1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme ceasuri bord

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de Ciprian, 17 Sep 2013.

  1. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    Se poate monta IC de VRS pe fabia elegance?
     
  2. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    Da,se poate.
     
  3. 4NDR3I

    4NDR3I 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2017
    Mesaje:
    4
    Locație:
    Ploiesti
    Numere 1 si 2 din afisaj

    Salut! Am o fabia 1.4 2001 ...vreau sa stiu ce reprezinta numerele 1 si 2 de la afişajul consumului....adica pe nr 1 imi da niste valori iar pe nr 2 imi da alte valori....ce sunt aceste numere 1 si 2? Multumesc!
     
  4. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.039
    Locație:
    Bucuresti
    short trip si long trip.
     
  5. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.016
  6. andrei.serbanescu 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2017
    Mesaje:
    3
    Ceasul de bord si kilometrajul secundar se reseteaza la punerea contactului

    Buna seara.

    Am o Skoda Fabia din 2006, la care am urmatoarea problema: de fiecare data cand pun contactul electric (la pornirea masinii), atat ceasul de pe bord, cat si indicatorul kilometrajului secundar (cel care se poate reseta din buton) se reseteaza la zero. Mai exact, la oprirea contactului electric, toate afisajele (ceas + kilometraje) dispar de pe ecran, iar la punerea din nou a contactului (chiar imediat), cele doua (ceasul + kilometrajul secundar) se aprind cu 00:00 (ceasul), respectiv 0.0 (kilometrajul).

    Ceasul se poate regla prin rotirea butonului de pe panou, iar kilometrajul secundar functioneaza corect (pana la oprirea motorului).

    Ati mai intalnit aceasta problema? Aveti vreo sugestie ce ar trebui verificat?

    Va multumesc!
     
  7. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.039
    Locație:
    Bucuresti
    ai o problema cu alimentarea ceasurilor.
     
  8. Mihai-Cosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2012
    Mesaje:
    2
    Am citit toate raspunsurile de aici. Am si eu o problema asemanatoare - dar nu stiu ce sa fac mai departe - nu imi mai porneste masina o Skoda Fabia 2 1,2/60 CP din 2012. Imi da eroare pe bord, se aprind martorii dar motorul nimic. Am facut diagnoza la reprezentanță și au găsit ceasuri bord defecte. Să le înlocuiesc sau ce să fac ?
     

    Fișiere atașate:

    Ultima editare de un moderator: 12 Dec 2017
  9. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.039
    Locație:
    Bucuresti
    Iti spun si aici ce am spus pe alte forumuri, alea nu sunt rezultatele unei diagnoze.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Dec 2017
  10. Rabusapca Marian 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2018
    Mesaje:
    4
    Buna am o Skoda Fabia 1.4mpi din 2003 și de câteva zile îmi cade tot bordul nu îmi mai indica nimic la bord și îmi clipesc martori servo-ulei-abs-asr și îmi clipește martor frana motorul merge perfect dar nu îmi indica nimica!merg cat merg și își revine la loc îmi indica dar rămâne martorul servo

    Mai am un clip de 3min dar nu merge să îl postez aici

     

    Fișiere atașate:

    Ultima editare de un moderator: 7 Ian 2018
  11. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.016
    Cu vcds-ul, accesezi 17 Instruments.
    Fault Codes 02.
    Eroare inregistrata?
     
  12. csaf 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2010
    Mesaje:
    3
    Locație:
    Bucuresti
    Buna ziua. La Fabia mea (1,4 MPI, combi, af 2002, motor AQW, cca. 170.000 km rulati) a aparut recent o problema: dupa pornirea motorului, kilometrajul de zi revine singur la zero. Asta a fost primul symptom sesizat. Initial nu am dat mare importanta, pana cand, in mers mi-a aparut mesajul "service OIL". Nu-i nimic, imi zic, cand opresc, sterg mesajul. Dupa cateva minute, tot in mers, mesajul se schimbase in "service INSP". Continui drumul cu ochii mai mult in bord decat la sosea. Mesajele se schimba intre ele la intervale aleatorii, si nu dispar neam. Opresc in parcare. Sterg mesajele, pornesc din nou motorul. Mesajele reapar, concomitent cu resetarea kilometrajului de zi. Zic ceva in gand, imi continui treaba si ma intorc acasa. A doua zi, la plecare, masina mea nici usturoi n-a mancat, nici gura nu-i mirosea: totul in regula. Ziua urmatoare, la fel. Doar ca, de data asta plecam la un drum lung. Ei bine, undeva pe drum, fara niciun motiv anume (nu tu ploaie, nu tu hartoape, nu tu extraterestrii sau meteoriti), incepe joaca: mai intai, kilometrajul de zi revine la zero. Pe urma, dupa chef, apar si se schimba intre ele cele doua mesaje. Nu stiu unde sa ma uit si ce sa caut.
    Spun doar ca bateria este noua, are cel mult trei luni, iar tensiunea de incarcare la borne este normala (13,8 - 14,4).
    Singura buba la care ma gandesc ar fi la butonul care reseteaza kilometrajul de zi, pentru ca, atunci cand vreau sa reglez ceasul, pot regla doar minutele, nu si ora. Degeaba il rotesc in partea aia, ca e mort. Pe de alta parte, nu sunt afectate (aparent) celelalte informatii furnizate de computerul masinii: odometrul, consumul momentan, consumul mediu, autonomia, temperature exterioara... Nu am facut inca o diagnoza computerizata, insa nu stiu daca asta m-ar ajuta. Ce ma sfatuiti?
     

Distribuie pagina asta