1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

probleme cu cuzineti de plaier

Discuție în 'Service' creată de ainur87, 12 Iul 2013.

  1. ainur87 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2012
    Mesaje:
    6
    salut daca ma poate ajuta cineva m-am apucat de segmentare la motorul meu
    dupa ce am caut mult am gasit segmenti dar am probleme cu cuzineti de palier cei care ia luat mecanicu sunt mai mici in grosime decat cei care iam scos :sos:
    si dupa montare bat taree de tot
    stii cumva de grosime trebuie sa aiba , ca dupa spusele lui nu se gasesc si pe care ia pus pe motor erau gen piesa compatibila cu motorul meu :(:(
     
  2. Rado46

    Rado46 Silver Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Mesaje:
    432
    Locație:
    Timisoara
    un mecanic decent ar fi trebuit sa stie exact codul cuzinetilor,deci pe langa cuzineti o sa te trezesti cu o usoara uzura a vibrochenului datorita inerventiei efectuate
     
  3. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    739
    Locație:
    Bucuresti
    Nu stiu ce fel de mecanic este omul tau, dar cuzinetii sint pe cote de reparatie.
    De regula, inainte de schimbarea lor se rectifica arborele si cuzinetii sint pentru prima reparatie, a doua...( din ce in ce mai grosi) sau cota normala (cei mai subtiri), pentru arbore nou. Daca era mecanic punea micrometrul pe arbore si nu inchidea motorul in nici-un caz cu alti cuzineti decit la cota. Nu mai merge cu cuzinetii astia, daca situatia este asa cum spui tu, ca au sa se roteasca in lagar, au sa se gripeze si dai de belele mult mai mari.
     
  4. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    587
    Locație:
    bucuresti
    sunt mai subtiri cuzinetii cei noi? cum naiba? a mai umblat altcineva la motor? ca este cum spune lucian.cei mai subtiri sunt cei din fabrica.daca tu ai mai subtiri decat cei din fabrica.....cota -1? :))
    mecanicul asta al tau e cam idiot!sau a avut nevoie de bani pentru vacanta? si cum naiba te-a lasat sa pleci asa de la el?
     
  5. somnn2 3rd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2013
    Mesaje:
    79
    mecanic

    Cauta altu (mecanic),eu am patit la fel :
    -mecanic prost+arfe de supermeserias=in jur la 1500- euro m-a costat reparatia,dupa boschetaru care pe deasupra era angajat la ``avia motors``
    Te sfatuiesc sincer,,strange-ti jucariile si cauta un mecanic serios
     
  6. ainur87 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2012
    Mesaje:
    6
    ce sa caut incerc so rezolv cu el cine ma mai primeste cu ea asa
    am dus pana la urma la verificat si cica cuzineti sunt buni acuma am o problema mai mare a gasit o biela stramba ... ma poate ajuta cineva unde gasesc una de doua zile caut si nu se fabrica , am sunat si la reprezentanta nimica imi da tot motorul
    sau pe cineva care indreapta asa ceva ca innainte de a asambla motorul sa fiu sigur k totul e calumea sa numai bata

    HELP PLS ...
    PT constanta macar :(
     
  7. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    587
    Locație:
    bucuresti
    si cat te costa un motor sh?
     
  8. cuibusel 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2013
    Mesaje:
    17
    Locație:
    Cluj Napoca
    ainur87 vezi sa nu cumva sa fi crezut cel de la reprezentatnta ca te referi la cuzinetii de la axul cu came. Acolo ei se schimba doar impreuna cu chiuloasa nu se gasesc separat.
     
  9. papie 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Mesaje:
    36
    Locație:
    Bucuresti
    Cam multe ciudatenii. Biela nu se indoaie decat in cazuri extreme (intrat apa in piston, sau lovit in supape - distributie rupta), ai avut cumva vreun eveniment nefericit cu motorul asta? Eu ma gandesc ca poate este o eroare de montaj. Biela este "inclinata" intrun anumit unghi (mic de altfel) fata de axul pistonului pentru a putea imprima directia de rotire a motorului. Acuma: motorul poate sa "bata" daca o biela a fost montata invers (rasucita in oglinda), daca nu s-a pastrat ordinea pistoanelor (au uzuri diferite) daca garnitura de chiuloasa nu corespunde (un pic mai mica si pistonul poate atinge in cercurile de metal ce etanseaza camera de ardere). Sunt tare curios de rezolvare.
    PS. Daca ai avut timp sa probezi, motorul "trage normal"?
     
  10. ainur87 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2012
    Mesaje:
    6
    trage saracu dar batea tare , dupa demontarea am gasit bilela stramba tot caut dar nimica ma gandesc so indrept la munca dar nimeni nu garanteaza ca nu se sparge....
    acuma mam apucat sa caut motor ca altfel ii dau foc
     
  11. papie 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Mesaje:
    36
    Locație:
    Bucuresti
    Nu merita sa o indrepti. Dar nu mi-ai raspuns privitor la biela. Cum crezi ca a ajuns sa fie indoita? Este o piesa rezistenta si ma repet: nu se indoaie decat in cazuri extreme. Multe reparatii se axeaza numai pe inlaturarea "efectului" si mai putine, cele mai cu simt de raspundere, cauta/repara si "cauza".
    Ex: Se arde puntea de diode de la redresor. Te duci la nea gica te costa 30 lei manopera si ti-o schimba cat ai clipi "Haide domne' ca am schimbat 'dastea o viata, iaute merge brici". Peste o luna se arde din nou si tot asa. Deci se tot repara efectul dar cauza, in speta bobina rotorului in scurt (este doar un exemplu) nu este reparata. Chestia asta cu diodele am patit-o pe pielea mea, tot eu fiind si nea Gica in cazul asta, de atunci incerc sa nu las niciodata nedescoperita cauza. Si nu, nu repar masini, m-am ocupat candva de masinile personale nimic mai mult.
     

Distribuie pagina asta