1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme EGR

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de cristeamandrei, 11 Dec 2009.

Taguri:
  1. cristeamandrei

    cristeamandrei Silver Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Mesaje:
    372
    Locație:
    Bucuresti
    Eroare Egr !!!

    Salutare baieti, hai sa va spun cum stau treburile.
    Tocmai ce am schimbat clapeta de la EGR ca se parlise de-a binelea, si cand spun parlit ma refer la faptul ca mirosea ingrozitor a ars cand coborai din masina iar dupa ce am schimbat piesa pe cea veche am demolat-o iat inauntru toata placa eletronica era scrum, eu am o o2 2.0 TDI 140 HP motor BKD, iar acum mai am o eroare care am inteles ca dispare dupa ce ii fac adaptarea cu vag com, intrebarea este cum se face aceasta adaptare? poate cineva stie sa-mi spuna pas cu pas.
    Aceasta e eroarea mea:
    16785 - EGR System: Insufficient Flow
    P0401 - 000 - - - Intermittent
    Freeze Frame
    RPM: 1764 /min
    Torque: 60.0 Nm
    Speed: 45.0 km/h
    Load: 19.2 %
    Duty Cycle: 14.7 %
    Bin. Bits: 11000000
    Mass Air / Rev.: 345.0 mg/str
    Mass Air / Rev.: 670.0 mg/str


    Readiness: 1 1 0 0 0
    VCDS Version: Beta 812.4
    Data version: 20090214

    Saturday,10,January,2009,22:10:33:26365

    V-as fi foarte recunoscator daca ma ajutati cu chestiuta asta. :(
     
  2. cristeamandrei

    cristeamandrei Silver Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Mesaje:
    372
    Locație:
    Bucuresti
    multumesc

    multumesc tuturor celor care si-au dat silinta sa inteleaga ce problema aveam dar am rezolvat-o
     
  3. k_cristi87

    k_cristi87 Silver Member

    Înscris:
    13 Feb 2008
    Mesaje:
    354
    Locație:
    Gaesti
    Ai putea sa spui cum ai rezolvat problema?Aceeasi problema o am si eu la o fabia.
     
  4. cristeamandrei

    cristeamandrei Silver Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Mesaje:
    372
    Locație:
    Bucuresti
    hai sa dezvaluim misterul

    clapete pe care am spus ca am schimbat-o este clapeta de stop, apoi aveam acea eroare pe care spui ca o ai.
    1-deasupra clapetei de stop ai o alta piesa care are un vacum
    2-scoate furtunul de la vacum si incearca sa tragi aer din mustiucul de la vacum, trebuie sa opuna rezistenta, daca nu opune inseamna ca membrana e rupta si trebuie schimbata, acea piesa cu vacum este EGR-ul.
    3-daca este rupta comanda un nou EGR si monteaza-l
    4-dupa ce ai montat conectezi vag com la masinuta si faci EGR regulator solenoid adaption adica adaptarea noului EGR iar daca in contunuare face figuri si iti mai da eroarea faci asta:
    >>>Inainte de a face orice modificare notati-va valoarea existenta.
    Folosirea gresita a adaptarilor poate conduce la nefunctionalitatea motorului, asa ca orice modificare o faceti pe propriul risc !

    Pentru realizarea acestei adaptari trebuie sa folositi un cod pentru a va loga.
    Codul este 12233.

    [Select]
    [01 - Engine]
    [Login - 11]
    introduceti codul 12233 pentru a activa adaptarile speciale
    [Do It!]

    [Adaptation - 10]
    introduceti valoarea numarului canalului ales:

    canalul 3 : ciclul de lucru EGR
    Pentru a scadea cantitatea de gaze recirculate trebuie sa cresteti valoarea presetata (32768) pana spre valoarea maxima (de obicei 33768 - valoare la care MAF raporteaza la ralanti 370mg/h, ceea ce este inca in limitele prevazute de fabricant)

    Aceasta modificare creste cantitatea de Nox din gazele de esapament.<<
    Iti doresc succese
     
  5. k_cristi87

    k_cristi87 Silver Member

    Înscris:
    13 Feb 2008
    Mesaje:
    354
    Locație:
    Gaesti
    Poate sa puna cineva o schita sau ceva in care sa vad unde se gaseste EGR?Motorul 1.4 16V 74kw AUB Fabia.
    Ma tot sacaie de ceva timp eroarea asta,masina merge la fel dar imi scoate ochii martorul din bord.
     
  6. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.218
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Aceasta supapa are forma unei bobine de inductie de pe batrana Dacie, si este situata in partea dreapta cum stai cu fata la motor in apropierea suportului de baterie.

    In manualul de mecanica la pagina 107 piesa 2 este cea care te intereseaza, voi cauta sa vad o poza si cu vedere la zona unde e montata.
     
    Ultima editare: 18 Ian 2010
  7. Ionut_SIG

    Ionut_SIG Silver Member

    Înscris:
    10 Noi 2008
    Mesaje:
    329
    Locație:
    Bacau
    Uite aici o schita cu valva EGR si celelalte componente de care este legata.
     

    Fișiere atașate:

  8. k_cristi87

    k_cristi87 Silver Member

    Înscris:
    13 Feb 2008
    Mesaje:
    354
    Locație:
    Gaesti
    Am dat de ea:)
    Astept sa se mai incalzeasca vremea putin,o curat si sper sa mearga.Daca nu,alta noua si gata balciul.
    Multumesc pentru ajutor:icon_thumright:
     
  9. catalinpos

    catalinpos 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2010
    Mesaje:
    1
    Locație:
    BUCURESTI


    si eu am patit la fel...imi aparea in bord eroarea de pe motor..si imi scria mereu cand porneam masina abgas werkstatt...am schimbat acesta clapeta si acum merge perfect !
     
  10. kye04 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2012
    Mesaje:
    1
    Sa inteleg ca problema e clapeta de cut off ?? Nu de alta, dar eu am schimbat-o acum jumatate de an cu una noua noutza...
     
  11. cristeamandrei

    cristeamandrei Silver Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Mesaje:
    372
    Locație:
    Bucuresti
    nu e obligatoriu sa fie clapeta aia, la fel de bine poate fi si egr-ul
     
  12. Emy87

    Emy87 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2013
    Mesaje:
    26
    Locație:
    BUCURESTI
    Cu ce solutie pot curata EGR-ul? WD-40 este bun?
    Multumesc.
     
  13. gti_mars

    gti_mars 6th Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Mesaje:
    174
    Locație:
    Bucuresti
    Salut !
    Solutie curatat parti metalice ! Denumirea difera de la firma la firma . Tubul arata ca un spray mare de gandaci . WD este pt degresat , nu pt curatat .
     
  14. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.129
  15. gti_mars

    gti_mars 6th Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Mesaje:
    174
    Locație:
    Bucuresti
    Ha ! Ha Ha ! Problema nu e spay-ul , ci cutia dupa baterie ! Cutiile de fapt !
     

    Fișiere atașate:

  16. Rado46

    Rado46 Silver Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Mesaje:
    425
    Locație:
    Timisoara
    hmmmm din poza se vede exact marca solutiei de curatat ;)
     
  17. Emy87

    Emy87 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2013
    Mesaje:
    26
    Locație:
    BUCURESTI
    Curatare EGR si clapeta acceleratie

    Ieri am curatat si eu prima data EGR-ul si clapeta de acceleratie la Fabia mea. Era multă mizerie acolo. Nu a fost dificil deloc, atat timp cat am avut sculele necesare printre care: chei, tubulare, imbusuri, spray de curatare carburator (eu am folosit Caramba 500 ml, 20 RON), WD-40.
    Procedeu:
    Truc: pe toate piesele pe care le demontati sau le montati la loc (in special suruburi), dati un jet cu WD-40.
    1. Unii recomanda sa lucrezi cu bornele de la baterie scoase. Eu nu am stiut si am lucrat cu bornele puse si nu am avut niciun fel de probleme.
    2. Demontezi capacul motorului. Pur si simplu tragi de el, este prins prin imbucsare in cele patru colturi. Dar inainte sa tragi de el, scoate mai intai furtunul din partea stanga.
    3. Ca sa iti intri in mana, iti recomand sa incepi cu curatarea clapetei de acceleratie. Unii au avut probleme cu garnitura de sub clapeta de acceleratie, dar eu nu am avut nicio problema. Este o garnitura rotunda, groasa de vreo 5 mm. Daca o rupi, costa 30 RON. Este o operatiune mai simpla, nu trebuie decat sa desfaci 4 suruburi. Prima data cureti foarte-foarte bine cu o sarmulita conducta aceea din mijloc. Apoi te apuci sa stergi peretii si dai din abundenţa cu spray si stergi imediat cu servetele de hartie. Dupa ce cureti totul, mai dai un jet de spray si stergi cu o carpa. Pui la loc garnitura si clapeta de acceleratie si strangi cele 4 suruburi.
    4. Acum EGR-ul. Scoti vreo 2 mufe, dintre care una este chiar la EGR. Tot de la EGR scoti si furtunasul acela cotit pe care il gasesti undeva in zona de jos a EGR-ului.
    5. Ca sa dai jos EGR-ul, ai de demontat 2 suruburi. MARE ATENTIE la cel de jos, sa nu iti scape in scutul masinii; pozitia la surubul acesta este destul de incomoda.
    6. Dai jos EGR-ul si il demontezi. El are 2 garnituri din tabla. In cazul meu aratau foarte bine si nu a trebuit sa le inlocuiesc. Dai din abundenta cu spray si freci cu periuta de dinti si cu betisoare de urechi. Unii spuneau sa bag impulsuri electrice in EGR de la bateria masinii ca sa se deschida supapele si sa curat si mai bine. Dar nu am vrut sa risc si am curatat doar mecanic, cu spray din abundenta si cu periuta de dinti. A iesit super.
    7. Cand am montat la loc cele doua garnituri metalice, eu am dat si un strat foarte subtire de silicon rosu.
    8. Pui la loc EGR-ul. ATENTIE: ca sa nu iti scape in scut surubul acela de jos, LEAGATI-L de deget. Dai cu WD-40 pe surub si incepi sa il infiletezi prima data cu mana pana prinde cateva fileturi. Daca ai scapat de asta, treaba e ca si rezolvata.
    9. Pui la loc cele 2 mufe si furtunasul cotit din partea de jos a EGR-ului.
    10. Pui capacul motorului. Bineinteles ca trebuie sa pui la loc si furtunul acela din partea stabga a capacului.
    11. Te sui la volan si ii dai o cheie. La mine a pornit ca si cum nici macar nu i-as fi deschis capota. Bine, s-au aprins cateva beculete in bord, dar s-au stins in cateva secunde. Martorul motor mi-a ramas aprins in bord, dar inca nu am facut suficienti kilometrii ca sa aiba timp sa se stinga. Dupa ce faci operatiunea asta va trebui sa mergi un pic mai turat si ar trebui sa se stinga singur. Daca nu se stinge, pur si simplu stergi eroarea si nu ar trebui sa mai apara. La mine inca nu s-a stins, dar o sa va anunt daca s-a stins de la sine sau daca am sters eroarea. Ce pot sa spun despre rezultate: merge perfect rotund, in special la relanti si cand plec de pe loc; de tras mai tare, nu am simtit vreo diferenta. Dar cel putin stiu ca e curata brici!

    Spor la treaba!
     

    Fișiere atașate:

  18. gti_mars

    gti_mars 6th Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Mesaje:
    174
    Locație:
    Bucuresti
    Salut !
    Uau , nici la mine nu e asa curata ! Ii invat pe altii si la mine nu e "sticla" !
    Incearca sa scoti bornele , pt resetare automata a becului . Parerea mea !
     
  19. Emy87

    Emy87 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2013
    Mesaje:
    26
    Locație:
    BUCURESTI
    Very Good News!

    După curăţarea EGR-ului şi a clapetei de acceleraţie şi după resetarea erorii, martorul Engine s-a stins şi nu a mai apărut nici măcar după ce m-am întors din vacanţă (cca. 3500 km.). :arco: Sper să nu se mai aprindă niciodată!
     
  20. Odell00 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    1
    Am o skoda octavia II cu motor de 1.6 crdi cu niste probleme.Am facut un test la un service si am aflat ca sunt defectiuni la EGR.Se poate curata sau a intampinat cineva aceasta problema?Stiu ca la Logan se poate rezolva prin aceasta metoda dar nu si la Skoda.
    Astept un raspuns cat mai repede!
    Multumesc!
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Apr 2014

Distribuie pagina asta