1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme ceasuri bord

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de Ciprian, 17 Sep 2013.

  1. Ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2013
    Mesaje:
    2
    Salutare tuturor,

    De vreo ora sau ceva de genul am cautat tot ce am putut despre similaritatile acestei probleme; am reusit sa gasesc unele lucruri asemenatoare, dar nici una 100% la fel.
    Zic asta pentru ca la un bord de Fabia I, fara ca motorul sa fie pornit, pun contactul si toate led-urile fileaza, iar daca aprind farurile, chiar si pe pozitie, nu se aprind deloc ceasurile. La kilometraj in apare Error si atat. Ceasul nu mi-l indica in stanga. Daca pornesc motorul, nici un ac nu indica, si sunt moment cand cel de la combustibil tremura vizibil. Pentru a nu mai tremura trebuie sa scot mufa de la ceasuri.

    Va rog sa-mi dati unele idei despre aceasta problema...eu suspectez acel regulator de 3.3V cu 5 pini de pe placa. Poate fi vreun integrat mai mare de la plansa?

    Va multumesc!
     
  2. Rado46

    Rado46 Silver Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Mesaje:
    425
    Locație:
    Timisoara
    ai masurat cati V ai pe iesire la acel stabilizator?
     
  3. Ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2013
    Mesaje:
    2
    6 V si 5V si 4 si ceva parca.... nu mai tin minte si nici n-am masina ca sa verific.
     
  4. Rado46

    Rado46 Silver Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Mesaje:
    425
    Locație:
    Timisoara
    deci,in loc de 3,3V,ai 4V si inseamna ca nu ai consum pe bara de 3V(verifica toate componentele care sunt conectate>>ca si consumatori>>pe bara de 3V).
    Din pacate nu am schema electrica sa pot sa te indrum exact la tinta.daca gasesti pe undeva trimite-mi si te voi indruma eu exact ce si unde sa masori.
     
  5. danny4you 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Mesaje:
    4
    Problema ceasuri bord

    Salut. Am si eu o problema la o skoda fabia 1 1.4MPI 2002 hatchback, imi apare la ecranul in care arata km numai 000000 si cand ii pun contactul sa o pornesc se aprinde tot bordul si limbile ceasurilor se invart in toate directiile si in ecranul cu km imi scrie erorr si nu porneste masin si in ecranul cu ceasul nu indica nimic. Sa mai intamplat la cineva asa ceva?
     
  6. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.171
    Locație:
    Bucuresti
    DA, cred ca e corupt eepromul ceasurilor, Trebuie vazut codul lor si rescris softul. Am mai intalnit problema asta.
     
  7. danny4you 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Mesaje:
    4
    Am gasit buba, am scurt pe placa exact la memoria 93c86 intre pini 2 si 3 si 6,7,8 acestea din urma sunt toatea legate intre ele, am urmarit circuitul si ajung in procesor. Azi am luat alte ceasuri cu aceleasi serii si tot nu porneste imi sta martorul imobilizator aprins, ma duc sa ii fac o diagnoza, se poate face din diagnoza sau doar la reprezentanta skoda?
     
  8. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.171
    Locație:
    Bucuresti
    Copie softul din ale tale in cele cumparate daca sunt identice.
     
  9. danny4you 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Dec 2011
    Mesaje:
    4
    Gata am copiat softul si merge, mersi mult de ajutor
     
  10. sorind2002 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2015
    Mesaje:
    1
    salut. am achizitionat o skoda fabia 2001 diesel 1.9tdi si am o problema cu bordul,, un martor cu volanul aprins si se mai aprinde martorul de la ulei.in urma verificarii la mecanic si electrician s-a constat ca trebuie schimbate ceasurile.trebuie sincronizata cheia cu noul bord?multumesc
     
  11. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.171
    Locație:
    Bucuresti
    nu am auzit pana acum ca din cauza acestor 2 martori sa schimbi ceasurile. MAi vezi si la altii ce parere au.
     
  12. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    233
    Am si eu urmatoarea problema. Cand am pornit masina, am observat ca acul de la ceas care indica racirea motorului a ramas blocat in pozitia 0. La o alta pornire acul s-a miscat, iar la ultimele 3 porniri a ramas fixat pe pozitia 0. M-am uitat pe cartonasul cu simbolurile de pe panoul sigurantelor si nu am nici un indicator aferent ceasului din bord. Ce ma sfatuiti?
     
  13. ovidius max 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2013
    Mesaje:
    20
    Locație:
    Iaşi
    Bună ziua,

    După ce am desfăcut folia de la ceasuri am pus limbile la loc şi le-am recalibrat cu VCDS. Problema este că după ce scot cheia din contact, limbile de la turomestru şi de la vitezometru mai fac o cursă sub zero până întâlnesc un obstacol şi se dereglează. Am şters toate erorile din VCDS si problema persistă. Cum fac ca odată calibrate, acele să rămână pe 0 şi după ce scot cheia din contact?
     
  14. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    233
    Cand pui limbile la loc, le reglezi invartindu-le invers acelor de ceasornic, pana ajung in pozitia care trebuie. Daca din greseala le-ai pozitionat gresit, repeti operatiunea. Or sa mearga sigur.

    Intrebare: in mod normal, in cat timp ajunge acul care indica racirea motorului la jumatate (adica in dreptul liniutzei groase care este fix pe centru) ?
     
    Ultima editare: 8 Feb 2015
  15. ovidius max 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2013
    Mesaje:
    20
    Locație:
    Iaşi
    Le-am pus în pozitia corectă, se păstrează în pozitia corectă până în momentul în care ies din pozitia cotact (dacă scot sau nu cheia), adică până în momentul în care tai alimentarea. Atunci acele „cad” şi încearcă să mai facă o cursă în jos. Se aud motorasele cum trag limbile in jos. La plecare ceasurile functioneaza, dar decalate.
     
  16. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    233
    Ceasul indicator din bord (racire motor) nu mai indica corect, se ridica putin sau sta aproape de punctul zero, iar la diagnoza am mesajele din poza. Ce ma sfatuiti?
     

    Fișiere atașate:

  17. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.171
    Locație:
    Bucuresti
    Schimba senzorul de temperatura motor.
     
  18. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    233
    L-am comandat, maine soseste. Am verificat si mufa inclusiv cablul atat cat s-a putut.
    O sa-l montez singur, conform informatiilor gasite pe forum(uri).
     
  19. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    233
    Mi-a sosit senzorul. Ma asteptam sa fie in cutie dar a venit intr-o punga mica lipita cu o eticheta. Acum stau si ma intreb daca e original. Pe el este stantata o serie si scrie ''Made in Luxemburg''. Pe cantul metalic mai este o serie, inclusiv siglele de la grupul vag.
    Voi ce parere aveti?
     

    Fișiere atașate:

  20. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.130
    Ultima editare: 11 Feb 2015

Distribuie pagina asta