1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Pachet drumuri grele la Octavia2

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de Septimiu, 6 Mar 2009.

  1. brennekke 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2009
    Mesaje:
    7
    Am schimbat si eu cu vreo luna in urma un amortizor fata cu unul second. Masina mea avut pdg din dotare. Ar fi trebuit sa amortizorul sh sa fie tot de pe o masina cu PDG?
     
  2. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.492
    Locație:
    Bucharest
    Pentru cei ce doresc sa puna PDG LA OCTAVIA 2.ACESTEA sunt preturi piese A.M,fara scut otel,acela ar fi 250 ron
    Teoretic trebuiesc schimbate urmatoarele :
    - amortizor fata: 190 ron
    - bara stabilizatoare:720 ron
    - bucsi bara stabilizatoare:13 ron
    - arc :180 ron
    - puffer:23 ron
    - amortizor spate: 165 ron
    - tampon amortizor spate:55 ron
    - arc spate :185 ron
    Mie imi da un total de 2343 ron cu TVA inclus.

    A cerut cineva un pret la unul din dealeri pentru piese OEM pentru PDG...COST 7500 ron:):):keule::keule:
     
  3. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.147
    Locație:
    Bucuresti
    Si nu poti pune doar inaltatoare +scut?
     
  4. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.492
    Locație:
    Bucharest
    pai nu cunosc cum e mai bine..
     
  5. emytdi

    emytdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Mesaje:
    71
    Locație:
    Buzau
    a venit momentul sa trec pe pachetul drumuri grele.
    Mai intai reamintesc, ca avand cateva posturi in urma o problema cu stabilitatea, am reusit sa-i pun niste jante de aliaj, 15in, model cred ca deimos. Surprinzator pentru mine si poate si pentru altii, masina si-a mai pierdut din comportamentul de barca pe valuri. Pana si nevasta sta mai linistita in curbe. Acum chiar pot sa zic ca e alta masina. Insa nu ma opresc aici. Am comandat de pe net toate arcurile si amortizoare-\KYB|MONROE\SACHS.Toate arcurile si amortizoare plus kitul de protectie si opritoarele alea din guma(nu mai stiu cum se numesc). Nu pun nicio bucsa inaltatoare.
    \Piesele au venit si luni ma apuc de treaba.
    Nici acum nu pot sa cred ce diferenta au facut jantele de aliaj la comportamentul masinii. Am ajuns la 70k km din 2009, cu vre-un an si ceva de pauza. Va tin la curent si poate fac si ceva poze.

    PS am capiat cautand codurile de amortizoare PDG/pachet drumuri grele dificile sau heavy duty. Pana la urma am luat un VIN de la O2/2006/cu PDG fabrica si am dat comanda.Trecand de la tabla la aliaj, cu aceleasi anvelope(merg pe cele de iarna de 4 ani si 50 k km cu aceleasi cauciucuri) nu am constatat nimic deosebit la consum, insa o sa verific un pic greutatea jantelor cu tot cu cauciuc.
     
    Ultima editare: 30 Aug 2014
  6. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.712
    Locație:
    Brasov
    Nu vreau sa te dezamagesc , dar faptul ca ai pus jante de aliaj nu a avut nici un efect asupra stabilitatii masinii. Poate , doar in cazul in care jantele de tabla aveau probleme si iti bateau . Este intalnit fenomenul in care ti se pune pata pe ceva si dupa "rezolvarea " petei ( gen schimbare CD-Lpayer ) , ai impresia ca iti consuma jumatate :) .
    Trecerea la Pachet de drumuri grele va avea ca si efect imediat ridicarea masinii cu cativa milimetri . Ridicarea masinii , va inseamna ridicare centrului de greutate. Ridicare centrului de greutate va insemna o tinuta mai proasta de drum .
    Sigur , daca vechile amortizoare erau varza si pui noi , vei simti o imbunatatire a tinutei de drum , chiar daca ii ridici centrul de greutate .
     
  7. emytdi

    emytdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Mesaje:
    71
    Locație:
    Buzau
    Prietene, fiecare cu masina lui! Eu unul am mers 70 k km cu barca! Acum sa simtit imediat! Aliajul e mai usor si suspensia e tinuta mai bine in contact cu drumul!mai studiaza te rog problema practic si dupa sa vii sati demonstrez live ca sunt multi care nu cred in minuni! Revenind iti ia o zi de munca si nervi ca sa le schimbi pe toate...dar acum e sus si la viteze mari fac piruete pe sosea! In cazul asta centrul tau de greutate e compensat de suspensie! Nu mai vorbiti din carti si povesti...viata reala bate filmul!!nu se apleaca la nimic, nu derapeaza, nu am emotii la borduri, etc. Consumul e cam la fel, franez mai bine...asta e 1580 ron costul pieselor..manopea moka..bafta tuturor...si daca nu ai scule dute la service..3 ore si 300 ron si gata!
    Ps..mai merg si cu gume de iarna de vreo 4ani! Acum tinuta de drum e impecabila!nu mai fuge volanul din maini, mai ales la depasire si intrare pe drumuri valurite! Care nu crede sa verifice ce zic eu aici! Arcurile sunt un pic mai groase si mai lungi. Asemenea si la amortizoare!
    Veniti cu exemple concrete nu cititi din carti!!!
    Succes tuturor si bafta la pdg!!
     
    Ultima editare: 2 Sep 2014
  8. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.712
    Locație:
    Brasov
    Asa este. Ai dreptate !
    :busted_cop:
     
  9. CaSSca 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2014
    Mesaje:
    8
    Locație:
    Bucuresti
    Am o skoda octavia 2,2007,tocmai i-am schimbat arcurile de PDG,inca le am daca te intereseaza,o sa o faci o "capra" inalta.200 lei toate 4,fata + spate
     
  10. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    584
    Locație:
    bucuresti
    Oare si-o fi rezolvat problema de acum 1 an jumate??? Satu si ma intreb eu in sinea mea... :))
     
  11. ceva42 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Apr 2011
    Mesaje:
    6
    Locație:
    bucuresti
    salut.
    mai este cineva care vrea sa renunte la PDG si vreau suspensii normale?
     
  12. danilo77 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2014
    Mesaje:
    5
    Buna de curand am achizitionat o Skoda 2 Facelift SH 2010 , am observat fara sa caut special ca are PDG e mai inalta si are scut de otel la motor , problema mea ar fii urmatoarea am cuciucuri noi 205/55/16 de iarna si as vrea sa le pun pe Skoda cu PDG care are momentan 195/65/15 ar merge bineantales schimband janta sau afecteaza la tinuta de drum fiind 205/55/16 dati-mi o sugestie .
     
  13. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.712
    Locație:
    Brasov
  14. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.147
    Locație:
    Bucuresti
    205/55/16 sunt perfect compatibile cu 195/65/15
     
    Ultima editare: 8 Oct 2014
  15. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.147
    Locație:
    Bucuresti
    Cele pe 15, pot fi 6J si au ET47 sau 6,5J si au ET50, cele pe 16 sunt 6,5J si au ET50
     
  16. danilo77 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2014
    Mesaje:
    5
    Ok mersi de info al bundy Jurasik man cele pe 15 sunt Et47 6 J deci pe 16 musai ET 50 si 6.5 J
     
  17. mariusfred 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2015
    Mesaje:
    2
    Sal tuturor! Poate sa-mi spuna cineva ce inaltime are garda de la sol o skoda O2 cu dotari de suspensie standard? Sau cea dotata sport?
     
  18. Liuba 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2016
    Mesaje:
    3
    Pachet drumuri grele pentru Octavia RS

    Am mai multe intrebari legate de Octavia RS si sper sa gasesc raspunsurile aici. Caut de ceva timp sa achizitionez o Octavia Scout. Am nevoie de o masina inalta pentru ca merg des pe drumuri forestiere (nu extraordinar de rele). Nu sunt interesat de tractiunea 4x4 , cel mai important lucru pentru mine este garda la sol. Din intamplare am gasit aproape de unde locuiesc o Octavia RS din 2008. Intrebarea mea este : Se poate inalta RS-ul prin achzitionarea unor telescoape si arcuri aferente? Daca da, aproximativ cu cat? (stiu ca e ciudat ce intreb dar acestea sunt nevoile mele:) ) Am citit topicurile legate de inaltarea masinii in care se spune ca se inrautateste tinuta de drum sau ca intra mai mult aer pe sub masina...dar nu am ajuns la nici o concluzie. Se poate pune pachetul de drumuri grele pe RS? Ce diferente de sasiu sunt intre o Octavia normala si un RS avand in minte tot problema inaltarii? (E posibil sa difere doar telescoapele si arcurile?) :)...Multumesc anticipat!
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Dec 2016
  19. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.712
    Locație:
    Brasov
    Pachetul de drumuri grele inseamna niste scuturi. Sasiul este unic la toate Octavia 2 . Daca vrei masina de drumuri proaste si neamenajate uita de Skoda . Are bucse slabe , multe articulatii , este o masina placuta ochiului dar slaba la solicitari .Nu te lasa pacalit de niste plastice pe la roti . Masina nu are treaba cu forestierele .
     
  20. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.492
    Locație:
    Bucharest
    Nu doar scuturi!
     

Distribuie pagina asta