1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Pachet drumuri grele la Octavia2

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de Septimiu, 6 Mar 2009.

  1. Septimiu 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Mesaje:
    1
    Salutare tuturor!

    Vreau sa imi cumpar o Skoda Octavia 2 si nu stiu daca sa optez pentru PDG sau nu. Eu as vrea dar am inteles ca dpdv estetic nu e o alegere potrivita datorita faptului ca este mai inalta decat versiunea fara PDG ceea ce, teoretic, duce si la o instabilitate mai mare.

    Care este parerea celor care au masina dotata cu PDG?
     
  2. turbojack

    turbojack Silver Member

    Înscris:
    8 Apr 2008
    Mesaje:
    398
    Locație:
    Cluj
    Instabilitatea este dictata doar de un condus ca la WRC.
    Daca ai uneori drumuri pe drumuri neamenajate,PDG se impune de la sine.
    Costul unui PDG ulterior achizitionarii masinii este cel putin triplu.
     
  3. OutOfCtrl

    OutOfCtrl 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Mesaje:
    29
    Opteaza pt PDG DOAR daca ai nevoie.Pentru drumurile "asfaltate"(pline de gropi...E,DN si unele judetene) nu e nevoie de PDG;te descurci f.bine si fara.Masina nu e joasa in varianta standard.
    Eu personal mi-am luat cu roti de 17 si sasiu sport.Am circulat in multe parti ale Romaniei si nu am avut nici o problema.Am si una cu PDG si diferenta e mare.
    Daca nu mergi "off-road",nu investi in PDG.
     
  4. emytdi

    emytdi 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Mesaje:
    71
    Locație:
    Buzau
    Pdg

    Stabilitatea cu PDG nu cred ca are de suferit..mai ales pe drumurile noastre. Sincer recomand tuturor sa ia in calcul PDG..Drumurile noastre oricat de "bune"ar fi mereu ne rezerva surprize. Am mers numai cu PDG pe O2. Parerea mea e ca merita! Si cum s-a mai zis aftermarket e nejustificat de scump!
    Bafta!
     
  5. OutOfCtrl

    OutOfCtrl 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Mesaje:
    29
    E clar ca daca vrei PDG,cel mai bine il pui inainte pe masina,nu dupa achizitionare.
    Legat de stabilitate,e evident ca are de suferit si nu depinde de starea drumului.
    In primul rand centrul de greutate e mai ridicat.Masina are un usor balans la schimbare rapida de banda pe la 100km/h,dar nimic serios.
    In al doilea rand,pe drumurile noastre,e bine sa ai mai multa stabilitate,pt ca nu stii unde "vrea" sa te arunce o groapa sau vrei sa ocolesti o groapa si uneori trebuie sa faci manevre mai "spontane"...
    Am fost cu O2 dotata cu PDG pe "drumuri"(camp si aratura mai degraba) si dealuri de necrezut,as putea spune chiar off-road :))...si PDG s-a dovedit a fi salvator si justificat.
    Totul depinde de persoana si nevoi...daca priotar e confortul, aspectul, utilitatea, etc...
     
  6. gabibrb

    gabibrb 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Mesaje:
    28
    Locație:
    Constanta
    Eu am pdg pe o2-ul meu si sunt fff multumit. Mai ales ca traim in Romania si nu stii cum ajungi pe un drum arat. Am patit-o acum 2 ani, pe un drum ce ducea la Slobozia, si era in lucru. 18 km mi-au tremurat dintii in gura.... (eram cu o solenza) traiasca taxa de drum.... Deci, eu unul recomand pdg.
     
    DanC apreciază asta.
  7. mario75

    mario75 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2009
    Mesaje:
    32
    Eu nu am PDG, si la fel, sunt fff multumit :) Nu am atins pana acum nimic cu scutul de plastic. Aveam si eu nelamuriri inainte sa-mi cumpar masina, visavis de PDG. 80% eram pentru. Pana la urma am luat-o din Germania si nu am mai avut probleme cu optionalele (adica nu am putut gasi una cu PDG). Pana acum chiar nu am simtit nevoia PDG-ului, si am urcat si borduri mai inalte.
    Eu vroiam PDG-ul numai pentru scutul de metal de sub masina. Suspensia inaltata nu imi convenea. Garda la sol este deja destul de inalta. Scut de metal poti sa iti pui dupa. E 350 lei aici in Constanta.
     
  8. bogdan90 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2009
    Mesaje:
    4
    Depinde de ce tip de condus preferi. Daca adopti un stil mai sportiv si mai agresiv pe drumuri normale, nu ti-l recomand pt ca o sa ai mari neplaceri in curbe(adica o sa iti dea ceva emotii daca intri cu viteza). Daca mergi pe drumuri mai putin bune, cu denivelari, gropi, etc atunci ti-l recomand cu caldura, chiar daca nu o sa ai parte de aceleasi performante, aerodinamica masiniii fiind net inferioara.
    Eu am PDG si pot sa spun ca au fost momente cand am regretat ca il am, dar au fost si momente in care m-a scapat din situatii grele.

    O alegre mai buna ar fi PDG+ESP :D
     
  9. ritter 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2009
    Mesaje:
    58
    Dar cine are PDG il poate da jos in service-ul SKODA, dupa achizitionarea masinii ?
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Noi 2009
  10. MicuTZu83

    MicuTZu83 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2009
    Mesaje:
    68
    Locație:
    CRAIOVA
    se poate da jos, orice se poate cu anumit cost. Din cate stiu eu suspensia e mai inalta la PDG,dai scutul jos, tot inalta e masina, daca vrei sa fie mai joasa costa... "sa-l dai jos"
     
  11. jaga 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2009
    Mesaje:
    12
    Locație:
    Timisoara
    daca vrei sa dai jos pdg toate cele 4 arcuri trebuie schimbate , 2*350 ; 2*400+ manopera , preturile astea sunt de la reprezentanta ;)
     
  12. gabibrb

    gabibrb 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2009
    Mesaje:
    28
    Locație:
    Constanta
    Eu recomand pdg-ul. La drumurile din Romania, este recomandat. Am urcat cu masina mea pana la pestera Scarisoara (poate cunoasteti drumul pana acolo...) fara probleme. Ce daca este putin mai inalta? Oare avem strazi pe care sa dam drumul la toti calutii din motor? Iar ca tinuta de drum, eu sunt ffff multumit, este fff stabila, iau unele curbe chiar cu 80-100 km/h...
     
  13. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.712
    Locație:
    Brasov
    Exceptand situatia in care esti vitezoman si iti trebuie o Octavia RS cu garda joasa , un Pachet de Drumuri Grele este foarte indicat. Tinuta de drum nu se modifica semnificativ , daca te deplasezi cu viteze decente ( pana pe la 140-160 km/h ) , si mai ales daca abordezi cinstit virajele . Daca ai piciorul greu si faci crize de nervi cand vezi alte masini in fata ta, facandu-ti un tel in viata de a depasi orice participant la trafic , atunci ai nevoie de o masina joasa , fara PDG.
     
  14. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    739
    Locație:
    Bucuresti
    Sfatul meu este sa iei neaparat cu PDG . Nu afecteaza cu nimic stabilitatea , dar este foarte util la noi mai ales . Pe linga inaltime mai ai si marele avantaj al protectiei basculelor si SCUT MOTOR METALIC , nu din plastic . Octavia mea merge de minune cu PDG , urca la 190 lejer si este lipita de asfalt indiferent de viteza .
     
  15. skoditza2006

    skoditza2006 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2009
    Mesaje:
    1
    Locație:
    Bucuresti
    Bafta

    Si eu te sfatuiesc sa cumperi cu PDG... am masina de noua si acum am 80.000 Km si nu am nici cea mai mica problema si un an de zile am mers pe camp si drumuri accidentate...(santier)...
     
  16. mirela1978

    mirela1978 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2009
    Mesaje:
    15
    Locație:
    Timisoara
    la Octavia 2 am pachetul de drumuri grele, lucru pe care ti-l recomand si tie datorita drumurilor din Romania. Nu se stie niciodata in ce groapa adanca poti sa dai si in plus de asta, mai e si scutul de motor care cu siguranta protejeaza. Intr-adevar masina este putin mai inaltata dar nu este niciun fel de inconvenient din aceasta cauza. Si sa stii ca nu arata deloc urat asa mai inaltata!
     
  17. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    739
    Locație:
    Bucuresti
    PDG este bun si nu se simte nici-o diferenta la viteza sau la curbe . Am masina echipata cu el din fabrica de peste un an si jumatate si nu am de ce sa ma pling de el . Pe linga aparatorile basculelor si scutul de metal si nu de plastic la motor ( extrem de util si pe ''asfaltul '' nostru ) mai e vorba de o suspensie inaltata , deci de ce sa te chinui sa scoti bucsele de la amortizoare si sa le inlocuiesti cu altele mai mici ?! CRED CA TREBUIE LASATA MASINA ASA CUM E !
     
  18. AndreiHTX

    AndreiHTX Platinum Member

    Înscris:
    12 Oct 2009
    Mesaje:
    854
    Locație:
    Bucuresti
    e putin :sign_ot: insa tin sa spun ca la un condus sportiv nu se simte nicio diferenta intre a mea O1 Breack cu PDG si anvelope 205/55/r16 si O1 tour fara pdg si anvelope 195/65/r15. din contra a mea s-ar simti mai stabila decat tour fara pdg...probabil aceasta se poate datora faptului ca pdg-ul rigidizeaza masina si din cauza anvelopelor mele pe 16...
     
  19. Suta Razvan Ovidiu 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2009
    Mesaje:
    1
    Fara e super in curbe cu 140km/h

    Eu mi-am achizitionat de curand un model de octavia facelift fara PDG si pe drumuri bune isi face treaba ffffbine:p am mers si pe drumuri rele.....:tapedshut: este cei drept mult mai joasa...dar eu is multumit asa:footy:
     
  20. daniel_ct 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2010
    Mesaje:
    67
    Locație:
    Constanta
    @suta razvan ovidiu: felicitari pt masina! Nu ne spui mai multe despre masina? motor, echipare, cum se comporta, consum... Asta pt k vreau si eu sa iau face-lift-ul de la O2, si nu-s hotarat pana nu fac test drive-ul, intre 1.4 tsi si 1.6 tdi.
     

Distribuie pagina asta