1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Octavia 3 2.0TDI

Discuție în 'Jurnal de bord Skoda' creată de busycka, 4 Oct 2017.

  1. busycka 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2017
    Mesaje:
    2
    Salutare dragi colegi. De aproximativ o lună jumătate sunt deținătorul unei Skoda Octavia 3 2.0 Tdi Dsg fabricata in 2013. Mașina precedentă a fost Octavia 2 1.6 mpi. As vrea sa prezint experientele placute și mai puțin neplăcute, la cele din urmă sperand sa primesc ceva sfaturi de la voi.
    As vrea sa incep prin a mentiona ca am platit 16.500 de euro, mașina având 62000 de km la achiziție , lucru care de multe ori ma face sa ma intreb daca nu a fost cam mult pentru o masina cu o vechime de 4 ani. Varianta este Elegance + alte opțiuni suplimentare cum ar fi sistemul audio Canton, priza de 220 in consola centrala, scaun electric cu memorie la sofer, scaune partial piele,etc.
    Acum sa revin la impresiile despre masina dupa aproape 6000 de km parcurși in această perioadă.
    1. Puterea. Clar, diferența intre 1.6 mpi si 2.0 tdi este de la cer la pamant. Cuplul de 320 nm imi da senzatia ca uneori ma aflu într-o mașină sport iar depasirile par brusc o joacă de copii. Viteza maximă atinsă pe autostrada a fost 220 km/h. Deci, ofera senzații tari fără îndoială. Aici, clar un mare +
    2. Consumul. Am tot citit pe internet consimul dat de fabrica, precum si la alti posesori. Mie nu imi scade nicicum in oras consumul sub 9-10 iar in afara 5,3-5,4 in conditiile in care am si start-stop. Deci, ceva sugestii din partea voastra la capitolul acesta?
    3. Interiorul. Aici pot sa spun ca sunt dezamagit. Calitatea materialelor este mult mai slaba decat la O2. La drumuri denivelate se aud toate plasticurile (mentionez ca am si jante pe 17 si masina e rigida rau). In plus, torpedoul tacane si nu știu ce sa-i fac. Am citit ca mai sunt posesori de O3 care se plang de aceleasi probleme. Deci, aici un -
    4. Exteriorul. Imi place la nebunie. Culoarea de catalog este rosso brunello (vișiniu pe romaneste :))) arata frumos mai ales cu ledurile de zi si proiectoarele cu tenta cenușie. Botul masinii este superb. Pe spate triplele sunt tot cu led (am vazut ca si asta e optiune) iar noaptea da un aspect frumos mașinii. La capitolul ăsta sunt putin nemultumit de ornamentele de crom care se misca destul de usor dand impresia ca ar putea iesi oricand. Deci, aici un +

    Per total sunt mulțumit de mașină, cu excepția interiorului. As vrea sa aflu de la voi informații legate de consum si dacă ați avut probleme legate de plasticile din interior, ornamente exterioare, la cati km faceti schimbul de filtre si ulei, daca se merita sa-i fac CASCO, probleme la motorul de 2.0 150 cp, cutia dsg 6 trepte, etc. Orice sfat este bine primit.
    Va salut si sa aveti parte de drumuri liniștite
     
    Andrei1980 apreciază asta.
  2. Andrei1980 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2010
    Mesaje:
    184
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Salut!

    Vad ca nu s-a prea inghesuit lumea la postarea ta. Sincer si eu numai acum am dat de ea din intamplare, nemaiintrand pe acest forum de o vreme mai indelungata.
    Si eu sunt un fost skodar, nici acum nu m-am indepartat prea mult de aceasta marca si printr-un concurs de intamplari am ajuns ca dupa 5 ani cu un Octavia 2 FL 1.4TSI sa am un Seat Leon 2.0TDI cu motorizare identica de pe Octavia ta cu echipare FR( o echipare struto camila intre RS si Style - noul Elegance de pe O3) si caroserie combi sport... De ce am scris toate acestea? In primul rand fiindca platforma tehnica celor doua masini este una si acelasi, de la motorizari pana la trenuri de rulare, calitate materiale, foarte multe piese identice... doar formele sunt categoric diferite. Cand am citit observatiile tale despre masina ta, de parca cineva ar fi facut o descriere a masinii mele, chiar mi-am si pus intrebarea ce diferente mici sunt in cadrul concernului VAG la anumite categorii de calitate ( VW fiind mai sus si Audi si mai sus) .

    Din pacate iti confirm toate observatiile tale legate de calitatea interiorului cu plastice mult mai slabe ca la O2, ( acolo dupa 100 000km nu am avut un scartait in interior, aici dupa fix 50 000 km am mai multe) un tren de rulare mult mai nerafinat pe drumuri cu multe denivelari mai mici, ( nerafinament veind si de la simplul fapt ca VAG a inceput politica "cum sa fraierim propriul client si ii cerem mai multi bani pe o masina care are tren de rulare din vremea Golf 4, adica cu tren de rulare spate semiindependenta, fata de full independenta de pe octaviile 2) Numai de la 180 CP in sus beneficiezi de asa rasfat ceresc ca sa poti beneficia de un tren de rulare normal... Nici asta nu sta rau la stabilitate, dar la rafinament i-as da nu zero si sub zero... in ochii mei nu merita nota de dat.

    In rest la exterior si hichimichiuri electrice sta mult mai bine, siguranta la fel, aceasi vopsea destul de slaba din tot concernul VAG, cel putin in cazul seatului meu volan si scaune fata mult mai ergonomice .

    Despre motor deocamdata nu am nimic rau de spus, putere destula, consum OK, si da in trafic urban consuma fix cat spui tu ca consuma...asta e, astea noi euro 6 cu filtru de particule cu soft euro 6 se regenereaza la fiecare 100-150 km in mers urban si 300-350 km in mers extraurban..deci asta e... Cutia manuala cu 6 viteze setat ca pentru mers tot timpul pe autostrada... la viteza legala de 130 km/h abia avand 2100 rpm in vit a 6-a...si 3000 rpm la 190km/h pe autostrazile fara limitari ale Germaniei... Viteza maxima 220 km/h si in cazul meu... Cutia DSG cu 6 trepte este cea mai buna alegere pentru aceasta motorizare, cea manuala avand cum am mai desrcis, demultiplicari prea lungi in toate treptele sale...
    Toate cele bune si mai astept vesti despre masina ta !
     

Distribuie pagina asta