1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme ambreiaj

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de brigada, 29 Apr 2009.

Taguri:
  1. Dan Burghelea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Mesaje:
    2
    Salut! Nu a vrut sa porneasca, se aude zgomot ca si cum invarte motorul, pe bord apare simbolul "cheia" de service si scrie CLUTCH (ambreiaj). E O2 din 2010, 1.6 TDI. Multumesc anticipat pentru orice sfat.
     
  2. Lucian Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2018
    Mesaje:
    3
    Salut,

    Uneori, cand lucrez mai mult cu ambreiajul (parcare) cursa pedalei ramane la jumatate, bag liciorul sub si o imping putin sa revina la pozitia initiala.

    Mentionez ca vitezele se schimba normal, ambreiajul nu patineaza.

    Masina este O2 FL 2009 BMM.

    Multumesc.
     
  3. Dan Burghelea 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2018
    Mesaje:
    2
    Multumesc, Lucian Bogdan, se pare ca este ok ambreiajul. Bateria a cedat. Nu stiu de ce imi arata pe bord CLUTCH....
     
  4. sebastian091 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2018
    Mesaje:
    1
    Buna seara.detin o octavia 2 fl din 2012 si de cateva zile cand apas ambreajul se aude u suierat, se aude si cand schimb vitezele si cand e pe liber si apas.ce credeti ca ar fi problema?.m
     
  5. fuyyu 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iul 2018
    Mesaje:
    2
    Va salut ! tin sa precizez ca detin o o2 facelift 2011 si ori sunt eu paranoic ori chiar e ambreiajul pe duca dar pedala e foarte tare , am citit pe mai multe forumuri mai multe chestii unde se spunea ca daca e tare si prinde de sus e gata , dar pedala prinde de la jumate cum e normal doar ca e foarte tare tare , nu patineaza nu intra greu in viteze decat daca am de condus in aglomeratie fac sala la piciorul stang ! orice pareri sunt de apreciat va multumesc !
     
  6. C.Costel 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2018
    Mesaje:
    3
    Salut..am O2 la plecarea in rampa si cu oleaca de greutate trepideaza la plecarea de pe loc..CE SA FIE..SI LA CALCAREA AMBREIAJULUI SCOATE UN ZGOMOT UȘOR..
    MULTAM..
     
  7. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.760
    Locație:
    Brasov
    Volantul . Trebuie sa schimbi tot kitul de ambreiaj . Daca vrei sa pastrezi masina , grabeste-te . Mersul pentru o perioada mai indelungata cu volantul intepenit ( sursa tremuraturilor ) poate afecta axul cutiei. O2 au avut cutii proaste .
     
  8. C.Costel 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2018
    Mesaje:
    3
    Salut colegi imi spune si mie cineva care a schimbat ambreiajul mai recent cat la costat kitu de ambreiaj cu volanta cu tot si daca este multumit de lucrare..?
     
  9. user_unknown 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2019
    Mesaje:
    2
    Salutare!

    Am o Octavia 2.0 DSG din 2010 si cred ca am probleme cu ambreiajul. Spun cred pentru ca nu am ajuns la service si doar la asta ma pot gandi acum...

    De cateva zile, in momentul in care schimb din D in N/R sau trec in P se aud 3-4 "clancuri" destul de puternice si simt cum trepideaza masina. Duminica mi-a mai facut ceva, plecand de la un semafor nu mai schimba viteza, a ramas in a doua. Am tras pe margine, am oprit motorul si l-am repornit si si-a revenit. Nu cred ca asta a fost rezolvarea, presupun ca tine tot de cutie.
    Masina are aproape 190.000 km, ultima revizie a cutiei (ulei) facuta la 145.000 km.

    Din ce am vazut, un kit de ambreiaj este foarte scump si imi pun problema daca sa o fac sau sa o vand "as it is". Repet, nu am ajuns la service asa ca este doar o presupunere, daca as avea o certitudine nici nu stiu daca merita sa ma agit sau nu. Tin totusi la masina pentru ca este model Laurin & Klement, altfel nu prea ma interesa.

    Din experienta voastra, este posibil sa fie ambreiajul? Am gasit si niste kit-uri de reparatie, pe ebay, al caror pret este cam 40% din cel al kit-ului replacement, aveti idee ce contin si de ce sunt asa de ieftine?
     
  10. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    496
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    user_unknown
    Presupun mecatronicul DSG-ului. Trebuie pus testerul pe ea.
     
  11. user_unknown 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2019
    Mesaje:
    2
    Am pus tester-ul ceva mai devreme, am avut o eroare pe gearbox:
    "19143
    - Unexpected Mechanical Gear Disengagement
    - Intermittent"
     
  12. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    496
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
  13. Alin Prema 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2018
    Mesaje:
    1
    Salut. Masina in cauza este un O2 combi BKD cu cutie manuala 6+1 02Q (cu rulment de presiune in interiorul cutiei, pe ax). Am patit-o cu ambreiajul, m-am trezit brusc cu pedala la podea, mai facea presiune pe ultimii centimetri de cursa spre podea. Am spart aerisitorul din greseala si am gasit un gunoi de plastic portocaliu care clar obtura lichidul spre rulmentul de presiune. Lichidul ce a iesit de pe instalatie era negru si nisipos. Am schimbat aerisitorul cu un model mai nou care are o rotita cu gaurele in interior, am vazut la Passat-urile mai noi tipul ala de aerisitor (probabil ca sa faca presiune mai mare lichidului spre rulment). In prima faza, am aerisit probabil prost, nefiind atent la nivelul de lichid din vas si cred ca am bagat aer din nou pe instalatie, ca m-a lasat iar in drum dupa cateva zeci de apasari. Dupa ce aeriseam, dimineata mi se ducea iar pedala in podea, faceam cateva curse la pedala si aveam iar presiune. Vineri, am ramas iar in drum cu ea si am aerisit din nou, de data asta fara cea mai mica bula de aer pe aerisitor si...surpriza! Dupa 3 zile in care a stat in parcare, am ambreiaj din nou, decupleaza si cupleaza normal, dar pedala e mult mai moale. Sa fie oare din cauza ca lichidul e proaspat si curat si nu-i mai trebuie la fel de multa forta, sau sa ma astept ca ma lasa iar? Intra in viteza mult mai lin decat inainte, agata 1, 2 si marsarier inainte de toata treaba asta. Multumesc anticipat pentru pareri. Stima!
     

Distribuie pagina asta