1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Problema catalizator

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de radupopa, 5 Ian 2019.

  1. radupopa 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2016
    Mesaje:
    3
    Buna seara de curand ma confrunt cu 2 erori care nu le dau de capat.as fii recunoscator daca m ar ajuta careva.skoda octavia 2 bse motor 1:16875 p0491 secondary air injection sistem bank 1:insufficient flow 2 :16804 p0420 catalyst sistem bank 1:eficle ney below theshold. La pornire cand motorul este rece si cand porneste pompa suplimentara de aer masina merge in hopuri
     
  2. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    480
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    radupopa
    Verifica partea vacumatica. Incepe cu furtunele de vacum de obicei apar fisuri la imbinari. Apoi pompa de vacum si toate elementele legate pe sistemul de vacum. Probabil trage aer fals pe undeva.
     
  3. radupopa 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2016
    Mesaje:
    3
    Am inceput prin schimbarea sondei lamBda 1 ,buji etc,la ultimul mecanic mi a spus ca am foarte mult aer in amestec
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Ian 2019
  4. ugabrielu 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    85
    Trebuie sa faci o diagnoza completa a sistemului de injectie, simpla citire a erorilor nu te ajuta cu mare lucru. Uite ai aici un conspect facut de mine dupa manualul Skoda Fabia pentru partea de injectie. Inainte sa mai schimbi ceva la masina trebuie facuta diagnoza pas cu pas. Apropos de schimbat piese, pune doar tipul de piese recomandat de producator, spre exemplu bujiile. Nu te lasa influentat de mecanic "ca sunt mai bune". Cartea e salvarea.
     

    Fișiere atașate:

  5. radupopa 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2016
    Mesaje:
    3
    Multumesc o sa incerc si varianta asta
     
  6. ugabrielu 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    85
    Foarte bine faci, de fapt cred ca e singura solutie almintrelea daca te iei dupa mecanici schimbi juma de masina si tot o sa ai probleme. Conspectul e facut pentru uzul propriu insa pentru a intelege mai bine ce am scris acolo, eu stiu, la inceputul documentului este descrisa procedura pentru testarea sondelor si catalizatorului. In momentul in care apesi pedala de frana motorul se tureaza la 1400 rot/min, tii apasat pana se termina testul adica pana cand iti apare "B1-S1 OK" sau "NOK", ai tot acolo pasii de urmat pentru depistarea defectului. Diagnosticarea se incepe cu grupul 000 - pana la final care e grup 062 si 070. In dreptul fiecarei interogari unde scrie camp x: este trecuta valoarea pe care ar trebui sa o ai, o compari cu ce care iti rezulta tie.
    Pentru clarificare aici am postat rezultatele de la Fabia mea in documentul .pdf:
    http://www.clubskoda.ro/threads/diagnosticare-computerizata-coduri-erori.11646/page-5#post-91980
    Succes
     

Distribuie pagina asta