1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme ambreiaj

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de Bughster, 13 Ian 2010.

  1. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.510
    Locație:
    Brasov
    Da , pe langa cilindru. Daca garnitura nu mai tine , scapa presiune dar ramane in circuit si la revenirea pedalei trece inapoi .
     
  2. Paraschiv Dan 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2018
    Mesaje:
    5
    Am schimbat pompa ambreiaj de la pedala ...simptomele au ramas aceleasi.Dupa o stationare de cca 30 min se pierde presiunea de la ambreiaj si nu intra in viteza pana nu fac 8-10 pedale.

    NU CITA ULTIMUL MESAJ!
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Mar 2018
  3. Anton Claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2018
    Mesaje:
    2
    Salutări tuturor,

    Am probleme cu ambreajul , în timp ce introduc în viteză se aude un șuruit la pedala de ambreaj.Un mecanic de la service mi-a spus că mă costă 1200 de lei - 600 lei kitul și 600 de lei manopera- am impresia că e țeapă, sunt luat de prost?

    Skoda Fabia 1 fabricată 07.12.2005, kw 47, 1,2 benzină htp, MOTOR BME.
    TMBDY16Y664503059-HABAR NU AM CE ÎNSEAMNĂ-
    e11*98 14*0123*30-NICI ASTA NU STIU CE INSEAMNĂ-
    motor BME
    Mecanicul mi-a spus că trebuie să vadă dacă e cu volantă dublă și alte porcării că el a schimbat ambreiajul la un golf 4 și că e la fel.

    Puteți să mă ajutați în alegerea unui ambreiaj , cu datele pe care le-am scris mai sus?

    Mulțumesc
     
  4. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.510
    Locație:
    Brasov
    Golf 4 cu motor de 1.2 benzina in trei cilindri ? Nu a existat niciodata . Cauta alt mecanic. Manopera este cam mare . Kitul de ambreiaj pe Sachs este 477 pe epiesa . Volantul este normal .
     
    Anton Claudiu apreciază asta.
  5. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.335
    Locație:
    Bucharest
    S.o fi referit ca ambreiajul e la fel..nu motorul
     
  6. ugabrielu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    17
    Schimbat sambata trecuta kit ambreiaj Sachs 450 plus manopera 350. La mine incepuse sa nu mai intre in viteza plus faptul ca huruia rulmentul de presiune, acum alta viata.
     
  7. Anton Claudiu 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2018
    Mesaje:
    2
    Ultima editare de un moderator: 17 Iun 2018
  8. ugabrielu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    17
    Nu, eu am alt motor AQW tu ai BME. Urmeaza link-ul asta sa afli ce kit iti trebuie specific pe masina ta:

    http://www.realoem.me/Skoda/CZ/FAB/2005/453/R/1/141/141010

    Copiezi codul cu albastru din tabel pentru componenta care-ti trebuie si cauti pe net ca sa-ti faci o parere cat costa sau de unde poti sa iei.
    Daca faci comanda la epiesa sunt oameni foarte seriosi, te vor contacta telefonic sa-ti ceara seria masinii si-ti vor spune ce anume iti trebuie altfel nu livreaza. Preturile la ei sunt OK si sunt seriosi, eu am comandat de mai multe ori la ei.
    Insa nu de putine ori se poate intampla ca sa gasesti produsele unui brand in cutiile altui brand, sunt sanse mari ca in curia Sachs sa gasesti Luk sau Valeo, asta ar trebui sa stabilesti prin telefon cu ei sa te asiguri ca ce e pe cutie e si inauntru.
    Eu spre exemplu am comandata din Germania, tara oamenilor cinstiti, piese SWAG pentru ca erau putin mai scumpe si pretul cam reflecta si calitatea insa in cutiile SWAG am gasit Febi.
    Parerea mea e sa iei Sachs, sunt cei mai buni insa cu conditia sa te asiguri ca primesti Sachs, asa mai bine iei Luk sau Valeo cu mai putini bani.
    Succes
     
  9. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    229
    Salut!
    Am acelasi cod AQW. Cred ca am probleme cu ambreiajul fiindca atunci cand accelerez, motorul se tureaza tare (se vede si pe turometru) si masina nu accelereaza decat daca o accelerez usor.
    La tine cat a durat reparatia? Cat ti-au dat garantie la lucrare?
    Eu repar masina in service, la cineva la care apelez de obicei.
     
  10. ugabrielu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    17
    Salut ekoly
    Am dus-o pe la 10-11 iar la ora 14-14.30 era gata. Cu garantia habar n-am, problema e un pic mai complicata, nu am pus kit-ul de la ei, l-am cumparat din alta parte, ei doar cu manopera. Daca apar probleme asta pot sa fie doar de calitatea kit-ului. De asta i-am si recomandat lui Claudiu sa se asigure ca ce comanda se gaseste si in cutie. Al meu cu certitutdine e original, l-am verificat dupa elemente de identificare, gen inscriptionare cu laser, dimensiunea materialului de frictiune, compozitia acestuia, spre exemplu in materialul de frictiune se gasesc filamente de cupru la fel ca cel original dat jos de pe masina.
    Daca repari in service trebuie sa te asiguri ca-ti pune kit-ul pe care l-ai comandat, prietenii stiu de ce. Nu ar trebui sa-i ia mai mult de 4-5 ore, daca are elevator.
    Succes
     
  11. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    229
    Am vorbit azi la service, m-am programat pe 9 iulie...sper sa mai mearga pana atunci.
    Kit Sachs + manopera = 750 lei cu garantie 4 luni.
    Ca sa ma asigur ca totul este ok, va trebui sa merg acolo de la prima ora si sa stau langa mecanic cand incepe montajul,desi au si sala de asteptare. Cat despre original, cum as putea sa-mi dau seama ca e kit original Sachs?
    E a treia oara cand merg in service-ul asta fiindca mi-au inspirat incredere de fiecare data. Au 5 elevatoare si toate dotarile posibile si imposibile, insa eu am apelat de fiecare data la acelasi mecanic.
     
  12. ugabrielu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    17
    Marti m-am programat la Avia sa schimb lichidul de frana. Intrebarea mea e daca trebuie sa-i cer mecanicului sa faca o aerisire la instalatia ambreiajului, ma gandesc ca in cilindru poate sa ramana lichid vechi sau acesta se primeneste in timpul utilizarii? Precizez ca lichidul care e pe masina acum arata ca pacura.
     
  13. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.510
    Locație:
    Brasov
    Daca-mi permiti o sugestie ...nu fa pe desteptul cu mecanicul. Spune-i ca ai auzit de profesionalismul lui si strecoare-i 20 de lei in buzunar ( de o atentie ...o berica si un covrigel cu sare ). si lasa-l ca stie el ce face. E ca la restaurant cand se trezeste cate un prost sa refuze mancare pe motiv ca a gasit un fir de par in ciorba si face tam-tam ca sa auda toata lumea ce smecher e. Ce flegme , cata matreata si cata ceara din urechile clapauge ale chelnerului vor fi in urmatoara ciorba , numai divinitatea stie .
     
  14. ugabrielu 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    17
    @JurasikMan
    Nu aveam in intentie sa fac pe desteptul doar intrebam, ar fi pacat sa nu fac si inlocuirea lichidului in cilindru abreiaj daca se face, intrebare de necunoscator. O sa am grija sa-l periez nitel inclusiv cu o atentie chiar daca nu-l cunosc, am facut programarea prin telefon.
     

Distribuie pagina asta