1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme ceasuri bord

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de Ciprian, 17 Sep 2013.

  1. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    230
    Multumesc. Maine il montez si revin cu impresii...sper sa fie placute.
     
  2. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    230
    Am montat senzorul fara probleme. Am facut un drum de vreo 10-12 km si dupa cativa km acul a inceput sa urce si a ramas la 90*. Dupa vreo ora, cand m-am intors acasa, acul nu a mai urcat deloc si a ramas la pozitia zero pana la 3-4 metri de parcare cand s-a ridicat dintr-o data pana aproape de 90*.
    Mi-a dat maxim, acum nu stiu ce sa-i mai fac. :sorry:
     
  3. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    230
    Azi iar am facut un drum dus-intors de vreo 20-25 km si pe tot parcursul acul a ramas la zero. La intoarcere s-a ridicat putin, a stat cateva minute asa si a revenit la zero. Aproape de casa iar s-a ridicat pana aproape de 80* si a revenit spre zero. Ajuns acasa am repornit masina si s-a ridicat la 90*. Am mai facut cateva porniri-opriri si ceasul functiona ok, adica se ridica la 90*.
    Apoi am verificat cablul de la senzorul G62 cu motorul pornit sa vad daca atunci cand misc de cablu se intampla ceva pe ceas (am avut un baiat in masina care se uita in bord), dar nimic. Apoi am demontat bordul si fara sa scot mufele, am pornit motorul si am miscat de mufe si de cablu, atat cat mi-a permis spatiul si acul a ramas in continuare la 90*, fara sa coboare deloc (cobora doar cand opream motorul- adica functiona cum trebuie). Nu stiu ce sa mai cred.
    Acum stau cu bordul in fatza, demontat si nu stiu ce sa-i fac. M-am uitat la lipituri cu lupa (am o lupa care mareste foarte mult) si nu pare nicio lipitura compromisa, adica nu se vad fisuri fine sau altceva de genul asta. Lipiturile sunt curate.
    Undeva e un contact imperfect dar nu stiu unde...
     
  4. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.109
    Revenirea in pozitia 0 se face treptat? Sau indicatorul ,,sare" la 90 grade, si brusc ,,cade" in pozitia 0?
     
  5. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    230
    Acul scade normal, fara salturi.
     
  6. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.109
  7. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    230
    Gata, am montat termostatul remediat de mine, am completat cu antigel(aprox.700 ml), am facut 2 drumuri de aprox. 10 km fiecare + drum prin oras si totul pare sa fie ok,nu se prelinge pe nicaieri, acul se ridica in cateva minute si ramane la 90* fara sa fluctueze, caldura baga ca inainte...practic functioneaza ca inainte.Daca in timp termostatul reconditionat de mine nu va face probkeme, o sa fac un tutorial despre reconditionarea lui Metoda este relativ simpla si fara materiale suplimentare.
    Maine imi soseste si termostatul comandat...sper sa fie doar ca rezerva ;) .
    Multumesc tuturor pentru sfaturi!
     
  8. Rado46

    Rado46 Silver Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Mesaje:
    432
    Locație:
    Timisoara
    Intr-un final apare un defect foarte ciudat la Fabia mea si anume:In timpul mersului acele de la turometru respectiv vitezometru urca la maxim si coboara la minim de cateva ori si concomitent se aprind toti martorii din bord.
    Opresc motorul si repornesc -problema dispare,doar cateodata imi ramane aprins martorul airbag.Resetez erorile si totul functioneaza normal,dar din cand in cand imi reapare acest fenomen.
    Maine o sa incerc sa verific bateria si alternatorul sa nu fie o problema de scurtcircuit pe un element din baterie sau tensiune alternativa de la alternator.
    Sfaturi?
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Apr 2015
  9. Rado46

    Rado46 Silver Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Mesaje:
    432
    Locație:
    Timisoara
    revin cu noi detalii:bateria si alternatorul sun bune,eroarea se tot repeta
     
  10. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.109
    Ce erori sunt inregistrate pe 17/Instruments?
     
  11. Rado46

    Rado46 Silver Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Mesaje:
    432
    Locație:
    Timisoara
    da,urmatoarele:
    Sunday,05,April,2015,20:02:01:32264
    VCDS Version: Release 11.11.3
    Data version: 20120401



    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------


    Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia I
    Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56 76

    VIN: TMBJB16Y833733675 Mileage: 104650km/65026miles
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Part No: 047 906 033 H
    Component: 1,4l SIMOS3PA 00HS5501
    Coding: 00071
    Shop #: WSC 13765
    VCID: 1835D6B978888A9
    TMBJB16Y833733675 SKZ7Z0C1817688

    2 Faults Found:
    16825 - EVAP Emission Control Sys
    P0441 - 35-10 - Incorrect Flow - Intermittent
    18058 - Powertrain Data Bus
    P1650 - 35-10 - Missing Message from Instrument Cluster - Intermittent
    Readiness: 0000 0000

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes Labels: 6Q0-907-37x-ABS.lbl
    Part No: 6Q0 907 379 G
    Component: ABS 5.7 FRONT V30
    Coding: 00044
    Shop #: WSC 13765
    VCID: 41835BDD4B92EB1

    1 Fault Found:
    01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
    49-10 - No Communications - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.lbl
    Part No: 6Y0 820 045
    Component: Klimaanlage X0830
    VCID: F2E14411BEB4809

    8 Faults Found:
    01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
    29-10 - Short to Ground - Intermittent
    01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
    30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
    01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
    30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
    01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
    29-10 - Short to Ground - Intermittent
    01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
    28-10 - Short to Plus - Intermittent
    01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
    41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
    01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
    29-10 - Short to Ground - Intermittent
    01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
    28-10 - Short to Plus - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl
    Part No: 6Q1 937 049 C
    Component: 00 BN-SG. 1S33
    Coding: 09514
    Shop #: WSC 13765
    VCID: 3B7F2935297E811

    3 Faults Found:
    00966 - Fuse for Blinkers (S151)
    37-10 - Faulty - Intermittent
    01598 - Drive Battery Voltage
    07-10 - Signal too Low - Intermittent
    01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
    49-10 - No Communications - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
    Part No: 1C0 909 601 A
    Component: 0T AIRBAG VW51 0006
    Coding: 12372
    Shop #: WSC 13765
    VCID: 1E39C0A19AACF49

    1 Fault Found:
    01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
    49-10 - No Communications - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 17: Instruments Labels: 6Yx-9xx-xxx-17.lbl
    Part No: 6Y1 920 880 G
    Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V13
    Coding: 16141
    Shop #: WSC 40511
    VCID: 428154D14E94F09
    TMBJB16Y833733675 SKZ7Z0C1817688

    4 Faults Found:
    01314 - Engine Control Module
    49-10 - No Communications - Intermittent
    01316 - ABS Control Module
    49-10 - No Communications - Intermittent
    01322 - Control Module for Multi-Function Unit (MFA) (J501)
    49-10 - No Communications - Intermittent
    01321 - Control Module for Airbags (J234)
    49-10 - No Communications - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl
    Part No: 6N0 909 901
    Component: 34 GATEWAY CAN 1S33
    Coding: 00014
    Shop #: WSC 13765
    VCID: F0E54E19B0B8B29

    1 Fault Found:
    01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
    49-10 - No Communications - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 44: Steering Assist Labels: 6Q0-423-156.lbl
    Part No: 6Q0 423 156 P
    Component: LenkhilfeKYO V712
    Coding: 00140
    Shop #: WSC 13765
    VCID: 3C7D2A292C70869

    2 Faults Found:
    01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
    79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent
    01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
    49-10 - No Communications - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 46: Central Conv. Labels: 6Q0-959-433.lbl
    Part No: 6Q0 959 433 H
    Component: 35 Komfortgerát 0002
    Coding: 00019
    Shop #: WSC 13765
    VCID: 40855ED94098E29

    No fault code found.

    End ---------------------------------------------------------------------
    le sterg,verific toate modulele si totul ramane curat o perioada dupa care incepe din nou.
    Am verificat conecorul si cablul dintre ECU si panoul de bord si nu am gasit nimic
     
  12. clabescu.marius

    clabescu.marius 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2014
    Mesaje:
    123
    Locație:
    Breaza
    Toate erorile reapar dupa stergere la o perioada de timp?
     
  13. Rado46

    Rado46 Silver Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Mesaje:
    432
    Locație:
    Timisoara
    aleator,in special apare cea de airbag,care are si MIL aprins.O sa ma apuc saptamana viitoare sa reverific partea electronica de pe ceasurile de bord-poate i-mi scapa ceva
     
  14. Rado46

    Rado46 Silver Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Mesaje:
    432
    Locație:
    Timisoara
    Am demontat IC-ul si am refacut toate lipiturile reci,i-am inlocuit condensatorii electrolitici si nimic.Ma duce gandul sa schimb si cele 2 regulatoare de tensiune TLE4276G,dar nu le gasesc la nici un magazin din Timisoara.Aveti idee de unde pot comanda?
     
  15. zoli_ludus 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2015
    Mesaje:
    2
    Buna ziua. Am o Skoda Fabia 1.4 MPI, 8 valve, din 2000, varianta classic. Intrebarea mea este daca exista la acest model pe ceasul de bor "check engine". Multumesc.
     
  16. clabescu.marius

    clabescu.marius 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2014
    Mesaje:
    123
    Locație:
    Breaza
  17. Rado46

    Rado46 Silver Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Mesaje:
    432
    Locație:
    Timisoara
    Revin dupa o pauza mai indelungata...
    IC defect:6Y1920880G-B41 este codul de pe bordul meu.
    Stie cineva daca codul de mai jos se poate folosii la mine?
    6Y919870D-B41
    ps:daca exista un tabel de echivalente va rog sa ma anuntati deoarece am gasit doar o oferta pe piata pe cod exact,dar pretul e de 300 lei,iar cel de sus 100 lei
    PS 2:dupa inlocuire IC trebuie recodat cu cipul cheii?
     
  18. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.109
    Pentru IC 6Y919870D-B41, vor trebui adaptate cipurile din chei cu IC, iar IC cu ECU, sa poti porni motorul.
    Daca vei respecta codul IC care este acum pe masina, va trebui copiat softul din IC-ul tau, in cel pe care il vei achizitiona, si nu mai trebuie adaptat.
     
  19. Rado46

    Rado46 Silver Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Mesaje:
    432
    Locație:
    Timisoara
    am inteles,dar cum fac asta?
    ps: pe dublura de chei am 3 coduri si anume:
    33733675
    62 00289
    008SKZ7Z0C1817688
    astea ce reprezinta?
     
  20. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.109

Distribuie pagina asta