1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme ambreiaj

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de Bughster, 13 Ian 2010.

Taguri:
  1. maistoru

    maistoru 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2013
    Mesaje:
    25
    1.2
    preturile le-am spus mai sus 380 lei kit valeo de la karma + 300 lei menopara la service de cartir


    de cand s-a schimbat kitul am un greieras
    dispare cand apas ambreiajul
    sau daca apas schimbatorul usor sa intre in viteza fara a avea ambreiajul apasat.
    ce poate fi si care ar fi remedierea?
     
  2. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.135
    Rulmentul de presiune sau arcurile din disc.
    Te duci inapoi la cei care ti-au montat kitul.
     
  3. maistoru

    maistoru 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2013
    Mesaje:
    25
    si ce trebuie sa ii faca?
     
  4. Austin 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2015
    Mesaje:
    18
    Ghinioanele ma urmaresc cu masina asta... Inca e in service. Dat ambreiajul jos, si surpriza: volantul arata de parca l-ar fi luat un orb la strung, numai umeri si denivelari, nici mecanicului nu-i venea a crede. Se uita baietii mai atent si vad in materialul discului ceva lucios; baga unghia, o tabla de otel se ivea din materialul discului, care la o scurta analiza avea aceeasi forma cu santurile de pe volant... Si era Luk, nu un harb... De-asta s-a uzat asa repede ambreiajul. Cred ca voi lua legatura cu compania, macar sa-mi deconteze service-ul, ca in final e vina lor pt uzura prematura. Acum caut volant, si ghici ce, fiind robuste si aproape deloc cautate, nu le mai aduce nimeni. Am pus un anunt pe pieseauto insa habar n-am care ar fi pretul de sh, nestiind cam cat e una noua. Din banuiala tipului de la magazin ar fi 5-600 lei noua, deci un 150 lei zic ca ar fi un pret bun pt sh. Voi ce parere aveti?

    Atasez poza cu minunatul disc:

    [​IMG]
     
  5. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    584
    Locație:
    bucuresti
    nu poti strunji volantul?
     
  6. Austin 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2015
    Mesaje:
    18
    Pierde mult in grosime si e echivalent cu disc ambreiaj uzat...
     
  7. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    584
    Locație:
    bucuresti
    nu este asa dar daca spui tu...
     
  8. Austin 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2015
    Mesaje:
    18
    Pai hai sa ne gandim un pic: placa de presiune se prinde fix de volanta, ceea ce inseamna ca spatiul intre volanta si placa de presiune ambreiata este fix. Bucata aia de tabla deja mi-a subtiat un pic volanta, luata la strung mai pierde iar din grosime, ceea ce inseamna ca discul trebuie sa compenseze aceasta distanta, ceea ce inseamna ca, odata montat kit nou eu deja plec la drum cu uzura majora. Corect?
     
  9. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    584
    Locație:
    bucuresti
    eu stiu ca e rectifica si volante in unele cazuri. acum nu stiu ce uzura ai tu.
     
  10. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    739
    Locație:
    Bucuresti
    La rectificarea (strunjirea) volantei se rectifica cu aceeasi grosime si suprafata de contact cu discul si suprafata de reazam a placii de presiune, deci nu apare problema cu ,, disc uzat''. Diferenta de citeva zecimi, chiar si un milimetru si ceva o preia cilindrul receptor fara probleme. Asta este valabila la volanta simpla, fiindca la cea dublu masa cele doua suprafete sint pe elemente diferite, mobile intre ele ... deci o rectificare s-ar complica foarte mult fiindca presupune desfacerea volantei in bucati si refacerea ulterioara.... cu foarte mari riscuri sa obtii o valanta descentrata.
     
  11. Austin 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2015
    Mesaje:
    18
    Poate ca s-ar putea rectifica, dar nu la ce uzura mi-a cauzat metalul vietii...

    App, la mine furca deja statea sprijinita de carcasa... ce sa mai poata face cilindrul?
     

    Fișiere atașate:

    Ultima editare: 6 Noi 2015
  12. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    584
    Locație:
    bucuresti
    dar de unde este metalul ala la disc? ca nu inteleg.din ferodou?
     
  13. Austin 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2015
    Mesaje:
    18
    Defect de fabricatie. Li s-a rupt de undeva bucatelele alea de tabla in procesul de turnare a discului si au ajuns acolo...
     
  14. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    584
    Locație:
    bucuresti
    pai si nu mai ai garantie? si chiar de nu mai ai,este evident ca e un defect de fabricatie. sa iti inlocuiasca stricaciunile
     
  15. Austin 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2015
    Mesaje:
    18
    Pai le-am trimis mail, au raspuns cerand mai multe detalii, azi le-am dat detaliile, vedem ce urmeaza. De-acu e weekend, dar stai linistit ca nu o las asa ;)
     
  16. pangu66 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2013
    Mesaje:
    21
    Locație:
    brasov
    buna seara,
    Am o problema cu fabia mea,in timpul mersului la o viteza de 20-40 km\h in treapta 2 sau 3 se aude un zgomot(vum vum)nu stiu cum sa o descriu.Frecventa creste proportional cu viteza.De asemenea am mai observat cand vreau sa plec de pe loc,ridic ambreajul un pic si accelerez , se aude ca si cum ar freca ceva(ceva metalic ,huruit).Ce ar putea fi?
     
  17. pangu66 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2013
    Mesaje:
    21
    Locație:
    brasov
    Pe loc cu motorul pornit si incalzit,pe liber accelerez usor pana la 1500-2000 si tinuand-o constant ae aude acelasi sunet.Mentionez ca atunci cand motorul e rece nu se aude deloc.O fi vreo rola de la distributie?
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Mar 2017
  18. Paraschiv Dan 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2018
    Mesaje:
    5
    Salutare tuturor.Posesor fabia 1 1.4 74 kw.De vreo cateva zile pedala de ambreiaj moale,f moale ....cu reveniri la normal.Am verificat nivelul lichidului frana completand pana spre 100 ml,sub masina nu am vazut pete.azi dimineata prima pedala de ambreiaj s-a dus in podea si acolo a ramas,am ridicat-o cu piciorul apoi am facut cateva pedale si am putut baga in viteza.Dupa o stationare de o ora acelasi fenomen cu prima pedala. Lichid am gasit curs pe caseta si capul planetara ....,parca am vazut ceva curs si intre pompa frana si servo.Aveti idee ce ar putea fi defect?Astazi am aerisit instalatia ,,,,totul a mers perfect .Dupa 15 minute de stationare cu motorul oprit ,prima pedala a ramas jos de tot ,am ridicat-o cu mana ,am facut 10-15 curse apoi a intrat in viteza.
     
    Raz74 apreciază asta.
  19. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.747
    Locație:
    Brasov
    Pierzi undeva. Noi nu putem sa iti spunem unde. Poate sa fie si cilindrul de la pompa .
     
  20. Paraschiv Dan 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2018
    Mesaje:
    5
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!

    Am verificat peste tot ,inclusiv la roti,nu pierde pe nicaieri .Exista posibilitatea ca presiunea existenta sa faca un retur sa se piarda pe undeva fara sa fie scurgeri de lichid?
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Mar 2018

Distribuie pagina asta