1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme ambreiaj

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de Bughster, 13 Ian 2010.

  1. Bughster

    Bughster 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2009
    Mesaje:
    81
    Locație:
    Bucuresti
    Salutari! Ambreiajul Fabiei mele calca prea tarziu...aproape cand ajunge pedala sus. Deci ma gandesc eu ca e dus discul de ambreiaj, mai ales ca ,inainte de a intra in proprietatea mea, a fost condusa de o doamna...:whip::anbet: Spuneti-mi va rog ce stiti despre aceasta problema? A mai schimbat careva discul de ambreiaj? Ce costuri implica? Va multumesc pentru sfaturi.:undwech:
     
    Ultima editare: 13 Ian 2010
  2. patratzel1988

    patratzel1988 Silver Member

    Înscris:
    21 Feb 2009
    Mesaje:
    441
    Locație:
    Focsani
    placa +disc de ambreiaj + rulment de presiune
    sachs 1300 lei
    luk 700 lei
    Manopera e in jur de 400 de lei.
    preturile sunt aproximative
    Inainte de a te apuca de schimbat,vezi poate se mai poate regla,mergi la un service,si intreaba.
     
  3. Bughster

    Bughster 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2009
    Mesaje:
    81
    Locație:
    Bucuresti
    Hmm...Aici m-ai linistit...:Flush:
     
  4. patratzel1988

    patratzel1988 Silver Member

    Înscris:
    21 Feb 2009
    Mesaje:
    441
    Locație:
    Focsani
    vroiai sa te mint?
    Iti spun eu,masina a fost "omorata"de piciorul apasat pe ambreiaj la semafoare.Strange banuti,si fa masina,ca te poate lasa unde iti e lumea mai draga.
    Parerea mea;daca vrei sa pastrezi masina pt tine,pune sachs,daca o dai,pune luk.PAREREA MEA
     
  5. narok 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2009
    Mesaje:
    190
    Locație:
    iasi
    Parerea mea;daca vrei sa pastrezi masina pt tine,pune sachs,daca o dai,pune luk.PAREREA MEA

    Sa nu crezi ca Luk e inferior Sachs. Sunt facute de acelasi grup respectiv ZF. Ambele au echipari originale.
     
  6. Bughster

    Bughster 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2009
    Mesaje:
    81
    Locație:
    Bucuresti
    Problema nu e foarte grava, insa va trebui sa o rezolv candva. Poate sa mai astepte pentru ca nu circul cu masina personala foarte mult. O folosesc doar pentru vacante si rar cand mai merg la cumparaturi... In rest ma descurc cu masina de serviciu. De cand mi-am cumparat-o, din septembrie anul trecut, pana acum am facut 2000 km cu ea... Ambreiajul calca pe la 3/4 din cursa pedalei... Din cate stiu ar trebui pe la jumatate. Asa ca mai poate astepta draga de ea.



    Atunci de ce diferenta de pret si de ce e mai bun Sachs daca spuneti ca asta ar trebui sa-l folosesc daca vreau sa o pastrez?
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Ian 2010
  7. Pippo

    Pippo 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2009
    Mesaje:
    135
    Locație:
    Tarnaveni
    Am avut un prieten cu un golf 4 la care ii prindea sus ambreajul,daca apasa pe dala 1 pic deja patina ,si a mai mers cu el asa vre o 20 de mii de km pana l a lasat de tot :haha:
    In legatura cu manopera eu zic, ca e mult 400de RON.
    Am schimbat prin decembrie la A4(cei care nu stiu... nu mai am Fabia) si m a costat manopera 200 de ron + mi au schimbat si un cap de planetara care era dus.
     
  8. AndreiHTX

    AndreiHTX Platinum Member

    Înscris:
    12 Oct 2009
    Mesaje:
    854
    Locație:
    Bucuresti
    care este diferenta intre un superb si un passat? numele cateva embleme, spoilere si altele... insa e acelasi A.D.N. cam asa e si la piese acelasi producator insa lucruri care fac diferenta la calitate si pret...:meeting:
     
  9. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    740
    Locație:
    Bucuresti
    Inainte de a schimba piese din ambreiaj :
    == ai facut proba cu bordura ?! sa vezi daca patineaza discul sau nu ?!
    == indiferent ca patineaza sau nu , incearca sa mai cobori pedala din reglajul pedalei
    Din ce stiu eu uzura discului face ca pedala sa tina mai la sfirsitul cursei , nu la inceput , la ambreiajele cu cablu , la cele cu cilindru hidraulic nu se observa fiindca cilindrul se regleaza singur .... colegii, ma insel eu sau tin bine minte ?!
     
  10. Bughster

    Bughster 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2009
    Mesaje:
    81
    Locație:
    Bucuresti
    Nu stiu care e proba cu bordura... Poti sa ma lamuresti? Si cum e la Fabia ambreiajul? Cu cablu sau cu cilindru? Cu cablu...zic eu...

    Deci sa inteleg ca Sachs e mai mult de fite?
     
    Ultima editare: 18 Ian 2010
  11. narok 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2009
    Mesaje:
    190
    Locație:
    iasi
    Deci sa inteleg ca Sachs e mai mult de fite?[/QUOTE]

    Sachs e un nume mai cunoscut decat Luk dar sunt fabricate de acelasi concern si anume ZF. Deci calitativ eu zic ca sunt la fel. Asta e parerea mea....Fiecare cu ce si cat crede
     
  12. B98XAL

    B98XAL 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2009
    Mesaje:
    84
    Locație:
    Bucuresti
    Este un ambreiaj hidraulic si nu se poate regla. Eu am schimbat abreiajul la 60mii incepuse sa patineze, am pus sachs si am 170mii si merge fara probleme. Daca nu patineaza mergi fara probleme.
     
  13. Bughster

    Bughster 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2009
    Mesaje:
    81
    Locație:
    Bucuresti
    Pai spuneti-mi si mie va rog ce se intampla cand patineaza...sau cum sa verific. Momentan nu se intampla nimic neobisnuit referitor la ambreiaj, calca doar cam sus...atata tot.
     
  14. AndreiHTX

    AndreiHTX Platinum Member

    Înscris:
    12 Oct 2009
    Mesaje:
    854
    Locație:
    Bucuresti
    miroase a incins/ars cand accelerezi masina se tureaza insa nu prinde viteza si mai multe simptome pe care le vei sesiza imediat;)
     
  15. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    740
    Locație:
    Bucuresti
    Proba cu bordura e clasica : lipesti masina cu rotile fata de bordura ( fara elan , de pe loc ) , debraiezi , bagi a-ntiia si dai incet drumul la ambreiaj accelerind pe masura ce debraiezi . Daca motorul merge desi masina sta si nu se opreste sau masina nu urca bordura imediat este clar ca patineaza ambreiajul ( in plus o sa-ti apara mirosul specific de ferodou ars )
     
  16. puya81 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2010
    Mesaje:
    2
    nu stiu de unde aveti voi preturile astea, dar eu am luat de la un magazin de piese din bacau tot kit-ul ambreiaj cu suma de 620 lei
    manopera, la un prieten 200 lei

    apropo, marca ambreiajului este SACHS
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Ian 2010
  17. dayel 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2008
    Mesaje:
    49
    Salut!

    Si eu ma pregatesc de schimbarea ambreiajului din cauza ca ma scoate din sarite zdranganitul rulmentului de presiune. Totusi am gasit alte preturi la kit ambreiaj:

    -Sachs: 1080RON
    -LUK: 570 RON

    Nu stiu daca sunt piese de origine. Eu am patit-o vizavi de piesele de origine cu Avia. Am luat de la ei bascule mai scumpe decat la altii pe care baidauei scrie "Made in South Africa".
     
    Ultima editare: 25 Ian 2010
  18. dayel 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Dec 2008
    Mesaje:
    49
    Man. Daca vrei sa te convingi ca iti tine ambreiajul poti sa faci o proba mai simpla: trage frana de mana, baga a doua si incearca sa pleci. Daca da in nas, atunci e relativ in regula. Sau o poti baga in a 5-a si sa faci aceeasi incercare. Din cate am vorbit cu mecanicii pe care ii cunosc daca ai belele cu ambreiajul prima tendinta este sa se tureze fara sa plece de pe loc. Daca da in nas e de bine.

    PS: Vezi pe siteul ala cu karme auto ca Sachs este 1080RON RON si LUK vre-o 570 RON.
    Iti urez multe drumuri fara evenimente rutiere!
     
    Ultima editare: 25 Ian 2010
  19. patratzel1988

    patratzel1988 Silver Member

    Înscris:
    21 Feb 2009
    Mesaje:
    441
    Locație:
    Focsani
    Preturile care le-am afisat eu pentru ambreiaj,corespundeau motorizarii mele.Vad ca la motoarele astea mai mici,e mai mic pretul.
    Imi cer scuze ca nu am specificat.
     
  20. Bughster

    Bughster 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2009
    Mesaje:
    81
    Locație:
    Bucuresti
    Astazi am fost la un mecanic si mi-a testat putin ambreiajul. Rezultatul a fost exact cel pe care il asteptam si eu: patineaza, insa nu foarte mult. Tot azi am primit oferta de la o firma de piese auto si e cam asa: LUK - 470, Sachs - 1000 ai mai e un brand(am uitat care) - 490 RON. Mi-au recomandat LUK.
     
    Ultima editare: 25 Ian 2010

Distribuie pagina asta