1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme cutie DSG 6/7

Discuție în 'Service' creată de denisa, 11 Dec 2013.

  1. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.692
    Locație:
    Brasov
    Din pacate , daca este cutia de vina ai o singura optiune. Da-i in gura pana crapa de tot ca sa poti beneficia de garantie. Nu iti vor desface cutia daca masina este functionala . O s-o dea pe zgomot tehnologic , indiferent ce are .
     
  2. flaviusvanea 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2015
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Bucuresti
    Multumesc pentru raspunsuri.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Aug 2018
  3. Dan cta 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Mesaje:
    10
    Locație:
    Constanta
    Salutare,azi cand am vrut sa plec nu am mai putut:schimbatorul a ramas blocat in modul P!palpaie lumina de la indicatorul P,in bord s au aprins martorii de la egr,servo,esp si anvelope!am scos borna de la baterie dar degeaba!a patit cineva asa ceva?!
     

    Fișiere atașate:

  4. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.482
    Locație:
    Bucharest
    Baga diagnoza si vezi daca ai vreo eroare!
     
  5. Marius.HLB 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2018
    Mesaje:
    3
    Salut oameni buni.am si eu o skoda octavia din 2012 cu dsg 7.am tot sperat ca prin acest forum sa gasesc si eu un raspuns la cum se manifesta o defectiune la acest tip de cutie si care ar fi cauzele si bineinteles cum se poate remedia.
    Sa va explic care e problema mea.in momentul in care decelerez trec din treapta 3 in 2 se aude un carait,la plecare masina are si o usoara trepidatie si nu mereu se aude ceva din cutie cum ar fii un un zgomot de la niste placute uzat(asta nu o pot lua in calcul pentru ca au fost schimbate si discurile si placutele)
    imi puteti recomanda pe cineva din brasov care se ocupa cu rezolvarea acestor probleme la dsg.multumesc
     
  6. Ene Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2018
    Mesaje:
    2
    Salutare dragilor.
    Am o Skoda Octavia 3, 2.0 DSG 6.
    De vreo 2 luni primesc eroarea Error: Workshop! Leave vehicle only when selector is in position P.
    In ultima perioada apare eroare din ce in ce mai des.
    Masina functioneaza normal.
    Am citit pe forumurile externe ca este o problema cunoscuta de Skoda, este o problema la selectorul de viteze.
    Problema s-ar rezolva prin inlocuirea selectorului.
    S-a lovit cineva de aceasta problema? Aceasta este rezolvarea?
    Unde ati rezolvat problema si cam cat a fost costul?
    Multumesc anticipat. 20180730_171414.png
     
  7. Dan cta 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Mesaje:
    10
    Locație:
    Constanta
    Nu cita ultimul mesaj!

    A bagat un prieten un tester dar nu a putut intra pe cutie!!
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Aug 2018
  8. Dan cta 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Mesaje:
    10
    Locație:
    Constanta
    Salutare!dupa problema cu motorul,acum am alta problema:s a blocat P(parking) palpaie ledul si mi au zis de la service ca e mecatronicul stricat!in prima faza au zis 5500 lei,azi au sunat ca a schimbat producatorul codul si e alt model,6500 lei!!se poate repara cumva?am cautat mecatronic second sau cutie dar nu am gasit pt modelul meuTSI 1.8 160 CP CDAA...ce parere aveti?
    Multumesc!
     
  9. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.482
    Locație:
    Bucharest
    @Ene Catalin dupa cum spunea @Dan cta,6500 ron mecatronicul.
    Din pacate @Dan cta ,la tine e nasol oricum ai da.o...daca o repari ii triplezi valoarea..exagerez un pic,daca o vinzi o dai pe piese..Pierzi oricum!
     
  10. Marius.HLB 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2018
    Mesaje:
    3
    Pana la urma ce ai constatat?care a fost problema.aceleasi raspunsuri le primesc si eu de la multe service-uri.mecatronic,ulei trebuie schimbat,ambreiaj...s.a
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Sep 2018
  11. Manu P. Junior Member

    Înscris:
    15 Sep 2018
    Mesaje:
    0
    Salutare!
    In primul rand va recomand sa nu va mai orientati catre Skoda atunci cand intentionati sa achizitionati o masina noua, serviciile dealer-ilor Skoda si a celor de la Porsche Romania lasa de dorit.
    In urma cu 3 luni am achizitionat de la dealer noua octavia 1.6 tdi 115cp cutie dsg 7+1.
    In urma cu 3 saptamani, in timpul mersului, apare eroare "cutie de viteza in modul de urgenta, treapta marsarier indisponibila", am tras pe dreapta am constat ca nu cupleaza nici treapta marsarier, dar nici nu vrea sa mai treaca de treapta 1 in drive.
    Am apasat pe butonul de service (butonul cu cheie de pe plafon), mi-a raspuns cineva si in aprox 1 ora a ajuns o platforma si m-a transportat la cel mai apropiat dealer Skoda.
    Am primit o masina la schimb, mentionez ca masina la schimb este cu mult sub masina mea personala, pe langa faptul ca nu este nici pe departe noua (aprox 5 ani vechime), nivelul de confort este inferior (skoda rapid) si are o uzura avansata atat in interior, cat si tehnic.
    In urma cu 2 saptamani s-a facut constatarea la masina mea, defect mecatronicul, piesa de schimb, se inlocuieste in garantie. Pana in acest moment nu am primit nici un termen de livrare la noul mecatronic, repet nu am primit termen de livrare, nu ca piesa se va livra in X zile sau X saptamani, in momentul de fata nu se stie absolut nimic.
    In urma cu o saptamana dealer-ul ma contacteaza sa ii inapoiez masina de schimb pe motiv ca in conditiile de garantie el nu poate oferi masina la schimb mai mult de 3 zile. Mentionez ca incidentul a avut loc la 400 km departare de domiciliul meu.
    Am facut reclamatie la Porsche Romania, nici un raspuns!
    Cum imi recomandati sa procedez in acest caz?
     
  12. Tomcat 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Mesaje:
    5
    Salut. Am o Octavia II Facelift 1.8 TSI 118kw cod CDAA. Cum pot afla daca am ambreiajul uscat sau nu? Codul cutiei este LSS. Vreau sa ii fac schimbul de ulei si as vrea sa schimb si cel de la cutia de viteze, daca se schimba
     
  13. Klin89 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2018
    Mesaje:
    2
    Buna ziua, si eu o problema cu o octavia din 2007 dsg, uneori cand decelerez sau pun frana si ajunge pe la 1.500 rpm incepe sa se zdruncine masina si se vede in turometru, urca si coboara cam pe aproximativ 100rpm si cam tot timpul patesc la fel atunci cand o accelerez pe Sport pana la 3500 rpm si iau piciorul de pe acceleratie, ea schimba in treapta superioara si incepe aproape instant sa trepideze si sa faca la fel dar chiar mai pronuntat, cineva pe internet spunea ca ar fi senzorul de pe pompa de frana si ceva cu coasting, aveti idee? Numai zic la viteze mici si cand cand plec de pe loc de obicei ma zdruncina putin, dar daca plec foarte usor sau apas mai ferm acceleratie pare a fi ok.
    Ca si idee am gasit acest videoclip pe internet
     
  14. Miki1721 Junior Member

    Înscris:
    25 Oct 2018
    Mesaje:
    0
    salut. Sunt proprietarul unui Passat din 2010 cu 210 mii de km. Pornesc masina pleacă de pe loc dar nu schimba vitezele. Nu imi arată nici in bord vitezele doar accelerează in gol. Câteodată schimba pana in a 3 a viteza apoi dispare semnul D si merge in gol. Ceva sfaturi? Mulțumesc anticipat.
     
  15. Sergiu Mecanic 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2017
    Mesaje:
    37
    Primul sfat ar fi sa cureti toate mufele parte electrică care intra in cutia de viteze si dupa aia mai vezi carei treaba
     
  16. marius.marius88

    marius.marius88 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Dec 2017
    Mesaje:
    4
    Salut.La masina din semnatura am o problema la DSG-ul 6.Cand comut din Neutru in Drive am o mica smuncitura!In rest functioneaza bine.Uleiul o fost schimbat acum 25.000 km.multumesc
     
  17. Silviuvius

    Silviuvius 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2018
    Mesaje:
    5
    Buna seara!
    Am o SO2 2008 2tdi cu cutie automata dsg.
    Am un zgomot suspect care s a accentuat la o anumita viteza si turatie . Ca un huruit.
    Am fost la service si au zis ca nu ar fi rulmentii la roti si sa mai stau poate se accentueaza si identifica de unde vine.
    E posibil sa fie rulment la cutie?
    E un harjonit,huruit foarte deranjant.
    Cutia merge perfect. Doar ce am schimbat uleiul in ea si am mers cam 10 000.
    Multumesc de raspuns
     
  18. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    371
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Silviuvius
    Bine ai venit pe forum.
    Ce fel de ulei ai pus in cutie si ce cantitate?
    Zgomotul a aparut dintr-o data sau treptat?
    Verifica in rulare cu cca. 80km./h o pui din D pe N daca huruiala persista. Apoi incearca sa iei contactul si sa lasi masina sa ruleze din inertie. Ai grija cand faci aceste teste ca pot fi periculoase daca nu cunosti si intelegi bine ceea ce trebuie sa faci mai bine roaga pe cineva care stie.
    Huruiala isi modifica tonalitatea odata cu cresterea vitezei? Daca da la ce viteza incepe sa apara?
    Rulmenti de pe fata sunt destul de greu de verificat daca ai DSG.
    Urmareste atunci cand virezi la stanga si/sau dreapta daca sunetul nu se amplifica sau dispare.
    Revino cu toate detaliile si poate ii dam de capat.
    Nu uita sa ne spui exact ce varianta (cod) de motor.
     
  19. Silviuvius

    Silviuvius 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2018
    Mesaje:
    5
    Buna .Cod motor BKD
    Am ridicat-o pe elevator,am decuplat esp,am dus-o la 130 km/h si am dat-o pe N.
    Mecanicii au zis ca nu sunt siguri de rulmenti fata.
    Da isi modifica tonalitatea in functie de viteza
    La viteze mari,peste 100 se mai pierde din zgomot. Cel mai tare face intre 20-80.
    In viraje ,stg-dr. nu isi schimba tonalitatea.
    Am pus ulei recomandat de producator. Nu mai stiu marca dar am dat 110 ron pe litru 4 litri, schimbat in service autorizat.
    Multumesc mult.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Noi 2018
  20. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    371
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Deci rulmenti de la rotile fata sunt exclusi.
    Urmatorul pas trebuie sa verifici nivelul uleiului in cutia de viteze. Totodata verifica sa nu ai pierderi pe undeva. In cutia de viteze sunt rulmenti conici pe cilindri care se deterioreaza muuult mai greu decat rulmentii pe bile. Doar lipsa ungerii poate determina deteriorarea cimentarii acestora. Sunt cazuri destul de rare. Vezi in pozele atasate:

    Interior 2 cu rulmenti.JPG Rulment diferential.JPG Rulmenti conici.JPG
    Difenential.JPG

    Vizavi de uleiul ce trebuie sa-l pui in cutia ta de viteze si cantitatea necesare ai aici detaliile:

    2.0 BKD.JPG
     

Distribuie pagina asta