1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme cu pornirea

Discuție în 'Skoda Fabia II' creată de catalinmihai, 30 Sep 2009.

  1. Djmanzoty 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2015
    Mesaje:
    1
    Salutare, (sunt nou pr forum)

    Am si eu o fabia II 1.2 3 pistoane, 50.000 km. Am lasat-o o saptamana fara sa o pornesc si acum nu mai porneste.
    Primul lucru am incercat o reauscitare ai Am incercat sa iau curent de la o baterie de logan. Nu a mers.
    Doi am schimbat bateria ptr ca mi-a mai facut figuri in ultima luna si urma sa o schimb. (Nu am mai schimbat-o pana in prezent). Dupa ce am schimbat-o tot nu porneste, dau la cheie invarte dar nu porneste. Pe displayul de la casetofon imi scrie Safe Mode, iar displayul de la computerul din bord nu se aprinde si nu afiseaza nimic.
    Sigurantele sunt in regula.


    Aveti idee ce poate fi dc nu porneste? Cum aflu codul de deblocare al casetofonului?
     
  2. B585GBI 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2015
    Mesaje:
    4
    Locație:
    Ploiesti Bucuresti
    Salut! Am urmatoarea problema.
    Am p Skoda Fabia 1.2 htp 44kw 60 cp - motorul in 3 pistoane.
    Acum 4 zile am facut schimb de ulei si filtru ulei si bujii-60.000 km - la reprezentanta chiar. Ieri dimineata la pornire, masina nu se comporta normal. De cand am scos-o din service pana in dimineata cu probleme am facut cam 100 km - deci in 2 zile, motorul comportandu-se exeemplar. Simptome:
    -la pornire motorul trepideaza foarte tare, se tureaza 900 - apoi 400 rpm ... Parca se ineaca
    -miroase a fum mai puternic decat de obicei
    -la o scurta pornire, masina a eliminat foarte mult lichid..condens..
    -uleiul arata bine, fara spuma
    -nu am putut /nu am stiut sa desfac fisele pentru a curata contactele.

    Posibil
    -o bujie a fost prea stransa si a afectat bobina inductie
    -o bujie a facut scurt cumva...
    -o conexiune de la bujie s-a slabit

    Ce parere aveti?
    Multumesc!
     
  3. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    585
    Locație:
    bucuresti
    o problema asemanatoare am avut cu fabia mea.am mers la dealer si a schimbat softul.de atunci nu mai am probleme.dar daca a mers bine 2 zile...poate e altceva
     
  4. B585GBI 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2015
    Mesaje:
    4
    Locație:
    Ploiesti Bucuresti
    Aia e...2 zile a mers exemplar..si dimineata surpriza! O singura nelamurire mai am..avand in vedere ca masina se conduce intr-un regim mai turat, trebuiau bujii platina sau iridiu? Eu am pus normale. In cazul in care trebuiau bujii speciale si eu am pus normale (desi la reprezentanta nu trebuia sa se intample asta) ar putea duce la arderea bobinei de inductie. Acum..masina este numai in 2 pistoane. Oare rezista 5 km pana la service? Marti o duc...

    Multumesc mult pentru raspinsul prompt!
     
  5. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    585
    Locație:
    bucuresti
    nu am schimbat bujiile pana acum
     
  6. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.016
  7. B585GBI 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2015
    Mesaje:
    4
    Locație:
    Ploiesti Bucuresti
    Dap! Vroiam numai sa le curat. De schimbat le am schimbat a um 2 zile...
    Oricum, e bine ca am eliminat grija mufelor...sunt curate si infipte bine.

    Cred ca e ori o bujie defecta, ori o bobina defecta..
     
  8. B585GBI 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2015
    Mesaje:
    4
    Locație:
    Ploiesti Bucuresti
    Dap. O bobina de inductie arsa - cilindrul 2. Am luat BERU - 136 ron. Am mers pana la service cam 7 km...groaznic drum...se oprea...nu mai aveam frane si directie. Acum...am primit rrcomandarea sa le schimb si pe celelalte 2 pt ca se vor arde di ele in timp
    Masina are 63000 km si acum 100 km schimbasem bujiile. De la ce sa fie oare?
     
  9. AidKit 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2016
    Mesaje:
    4
    Am si eu o problema de mai mult timp si nu reusesc deloc sa-i gasesc o rezolvare.
    Orice parere avizata imi este de ajutor.
    Masina este o Skoda Fabia 1.2 benzina (5j), 44kw, an 2007.

    Pun contactul, se sting martorii la bord, invart cheia, masina porneste din prima.
    Se aprinde martorul check engine (sau in cartea masinii: "Sistemul de control al gazelor evacuate")
    Masina incepe sa tremure incontrolabil
    Turometrul urca usor pe la 1100-1200 turatii. Apoi coboara sub 800 si pana la urma ramane undeva la 1000.
    Dupa circa 1-2minute masina nu mai tremura.
    Martorul continua sa ramana aprins.

    In mers masina nu mai acelereaza cum trebuie, senzatia este ca nu mai trage.

    Daca prin cine stie ce minune la pornire nu se aprinde martorul. Masina nu mai tremura. In mers se comporta normal. Accelereaza exact cat apas eu pedala. Toate simptomele dispar.

    Sonda verificata. Bujiile verificate. Filtrele schimbate toate in urma cu un an si ceva. Facut plin atat cu omv carera 100 cat si cu mol 95. Aceleasi simptome la ambii carburanti.

    Pus vag-com pe ea. A aparut o singura eroare. Senzor pozitie ax cu came.
    Demontat, curatat, senzorul, contactul.
    Pornita masina. Martor stins. Mergea perfect. Condus 10min. Oprita masina. La repornire martorul iar aprins. Tremurat, etc.

    Sa nu fie senzorul si sa il schimb degeaba? Costa ceva totusi.
    Daca este pana la urma, ce producator sa iau.
    Ce sunt coduri OE? Unde le gasesc pentru modelul meu.
    Eu am cautat doar dupa Cod motor ca sa fiu sigur ca se potriveste.

    Nu stiu daca are legatura dar...
    La o pornire a aparut si martorul EPC. Si atunci chiar nu se mai accelera masina deloc. Oprind si repornind motorul a disparut si a revenit la normal.

    Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Iun 2016
  10. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.016
    Original equipment.
    La Reprezentanta sau la orice magazin de piese auto, pe comanda. Mentionezi ca doresti piesa originala.
    Cat costa? Spune-mi te rog codul motorului, sa vad si eu.
    Nu prea ai ce curata la senzorul pozitie arbore cu came.
    O parere avizata pe un forum? Crezi ca mecanicii auto stau pe aici gata-gata sa intervina in caz de vreo problema?
     
  11. AidKit 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2016
    Mesaje:
    4
    Nu inteleg deloc postarea si raspunsul sarcastic.
    Parere avizata.. ma refeream la o persoana care poate s-a lovit de o problema ca a mea sau asemanatoare si ma poate ajuta.
    Cod motor: BBM
    De ce sa merg la reprezentanta sau la magazinul de piese auto si sa-l iau cu 250lei, cand pot sa imi comand singur acelasi cod/producator cu 134. Ca sa imi ia ei adaos comercial de 100%?
    Senzorul l-am curatat de ulei, si contactele de praful depus pe interior. Motiv pentru care a si functionat temporar, martorul stingandu-se si eroarea disparand din test. Cum adica nu aveam ce curata la el.
     
  12. Topor Cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2017
    Mesaje:
    1
    Buna seara cine imi poate spune de ce nu imi pornește o skoda fabia facelift din 2013motor 1200cc 12v (44kw),tocmai i-am schimbat motor,distribuție lant si pompa ulei...?

    Motorul invarte,distributia e la punct,buji noi si rampa de injectoare da benzina,si nu porneste motorul! De ce oare??
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Sep 2017
  13. Rusualexe 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2018
    Mesaje:
    1
    Locație:
    Turda
    Salut am o skoda fabia 2 1.4tdi 59kw porneste greu dimineata apoi nu mai am treaba functioneaza normal am duși tester nimic iam schimbat filtre baterie si bujii nu mai stiu ce sa fac datini un sfat
     
  14. gdrz 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2015
    Mesaje:
    39
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Pai invarte bine? Daca da, scoti si electromotorul din ecuatie. Urmatoarea intrebare, iti vine combustibil pe circuit? Un mecanic ar putea sa verifice asta. Poate ai aer pe instalatie... un remediu ieftin e o supapa unisens. Daca alimentarea este buna, injectoarele in parametri, atunci fa-i un test de compresie la motor. Si asta poate fi o cauza pentru pornire grea.
     
  15. Valentin22 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2018
    Mesaje:
    1
    Salut
    Am o skoda fabia 2 2008 care pur si simplu s-a oprit din mers si nu a mai pornit
    Prin obd nu comunica cu motorul(da eroare),restul sistemelor functioneaza
    Sigurante ok
    Nu are curent pe pompa de motorina din rezervor
    Nu are curent pe pin 2 la ecu(pozitiv) edc15+ este ecu
    Cand ii pun contactul nu se aprinde check motor sau bujii
    Am mai citit ceva de releu 109 dar eu am 3 relee 53 unul 100 si inca unul 3...
    Ma puteti ajuta cu un sfat idee
    Cineva care a mai patit?
    Multumesc
     
  16. adyserv 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Mesaje:
    9
    Salut.

    Am si eu problema cu pornirea. Cand e frig afara totul e ok( gen 14 grade). Peste 20 tremura si se opreste.Face asta de 2,3 ori si apoi merge.Nu am erori inregistrate. Nici nu pot sa o duc la Skoda (Porsche Buc) ca am instalatie GPL de 2 luni si ei nu sunt autorizati sa lucreze si la masini cu gpl. Interesant e ca la pornirea de urgenta pe gpl merge mai ok din prima cheie. Motorul e BZG 1.2 .

    Dupa o manifestare mai violenta intro dimineata am avut o eroare:

    16825- EVAP emission Control Sys

    P0441-008 Incorrect Flow-Intermitent.

    Am sters eroarea si nu a mai aparut,dar problema inca e si cred ca una din sode lambda e defecta.

    Intrebarea e care din ele?
     

    Fișiere atașate:

  17. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.016
    Oxygen sensor monitoring: Failed or incomplete.
    Daca vei face testarea corect, vcds-ul va identifica care sonda este cu probleme.
     
  18. adyserv 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Mesaje:
    9
    Se pare ca e cea de sub masina.Am comandat-o.Ciudat e ca nu exista eroare la motor de sonda l. Vedem cum se manifesta dupa schimbare.
     
  19. adyserv 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2017
    Mesaje:
    9
    Rezolvat problema cu update de ecu la reprezentanta Skoda.
     

Distribuie pagina asta