1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme cutie DSG 6/7

Discuție în 'Service' creată de denisa, 11 Dec 2013.

  1. Sergiu Mecanic 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2017
    Mesaje:
    30
    eu zic sa incerci si cu un schimb de ulei cu ulei si filtre originale si facut de un meserias sau chiar reprezentanta daca te tine buzunaru vei benificia de o garantie .....uleiul poate sa fie vechi si sa nu faca destula presiune la ambreaj (convertizor se numeste la hidramate ) si sa plece in suturi cand o calci se manifesta mai mult la cald deorece uleiul se subtiaza si nu genereaza destula presiune daca nu se rezolva dute totusi la cineva care se ocupa doar de hidramate poate sa fie o supapa din cutie sau chiar si o simpla mufa care nu face contact sau un furtunas de vacuma sau chiar convertizorul in sine nu lasa sa iti praseasca toti in cutie ca vei iesi mai scump
     
  2. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    316
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Sergiu Mecanic
    DSG7 puse la motoarele de 1,6 sunt fara ulei! Ambreiajul este USCAT la ele. Au ulei doar la robotica (mechatronic) si in diferential.

    DSG7.JPG
     
  3. Sergiu Mecanic 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Dec 2017
    Mesaje:
    30
    da....ai dreptate le incurcasem ...oricum daca rezolvi scrie si aici sa mai invatam
     
  4. daniel.aiordachioae Junior Member

    Înscris:
    20 Mar 2018
    Mesaje:
    0
    Buna am o nedumerire stand pe loc,punând pe D(drive) se aude o trepidație in cutie,auzind lovitura trepidatia am pus-o pe N(neutru) atuncia sau auzit 3 trepidații.
    Precizez că mașina o folosesc zi de zi la munca orash+autostradă,vitezele nu s-ar din 1-3 sau 3-5 etc... Ce ar trebui sa fac mașina are 345.000 de km
     
  5. stefan_dan 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Noi 2015
    Mesaje:
    3
    Salutare tututor, de curand am achitionat o Skoda Octavia 3, an 2014, 1.6 TDI, cu cutie DSG7, la 123000km, adusa din Olanda. I-am facut revizia (ulei, filtre) dar vreau sa-i schimb si uleiul + filtrul de la cutie (in cartea service nu apare bifata casuta cu schimb ulei cutie).

    Imi puteti spune va rog daca gresesc ceva daca il schimb si sa-mi recomandati un service din Bucuresti unde pot face schimbul? Si ce ulei ati bagat voi (cei care aveti dsg7)?

    Multumesc anticipat si astept parerile voastre!
     
  6. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.371
    Locație:
    Bucharest
    Costa aprox 1000 ron la reprezentanta.Te sfatuiesc sa apelezi doar la ei.E pacat de cutie..
     
  7. adygas 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2018
    Mesaje:
    1
    Salut,
    Cum ai rezolvat problema?
     
  8. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    316
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Partea electronica care comanda solenoizii e cea care creaza de obicei acest gen de probleme. Pe youtube se gasesc Diy ptr. DSG 7 si poti vedea despre ce e vorba.
     
  9. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.589
    Locație:
    Brasov
    La 354 .000 km., daca este cutia originala , te duci la o manastire cu o lumanare , iti faci larg semnul crucii si multumesti divintiatii ca ai avut o bafta chioara sa nu se strice pana acum.
     
  10. Miky 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Mesaje:
    6
    Salutare. Si eu de curand am achiziționat o Skoda Octavia 3, 2014, 1.6 TDI, cutie automata DSG7+1. Am sunat la reprezentanta pentru efectuarea reviziei și am cerut sa fac schimbul si la cutie. Dupa ce a introdus seria de sasiu, dl. de acolo mi-a comunicat ca nu se schimba fiind o cutie cu ambreiaj uscat. Ulterior, am mai intrebat si alte două persoane care se ocupa de cutii automate care mi-au spus acelasi lucru, ca nu se schimba.
     
  11. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.371
    Locație:
    Bucharest
    Ai dreptate..
     
  12. Catalin Cirdei 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2018
    Mesaje:
    1
    Salutare,

    Am o nedumerire si anume, la o skoda octavia 2 facelift model 2012 1.6 diesel dsg7 trebuie schimbat uleiul cutiei automate ?

    Cum pot afla codul cutiei dsg ?


    Va multumesc !
     
  13. Cristi1380

    Cristi1380 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2017
    Mesaje:
    9
    Salut aceiasi problema o am si eu cu skoda mea 1.9 tdi BLS ai rezolvat ceva ?
     
  14. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    316
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Sunt mai multe variante de DSG-uri. Fiecare model DSG este cu specificatiile ei.
    Catalin Cirdei modelul tau DSG este DQ200 care are ambreiajul uscat. Cutia de viteze dupa recomandarile producatorului nu necesita intretinere. Dar daca doresti poti inlocui uleiul din ea. Intra putin 1,7 litri 75W sintetic!

    Capture.JPG

    Cristi1380 la tine situatia e cu totul alta. Ai nevoie de 5,5litri cu specificatia SAE: G052181.

    Capture.JPG
     
  15. Dsgdsg7 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2018
    Mesaje:
    1
    Buna ziua,

    Mergand pe autostrada cu 120-130 km/h ,mi-a apărut in bord mesajul “Transmission Overheated”.Am oprit masina ,am staționat 5 min am plecat ,a reaparut mesajul in bord ,am repetat secvența cu opritul 5 minute și am ajuns la destinatie.Am fost astăzi la scanare și au reieșit erorile din atașament.La service spune ca se recomanda înlocuirea ambuteiajului și este suspectat și mecatronicul .Ce îmi recomandați?
     

    Fișiere atașate:

  16. Alin Franculescu

    Alin Franculescu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2018
    Mesaje:
    1
    Salut Colegii, as avea și eu nevoie de un sfat ,practic de orice .

    In urma cu aproximativ o luna mi-am cumpărat o Skoda Octavia 2 ,2.0,bkd , dsg. Toate bune și frumoase vreo 2 săptămâni, in cele din urma in timp ce conduceam a iesit din viteza ca sa spun așa și îmi licrarea P,N,D,R... m-am oprit într-un refugiu am stat circa 5 minute , am încercat sa pornesc a pornit fără probleme. Am dus-o pentru service săptămâna trecută (discuri , plăcute , distribuție , ulei , etc etc) am luat-o vineri , am condus-o fix 10 km și gata . RIP, mecanicul mi-a spus ca ar fi ecu , și ca trebuie sa comandam tot kitul( ceasuri de bord , ecu , contact , etc ) întrebarea mea ar fii , s-a confruntat cineva cu așa ceva ? Ce opțiuni as avea , inafara de ceea de ai da foc Și a face un grătar . Mașina nu se afla in România :) va mulțumesc și drumuri bune
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Iul 2018
  17. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    316
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Dsgdsg7
    Ca sa intelegi mai bine despre ce e vorba priveste un filmulet:
    Alin Franculescu
    Trebuie facuta o diagnoza si vei vedea despre ce e vorba exact. Este f. posibil sa ai un defect de contact electric la mecatronic.
     
  18. Alin Franculescu

    Alin Franculescu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2018
    Mesaje:
    1
    Mulțumesc pentru informație .
     
  19. flaviusvanea 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2015
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Bucuresti
    Buna ziua,
    Am o Skoda Octavia 2 facelift 2011, 96.000 km 1.6 TDI - DSG (7 trepte). De putin timp am observat ca atunci cand apas pedala de acceleratie tare (o depasire de exemplu, cand este putin fortata) se aude un fășâit la motor/cutie. In sensul ca apas acceleratia se tureaza schimba treptele fășâie daca tin pedala apasata dupa care zgomotul dispare, Zgomotul nu apare de la inceput, incepe sa se auda dupa 2-3-4 secunde, repet doar daca acceleratia este apasata la podea. Daca apas usor pe acceleratie schimba perfect si nu aude nimic. Mentionez ca acest zgomot a inceput de acum 1500 km cand am schimbat distributia. Am avut senzatia initial este de la cureaua de distributie sau ceva pe acolo care mai trebuie strans/intins, seamana cu "zgomotul unei pungi in vant" :) dar mecanicii incearca sa ma convinga ca nu are legatura cu distribuita acel zgomot, mai ales ca in sarcina cureaua este intinsa deci nu are cum sa patineze. Incep sa ma gandesc ca ar putea fi de la cutie. In plus atunci cand o pun pe drive pleaca de pe loc dar incet.
    Aveti vreo idee, sugestie ?
    Multumesc mult
     
  20. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    316
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    flaviusvanea
    1.E normal sa plece incet de pe loc cand e pusa pe D si ridici piciorul de pe frana. Poti observa ca atunci cand ridici piciorul de pe frana si e pusa in D turatia motorului creste putin.
    2.Distrubutia daca nu e pusa corect ai avea probleme cu functionarea motorului, ar porni greu sau in sarcina ar avea un mers greoi ori cu intreruperi. Nu cred ca e cazul tau!
    3.Fasaitul poate fi de la o lipsa de etanseitate sau fisura pe partea de admisie. Pune pe cineva sa tureze motorul si incearca sa localizezi sursa cu capota ridicata folosind un tub de carton mai lung pus la ureche si capatul celalalt pozitionandu-l in diferite zone pana sesizezi locul de unde provine zgomotul.
     

Distribuie pagina asta