1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

nu recunoaste cheia

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de mihaidemy, 15 Aug 2014.

  1. mihaidemy 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2014
    Mesaje:
    2
    sal, am si eu o fabia combi 1,4 16 v din 2002 , cand se incinge nu mai imi recunoaste cheia. am verificat cipul din cheie si acesta functioneaza perfect dar cand vreau sa pornesc masina imi apare senzorul de cheie. de obicei daca ii i-au bornele si le scurtcircuitez , de obicei pleaca, dar aseara m-am rugat vreo 2 ore de ea sa pot sa pornesc. a mai avut cineva problema asta si cum a rezolvat-o. multumesc anticipat
     
  2. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    S ar putea sa fie contact imperfect la imobilizator.Incearca sa misti volanul cand iti mai face figuri.
    Asa am patit la un a4,am desfacut si am dat cu spray de contacte la respectiva conectiune si nu mi a mai facut figuri.
    Mai este varianta anularii imobilizatorului cu vag commander.
     
  3. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.482
    Locație:
    Bucharest
    Si nu i-o poate fura orice ageamiu??
     
  4. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.109
    Ba da.
    Mihai, demontezi clusterul si refaci lipiturile pe placa la pinii de la mufa verde.
    Sa ai in vedere pinul 1 si 17.
    Succes.
     
  5. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    Daca cineva vrea sa fure o masina o fura oricum.
     
  6. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.482
    Locație:
    Bucharest
    Hai sa le usuram munca...
     
  7. mihaidemy 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2014
    Mesaje:
    2
    multumesc tuturor pt sugestii
     
  8. Kolumbo 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2015
    Mesaje:
    10
    salut. acceasi problema o am si eu apara martorul cu cheia in bord si palpaie si nu vrea sa porneasca. am resetat calculatorul unind cablurile intre ele + si - si cu cheia in contact. am repetat procedura si a pornit. parerea mea este ca trebuie stersa eroara din calc cu o diagnoza. voi ce spuneti?
     
  9. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    Degeaba stergi eroarea daca nu remediezi sursa problemei.
    Cum am scris mai sus,problema vine de la mufa care vine la imobilizator.
    Trebuie curatat contactul respectiv.Daca nu vrei sa desfaci volanul se poate anula imobilizatorul din soft.
     
  10. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.109
    Mufa/pinii de pe placa clusterului.
     
  11. Kolumbo 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2015
    Mesaje:
    10
    unde se afla acea placa T.CARMEN? am vb cu cineva si a zis sa-i dau calculatorul si imi rezolva problema. omu e meserias mare.
     
  12. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.109
  13. Kolumbo 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2015
    Mesaje:
    10
    Multumesc frumos. deci trebuie lipiti pinii de pe placa. am sa incerc sa vad cum e conexiunea si revin.
     
  14. Kolumbo 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2015
    Mesaje:
    10
    am dat si eu jos aceasta placa si intradevaer e asa cum ai spus tu T.CARMEN.
    lipiturile cu fludor sunt crapate dar nu stiu cum sa scot acele. prin tragere sau invartire?
     
  15. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.109
  16. Kolumbo 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2015
    Mesaje:
    10
    am rezolvat t.carmen ms mult. am gasit la ambele mufe fludorul crapat. am relipit toti pinii la ambele mufe si acum astept sa vad daca o sa mai apara eroarea cu cheia.
     
  17. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.109
    Daca a iesit un lucru ca la carte, ar trebui sa nu mai fie probleme.
    Discutam daca va mai fi necesar.
     
  18. alxtudor 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2015
    Mesaje:
    1
    Salut. Am o skoda fabia 1.4 16v 101cp an 2002. Am o problema cu martorul din bord o masina cu cheia jos de culoare portocalie.. am inteles ca e imobilizator motor. Am codul pin care se afla la contactc. Cum il folosesc pentru a porni masina si sa ajung la service. Odata ajuns acolo e suficient sa l anulez (imobilizatorul) sau o sa am probleme. Cine stie ceva sau a mai patit il rog sa ma ajute.
     
  19. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.109
    Pui contactul, astepti sa se initializeze martorii din cluster.
    Apesi butonul reset km/zilieri. Cu butonul in pozitia apasat, rotesti spre dreapta. In cluster, unde sunt afizati km/zilieri, vor apare patru de zero. In acest moment vei elibera butonul(repeti daca nu vei reusi din prima).
    Primul zero, ,,palpaie" intermitent. Te uiti pe plastic care este prima cifra. De exemplu, prima cifra pe plastic este 1.
    Apesi butonul o singura data. Daca ar fi fost 2, apesi de doua ori. OK? Daca ai gresit, apesi/eliberezi butonul pana ajungi la cifra dorita.
    Apasare=modificarea cifrelor.
    Dupa ce ai scris prima cifra de pe plastic, treci la urmatoarea. Cum vei face acest lucru?
    Rotesti spre dreapta (fara sa apesi, butonul reset/km). Rotire=trecerea la urmatorul zero.
    Si tot asa pana vei scrie codul care il ai scris pe plastic. Dupa ce ai scris codul:start Engine.
    Varianta comoda: pui contactul, astepti sa se intializeze toti martorii, si lasi contactul pus maxim 30 minute. De obicei, daca problema nu este grava, martorul imobilizatorului se va stinge. In momentul cand se va stinge, pornesti motorul.
    In intervalul mentionat, nu lua contactul, nu incerca sa pornesti, altfel vei sta degeaba in masina 30 minute.
    Daca martorul nu se va stinge, aplici metoda de mai sus, cea cu introdusul codului.
    O alta varianta, si cred ca va rezolva problema,(daca nu sunt probleme si cu cipul din cheie), ar fi sa demontezi tu clusterul, il duci la un electronist, si sa refaca lipiturile la pinii 1 si 17 (mufa verde a clusterului).
    Te rog sa citesti si aici:
    http://clubskoda.ro/showthread.php?t=10323
     
  20. aldicom3 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2014
    Mesaje:
    2
    Cel mai profesional raspuns ! Bravo Mihai !

    Se intinde pasta flux peste toti pinii mufei de culoare verde.
    Cu un pistol de lipit si cu colofoniu , fara nici un adaos de fludor , se punsteaza pe fiecare pin in parte.
    NU ADAUGATI FLUDOR DELOC !

    Mai aveti doua chip-uri care pot fi si ele incalzite cu aer cald cu putina pasta flux.

    Apoi spray contact uscat in ambele mufe.

    Foarte multi , reclama defectul de nerecunoastere a cheilor de catre imobilizator , doar dupa ce se incalzeste bordul ! Normal ! Asta indica clar ca este vorba de un contact imperfect ! Rusine Skoda ! Am privit si eu atent toata placa de la indicatoarele de bord ( ceasuri ) . Jale ! Lipituri de proasta calitate . Pana si chinezii lipesc mai bine. Textolitul este de o calitate deplorabila ! Foarte slaba calitatea ! Execrabila !

    NU CUMPARATI ALT BLOC NOU SAU SH DEOARECE IMMO NU SE DEFECTEAZA NICIODATA DECAT FOARTE RAR ! ESTE O MEMORIE CARE FOARTE RAR SE DEFECTEAZA !
    NU VA LASATI PACALITI !
    IMMO ESTE CA UN BIOS DE CALCULATOR ! RETINE INFORMATIA SI FARA PREZENTA UNEI ALIMENTARI CU TENSIUNE !

    Dupa ce rotiti complet cheia in contact el isi face datoria si se va lasa citit de catre calculatorul masinii. Calculatorul masinii Ic va compara ce scrie in IMMO cu informatia ce vine de la cip-ul cheii prin transceiver. El , calculatorul IC ,vrea sa "stie" daca in contact s-a introdus cheia de contact corecta. Adica cheia care se potriveste cu informatia scrisa in memoria de pe placa "cu ceasuri" . Daca pinul 17 nu face bine contact nu poate realiza aceasta citire !

    Aparatul de bord ce contine ceasurile de bord are doua mufe ! Daca scoateti "tot blocul cu ceasuri" nu mai porneste Skodita deloc !

    Skoda care are computer de bord marca Magneti Marelli nu accepta comanda IMMO OFF ! MARE ATENTIE ! daca aveti acest tip de computer de bord nu va poate ajuta nimeni cu un software care opreste acest mecanism de comparare a codurilor scrise in cip cu cel din imobilizator.

    In 95 % din cazuri este de vina un contact imperfect ! Va repet : placa cu circuite integrate situate sub ceasurile de la bord este de o calitate jalnica la skoda fabia ! Plasticul este exact ca la masinutele chinezesti din pungile de pufuleti.

    Va urez success ! Cine detine skoda fabia e bine sa detina o surubelnita pentru a desface blocul cu ceasuri ! de multe ori simpla lui desfacere si remontarea lui face diferenta intre un concediu placut intr-o tara straina si va poate scuti de cateva sute de euro bune !
     

Distribuie pagina asta