1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Plangere oficiala skoda octavia 1.2tsi

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de bogdanpiatra, 5 Aug 2011.

  1. maxim

    maxim 4th Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2010
    Mesaje:
    105
    Locație:
    Iasi
    Eram zilele trecute la OpenService Iasi si am intrat in vorba cu un nene de vreo 55 de ani care are 1.2TSI. In 6 luni de cand are masina i-a picat la fel de 3 ori tubina. Am intrat pe forum sa vad ce se aude de treaba asta si ma crucesc. Isi dau astia de la Skoda cu firma in cap.
    Nu am apucat sa aplu mai multe detalii ca ii l-au chemat sa la teste dar mi-a spus pe fuga (in afara de frigiderul cu carne pe care si-l doreste marcii Skoda) ca cei de la OpenService spun ca i-au rezilvat problema prin aplicandu-i nu stiu ce capac/ dop la iesirea intre turbina si motor (?)
    Nu ma intrebati mai multe detalii ca nu am si nici nu ma pricep la partea tehnica dar m-am gandit ca poate ajuta comentariul meu.
     
    Ultima editare: 31 Dec 2011
  2. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.198
    Locație:
    Bucuresti
    E un distantier, asta e solutia gasita de producatorul turbinei, nu de cei de la skoda.
     
  3. LouY 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2013
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Bucharest
    Salut

    Sunt posesor de Octavia 1.2 tsi de o saptamana... Din ce stiti ..au mai avansat ceva cu motoarele astea? sau ar trebui sa astept sa pice ceva in curand?
     
  4. artorto 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2016
    Mesaje:
    1
    probleme distributie 1.2 TSI

    Buna ziua, astazi m-am inscris pe forum. Am o Skoda Octavia II si un VW Golf 6 ambele cu motoare 1.2 TSI cumparate de la Porsche in noiembrie 2012. Skoda are 60.000 km. Am facut reviziile la Avia Motors. Sunt inca in garantie. De pe la 50.000 km a aparut la pornire (in special la rece) zgomotul pe care l-ati descris in postarile dv. Sincer sa fiu l-am neglijat dar la revizie mi-a atras atentia mecanicul asupra lui si mi-a spus ca probabil e o problema la distributie. Am facut o programare la Avia Pantelimon, unde in urma examinarii masinii mi-au spus ca nu e nici o problema, au instalat un soft nou si daca zgomotul persista sa aduc masina seara acolo si sa o las pana dimineata, ca sa auda si sa filmeze ei zgomotul respectiv. Masina face la fel, nu este nici o schimbare dupa resoftare. La pornire, motorul pare ca ramane turat cateva secunde, apoi totul reintra in normal. Voiam sa va intreb daca ati obtinut vreun rezultat in urma demersului pe care l-ati facut si in special daca ati reusit sa remediati problema. Multumesc.
     
  5. Ebi 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Mesaje:
    101
    Fa cum ti-au zis:daca problema persista, lasa masina acolo ca sa o filmeze cum face dimineata la rece. Ei trimit inregistrarea la fabrica si probabil o sa-ti schimbe lantul gratis chiar daca nu mai ai garantie. In cazul asta se zice ca beneficiezi de kulanza. Nu neglija problema, sunt cazuri in care sare lantul, pistoanele dau in supape si trebuie efectiv alt motor. Oricum ei au renuntat la distributia pe lant si au trecut pe curea incepand cu motoarele TSI puse de la Octavia 3/Golf7 in sus.
     
    Ultima editare: 24 Feb 2016
  6. beng

    beng 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2016
    Mesaje:
    8
    Locație:
    Bucuresti
    Baieti, mai aveti vreun update legat de problema asta?

    V-au rezolvat cat inca erati in garantie?

    Trebuie sa trec de la O2 euro 3 a mea la una care polueaza mai putin (ne va cere taxa Firica in curand in Bucuresti) si voiam sa ma orientez spre o O2 facelift cu 1.2 TSI.
    Banuiesc ca cele are au peste 50k de km au deja distributia si turbina schimbate, nu?
     
  7. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.760
    Locație:
    Brasov
    Banuiesti gresit. La unele s-a manifestat fenomenul , la altele nu , pe unii i-a deranjat zgomotul , altii au fost convinsi de dealeri ca este un zgomot normal tehnologic . Cand cumperi o masina te gandesti in primul rand la fiabilitate , dar te mai gandesti si la "legenda " care o insoteste . De ce nu te orientezi spre un 1.6 MPI care a iesit si euro 5 la masinile dupa 2011. Nu-ti fa iluzii ca este diferenta mare de consum . In Bucuresti si Matizul ia 12 litri la suta . 1.2 TSI este la fel de ocolit ca 1.8 TSI . Desi considerentele sunt diferite ( unul mananca ulei , celalalt tzacane ca un diesel ) , deja legendele preced masinile , asa ca la revanzare o sa plangi tare pentru ca vei ramane cu ea , indiferent cat de buna sau servisata este . In plus , asa cum spunea in alt post un coleg , sensul detinerii unei masini este altul , nu sa inveti mecanica din cauza defectiunilor repetate. Desi eu ma pricep destul de bine ...prefer sa merg pe cai batatorite si sa cumpar motoare fara nici un fel de problema sau legenda legata de coada . Nu este o problema specifica Skoda , este o problema specifica VAG . Orice masina a grupului ai cumpara , la motorizari similare au problema absolut similare ( mai putin la 1.8 TSI de Audi ...care se pare ca , al naibii , nu mananca asa mult ulei ca suratele de concern ) .
     
  8. beng

    beng 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2016
    Mesaje:
    8
    Locație:
    Bucuresti
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!

    Eu vad ca 1.6 MPI cu 102 caluti e euro 4 peste tot pe "interneti". Iar daca problema lui 1.2 TSI o reprezinta doar un intinzator si lant, rezolvabile cu 1200 de lei, e decent.
    Si octavica mea de 1.9 TDI a plans la turbina si i-am reconditionat-o cu 1100 de lei la vremea aia. Iar de atunci e tun, n-a mai plans deloc.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Aug 2019 la 11:21
  9. tvirgil

    tvirgil 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2010
    Mesaje:
    19
    Locație:
    Iasi
    Problema se rezolva intradevar cu un kit de distributie( dar cam 40-50k km duce), turbina nu a facut figuri, in rest in regula la aceasta motorizare(cel putin la mine).
     
  10. pulgatory

    pulgatory 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2019
    Mesaje:
    44
    va intreb si eu ceva : daca stiti ca motoarele de 1,2 au probleme ce va face s-au dupa ce criterii va cumparati masini cu motoare de 1,2 care pentru mine personal sunt motoare pentru carting nicidecum pentru masini care mai sunt si cu greutate precum octavia . repet este parerea mea personala
     

Distribuie pagina asta