urmatoarea: P040700: Exhaust recirc. position sensor signal too low. Cei de acolo mi-au spus ca trebuie inlocuit EGR-ul, insa as dori sa aflu mai multe pareri inainte de a face acest lucru, fiind o procedura cam scumpa (aprox. 2000 ron).
    Autoturism Skoda Octavia 2 facelift, 1.6 tdi, 105 cp, 2012.
    Astept pareri. Va multumesc anticipat!
     
  4. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.140
  5. Roman Gabi 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2018
    Mesaje:
    4
    buna ziua , la toata lumea , am o skoda octavia 2 an 2008 motor 1.9 tdi Bls , mi sa aprins becul de la filtru particule , bun am mers sa imi bage codul pt ca aa isi faca regenerarea , mam dus cu ea cu a 4 cu 2500 de ture , timp de 15 minute si martorul nu sa stins ci din contra mia aparut si motorul si si bujiile in bord , dupa care am mers la service la skoda , miau zis ca e infudat dpfeul bun am lasato , i lau curatat cu ceva sotutie cica , au zis ca lau curatat sub 10 la % dupa care miau zis ca e defect egr si clapeta de la acceleratie , au zis ca are legatura cu galeria de admisie si ca nu poate sa isi faca masina recircularea gazelor..., ok nu am avut posibilitatea sa le schimb , am mers asa iarasi 300 de km dupa care dinou sa aprins martorul dpf , acuma vreau sa ii schimb egr , cine stie cam ce preturi sunt si daca nu se poate curata piesele respective daca nu , care ar fi cea mai buna marca sa iau ? sau e posibil sa fie altceva ? vreau daca ati mai avut asemenea probleme sa ma sfatuiti si pe mine , multumesc si astept raspunsuri
     
  6. Roman Gabi 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2018
    Mesaje:
    4
    Revin cu noutati, problema e rezolvata cei de la skoda au zis ca e egr si clapeta de la acceleratie dar nu au vazut ca e o mufa desfacuta de la clapeta de acceleratie si eu azi seara mam uitat si am observat ca e desfacuta si am puso la loc , am pornit cu masine spre iesire din oras asta dupa ce mi sa aprins inainte dinou becul de la dpf , deputant sa iti faca regenerarea din cauza ca mufa era scoasa , acuma am mers cu ea vreo 20 de km dupa ce am iesit din oras am mers cu a 3 la 2500 de rpm dupa care am vazut instant fum negru in spate ca un nor iar masina din spate imi dadea blituri, mam speriat sincer , dupa care mi sa aprins arculetul de la bujii intermitent , bun am oprit pe dreapta speriat fiind , am stat umpic si mam reintors in oras , dupa ce am ajuns acasa am zis ca ba poate e ceva in neregula si am scos dinou mufa de la clape acc, dupa am pornit masina dinou insa becurile au disparut , bun observand asta am pus dinou mufa la loc si am mers dinou prin oras sperand sa se aprinda dinou becurile ce credeti nu sa mai aprins nimic , ok sper ca am scapat cu bataia de cap , daca nu sper sa nu mai fie altceva , intrebarea mea este , e normal sa se aprinda becu de la buji asa instant la curatarea pdf ? Si argumentati daca da e normal sau nu , sau in acesc caz ce pareri aveti filtrul sa curatat? sau e ceva temporar , multumesc , astept un raspuns !!!
     
  7. JohnnyBravo 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2018
    Mesaje:
    12
    Saptamana trecuta mi s-a aprins din nou mai intai martorul bujii (mi-a intrat pt cateva secunde in limp mode) apoi a doua zi martorul de motor dar fara probleme de functionare.
    Combustibilul a fost tot de la OMV, mai aveam de cca 150km autonomie.... am mers la Mol si am bagat motorina cea mai scumpa si martorul mi s-a stins la prima cheie, am facut de atunci cca 700km, acum mi s-a aprins din nou, am facut iar plinul dar n-am gasit motorina scumpa la Petrom si am luat din cea standard.
    Masina merge bine... ce sa fac? Mentionez ca din februarie de cand am scris prima data aici pana saptamana trecuta nu am mai avut probleme.
     
  8. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.760
    Locație:
    Brasov
    Problemele de EGR si DPF nu se rezolva din schimbarea carburantului ci din schimbarea EGR si DPF . Stiu ca suna nasol dar asa stau lucrurile. Faptul ca sunt exagerat de scumpe si exagerat de putin fiabile nu schimba nimic . la EGR este eroare de fabricatie ...sunt proaste . la DPF ...daca tin pana in 150.000 km inseamna ca si-au facut treaba . Cand se cumpara masini rulate aceste aspecte trebuie sa fiue luate in calcul si pretul oferit trebuie sa includa si aceste posibile defectiuni , altfel se fac pe banii cuparatorului .
     
  9. JohnnyBravo 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2018
    Mesaje:
    12
    de dimineata, la prima cheie precum toata ziua, NU mi s-a mai aprins martorul de motor....problema fixata peste noapte... nu mai inteleg nimic :)
     
  10. JohnnyBravo 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2018
    Mesaje:
    12
    si azi dupa-masa s-a aprins din nou :)
    am 100100 de km cu ea, masina am luat-o de noua.
     
  11. OCTPBE3 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2018
    Mesaje:
    1
    Buna ziua, am o skoda octavia 1.6TDI combi, 2011 (327000 km - pare mult dar masina nu are probleme de nici un fel -pana acum). Anul trecuta am avut eroare pe egr, l.am dat jos, curatat pus la loc si nu am avut nici o problema.
    La ultimul schimb de ulei am observat ca pierde ulei pe la conducta retur turbo (pe sus la garnitura aceea metalica 03L145757H). Am cumparat alta garnitura, dat jos egr, curatat din nou (nu era murdar) montat la loc si...

    Acum mi.a aparut eroare MAF si pierdere aer in sistem pe vagcom. Am verificat tot si nu stiu de unde am aceasta problema. Acum cand accelerez mai repede imi suera undeva in partea din fata, cred ca la admisie aer. Sueratul incepe de la ture joase (sub 1500) si nu e de la turbina doar cand accelerez mai rapid. E ca un suerat de vacum. Acesta se prelungeste cu cat accelerez mai mult, insa daca ridic usor piciorul de pe acceleratie dispare sau daca accelerez f. usor nu apare deloc (insa in oras incurc traficul astfel). Imi apare din cand in cand engiene check in bord, opresc motorul si dispare.
    Masina nu consuma mai mult decat de obicei (la 85-90 km /ora - 3.8-4 l, asta e exemplu, nu asa merg cu masina) insa nu se poate merge de suieratul acela. Masina nu a avut probleme cu MAF si absolut nici o piesa in afara de egr anul trecut.

    Nu stiu sce sa verific, sa cumpar aiurea MAF (cod 03L 906461 continental) sau alt egr nu stiu dc rezolva problema. Singura presupunere care o pot face e ca nu s.a uscat egr.ul bine inainte de montare si pornire motor si ecauzat aceste problele? NU stiu de unde sa incep, la service nu am curaj sa ma duc sa imi schimbe toate piesele de pe masina... La montaj egr sa fi atins sonda de oxigen?(daca aia este, cea dupa DPF si dinainte de racordul flezibil)
    As fi recunoscator daca stie cineva despre ce ar putea fi vb.

    erori:
    7330 -mass air flow sensor (G70)
    P0101 00 [167] implausible signals

    7332 -mass air flow sensor (G70)
    P0103 00 [032] - signal too high

    Am curatat cu spray contacte senzorul MAF, insa nu e nici o schimbare. Am scos si mufa de la MAF si nu se schimba nimic.
    PS: la un moment dat am avut eroare pe vagcom, de genul air leak in sistem. (dar unde???)
    - in functionare masina pare sa mearga ok pana apare suieratul acela si chiar si asa trage bine motorul, porneste ok, la oprire insa trepideaza f. tare.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Oct 2018
  12. KLY 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Mesaje:
    3
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!

    Salut, daca atunci cand opresti motorul, trepideaza foarte tare, este clapeta de acceleratie, cea de deasupra egr-ului.
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Oct 2018
  13. Ingolstadt85

    Ingolstadt85 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2012
    Mesaje:
    151
    Locație:
    Bucuresti
    Se numeste CLAPETA DE SHUTT OFF , nu de acceleratie !!!
     
  14. JohnnyBravo 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2018
    Mesaje:
    12
    am ajuns cu ea la dealer, rezultatul diagnozei: SENZOR POZITIONARE CLAPETA DE ACCELERATIE CU DEFECT ELECTRIC IN FUNCTIONARE.
    Mi s-a spus ca senzorul nu se poate inlocui si trebuie inlocuita clapeta, pret dealer: ~1250RON + manopera.
    Si mie la oprirea motorului, se zguduie masina in 90% din opriri.
    Masina merge bine, consumul a fost usor crescut pana sa ajung cu ea la dealer (cam 4.8-5), apoi a revenit la normal (4.3-4.6).

    Ce parere aveti? chiar nu pot remedia acel senzor?
    Se pare ca am ceva vouchere in valoare de 750RON la acel dealer, ce ati face cu banii astia? Ati schimba clapeta la dealer (~1250RON + manopera) sau sa-i cheltui pe oglinda (mi s-a rupt mecanismul de pivotare, pret dealer: 780ron, oglinda intreaga) sau sa-mi iau accesorii de ei? :)

    Ma bucur totusi ca EGR-ul ce parea a fi fost problematic la penultima testare in ianuarie, nu a mai iesit cu probleme in teste...
     
  15. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.140
    Nu.
    As inlocui clapeta shut off. Oglinda va trebui sa mai astepte.
    Decizia iti apartine.
     
  16. JohnnyBravo 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2018
    Mesaje:
    12
    da, m-am programat pt service pt inlocuire clapeta...dar clapeta de acceleratie asa cum a iesit din diagnoza... e acelasi lucru cu aceasta clapeta de shut off?
     
  17. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.198
    Locație:
    Bucuresti
  18. Oana Manea 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2019
    Mesaje:
    1
    Buna All,

    Va rog sa-mi dati si mie contacte (de preferat din Bucuresti) - oameni seriosi, eventual firme, care se pricep la soft si pot anula EGR - Skoda Yeti 2010 - 1.9 diesel.

    Va rog mult !

    Merci frumos & zi faina in continuare,

    Oana
     
  19. Adrian Penescu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2019
    Mesaje:
    1
    Salutare tuturor.

    Detin o Skoda Octavia II 1.6 TDI 2011 si de cateva zile am 2 martori aprinsi in bord iar masina circula in "limp mode".Check engine si spirala
    La tester am urmatorele coduri de eroare:
    7563 Senzor 1 gaze arse evacuare:semnal neplauzibil P046C 00 [096]intermitent-necorfirmat
    7343 - Potentiometru -G212-pt. recirculare gaze evacuare P0407 00 [165] - semnal prea mic.

    Sunt ceva sanse de a curata EGR-ul sau trebuie inlocuit?
    Ce producator recomandati pentru alt EGR nou?

    Multumesc anticipat.

    P.S. Mentionez ca am citit toate comentariile acestui topic dar nu am gasit nimic legat de al doile cod de eroare.
     
  20. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.198
    Locație:
    Bucuresti
    schimba egr.
     

Distribuie pagina asta