1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme cutie DSG 6/7

Discuție în 'Service' creată de denisa, 11 Dec 2013.

  1. George Gheorghiu 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2018
    Mesaje:
    1
    Salut am aceeasi problema.Cum ai rezolvat-o tu ?
     
  2. Stoica 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2018
    Mesaje:
    19
    Va salut, si imi cer scuze daca gresesc cu aceasta postare, insa de curand sunt posesorul unei O3 fl 2.0 TDI 4X4 DSG 7+1, masina este din 2017 si are 37000 km, si este inca in garantie, este prima skoda si prima hidramata pe care o am si am doua probleme la care as vrea sa imi oferiti un sfat:
    1. In mers pe Drive undeva la 30 km/h daca accelerez nu puternic si iau piciorul de pe acceleratie dupa care accelerez din nou se aude un “clanc metalic” zic eu de la cutia de viteze
    2. La punerea in Reverse si rotirea volanului pe loc pentru a face o manevra de parcare tot asa se aude, nu mereu, acel clanc metalic mult mai pronuntat
    Va rog poate mai sunt si altii cu aceste probleme sau poate este normal sa faca asa la o cutie DSG cu toate ca nu prea cred si poate imi spuneti ce as putea sa fac.
    Am sa o programez la un service doar ca nu am apucat sa o inmatriculez pe numele meu inca, ea fiind pe numele fostului proprietar.
    Multumesc mult!
     
  3. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.557
    Locație:
    Brasov
    Din pacate , daca este cutia de vina ai o singura optiune. Da-i in gura pana crapa de tot ca sa poti beneficia de garantie. Nu iti vor desface cutia daca masina este functionala . O s-o dea pe zgomot tehnologic , indiferent ce are .
     
  4. flaviusvanea 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2015
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Bucuresti
    Multumesc pentru raspunsuri.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Aug 2018
  5. Dan cta 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Mesaje:
    10
    Locație:
    Constanta
    Salutare,azi cand am vrut sa plec nu am mai putut:schimbatorul a ramas blocat in modul P!palpaie lumina de la indicatorul P,in bord s au aprins martorii de la egr,servo,esp si anvelope!am scos borna de la baterie dar degeaba!a patit cineva asa ceva?!
     

    Fișiere atașate:

  6. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.360
    Locație:
    Bucharest
    Baga diagnoza si vezi daca ai vreo eroare!
     
  7. Marius.HLB 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2018
    Mesaje:
    3
    Salut oameni buni.am si eu o skoda octavia din 2012 cu dsg 7.am tot sperat ca prin acest forum sa gasesc si eu un raspuns la cum se manifesta o defectiune la acest tip de cutie si care ar fi cauzele si bineinteles cum se poate remedia.
    Sa va explic care e problema mea.in momentul in care decelerez trec din treapta 3 in 2 se aude un carait,la plecare masina are si o usoara trepidatie si nu mereu se aude ceva din cutie cum ar fii un un zgomot de la niste placute uzat(asta nu o pot lua in calcul pentru ca au fost schimbate si discurile si placutele)
    imi puteti recomanda pe cineva din brasov care se ocupa cu rezolvarea acestor probleme la dsg.multumesc
     
  8. Ene Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2018
    Mesaje:
    2
    Salutare dragilor.
    Am o Skoda Octavia 3, 2.0 DSG 6.
    De vreo 2 luni primesc eroarea Error: Workshop! Leave vehicle only when selector is in position P.
    In ultima perioada apare eroare din ce in ce mai des.
    Masina functioneaza normal.
    Am citit pe forumurile externe ca este o problema cunoscuta de Skoda, este o problema la selectorul de viteze.
    Problema s-ar rezolva prin inlocuirea selectorului.
    S-a lovit cineva de aceasta problema? Aceasta este rezolvarea?
    Unde ati rezolvat problema si cam cat a fost costul?
    Multumesc anticipat. 20180730_171414.png
     
  9. Dan cta 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Mesaje:
    10
    Locație:
    Constanta
    Nu cita ultimul mesaj!

    A bagat un prieten un tester dar nu a putut intra pe cutie!!
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Aug 2018
  10. Dan cta 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Mesaje:
    10
    Locație:
    Constanta
    Salutare!dupa problema cu motorul,acum am alta problema:s a blocat P(parking) palpaie ledul si mi au zis de la service ca e mecatronicul stricat!in prima faza au zis 5500 lei,azi au sunat ca a schimbat producatorul codul si e alt model,6500 lei!!se poate repara cumva?am cautat mecatronic second sau cutie dar nu am gasit pt modelul meuTSI 1.8 160 CP CDAA...ce parere aveti?
    Multumesc!
     
  11. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.360
    Locație:
    Bucharest
    @Ene Catalin dupa cum spunea @Dan cta,6500 ron mecatronicul.
    Din pacate @Dan cta ,la tine e nasol oricum ai da.o...daca o repari ii triplezi valoarea..exagerez un pic,daca o vinzi o dai pe piese..Pierzi oricum!
     
  12. Marius.HLB 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2018
    Mesaje:
    3
    Pana la urma ce ai constatat?care a fost problema.aceleasi raspunsuri le primesc si eu de la multe service-uri.mecatronic,ulei trebuie schimbat,ambreiaj...s.a
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Sep 2018
  13. Manu P. Junior Member

    Înscris:
    15 Sep 2018
    Mesaje:
    0
    Salutare!
    In primul rand va recomand sa nu va mai orientati catre Skoda atunci cand intentionati sa achizitionati o masina noua, serviciile dealer-ilor Skoda si a celor de la Porsche Romania lasa de dorit.
    In urma cu 3 luni am achizitionat de la dealer noua octavia 1.6 tdi 115cp cutie dsg 7+1.
    In urma cu 3 saptamani, in timpul mersului, apare eroare "cutie de viteza in modul de urgenta, treapta marsarier indisponibila", am tras pe dreapta am constat ca nu cupleaza nici treapta marsarier, dar nici nu vrea sa mai treaca de treapta 1 in drive.
    Am apasat pe butonul de service (butonul cu cheie de pe plafon), mi-a raspuns cineva si in aprox 1 ora a ajuns o platforma si m-a transportat la cel mai apropiat dealer Skoda.
    Am primit o masina la schimb, mentionez ca masina la schimb este cu mult sub masina mea personala, pe langa faptul ca nu este nici pe departe noua (aprox 5 ani vechime), nivelul de confort este inferior (skoda rapid) si are o uzura avansata atat in interior, cat si tehnic.
    In urma cu 2 saptamani s-a facut constatarea la masina mea, defect mecatronicul, piesa de schimb, se inlocuieste in garantie. Pana in acest moment nu am primit nici un termen de livrare la noul mecatronic, repet nu am primit termen de livrare, nu ca piesa se va livra in X zile sau X saptamani, in momentul de fata nu se stie absolut nimic.
    In urma cu o saptamana dealer-ul ma contacteaza sa ii inapoiez masina de schimb pe motiv ca in conditiile de garantie el nu poate oferi masina la schimb mai mult de 3 zile. Mentionez ca incidentul a avut loc la 400 km departare de domiciliul meu.
    Am facut reclamatie la Porsche Romania, nici un raspuns!
    Cum imi recomandati sa procedez in acest caz?
     
  14. Tomcat 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Mesaje:
    5
    Salut. Am o Octavia II Facelift 1.8 TSI 118kw cod CDAA. Cum pot afla daca am ambreiajul uscat sau nu? Codul cutiei este LSS. Vreau sa ii fac schimbul de ulei si as vrea sa schimb si cel de la cutia de viteze, daca se schimba
     
  15. Klin89 1st Gear Member

    Înscris:
    Marți
    Mesaje:
    1
    Buna ziua, si eu o problema cu o octavia din 2007 dsg, uneori cand decelerez sau pun frana si ajunge pe la 1.500 rpm incepe sa se zdruncine masina si se vede in turometru, urca si coboara cam pe aproximativ 100rpm si cam tot timpul patesc la fel atunci cand o accelerez pe Sport pana la 3500 rpm si iau piciorul de pe acceleratie, ea schimba in treapta superioara si incepe aproape instant sa trepideze si sa faca la fel dar chiar mai pronuntat, cineva pe internet spunea ca ar fi senzorul de pe pompa de frana si ceva cu coasting, aveti idee? Numai zic la viteze mici si cand cand plec de pe loc de obicei ma zdruncina putin, dar daca plec foarte usor sau apas mai ferm acceleratie pare a fi ok.
    Ca si idee am gasit acest videoclip pe internet
     

Distribuie pagina asta