1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Nu mai trage motorul

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de irlandezu, 18 Iul 2010.

  1. ohne_zucker Platinum Member

    Înscris:
    23 Sep 2009
    Mesaje:
    886
    Locație:
    Viena
    Cristi ultimele 3 cam fac parte din simptomele pe care le are masina, de primele 2 nu stiu ce sa spun.

    Acum...nu prea stiu ce sa fac, nu vreau nici sa ma hazardez sa cumpar alta sonda (nu ca as avea bani :)).
    De la dezmembrari nu cred ca este indicat sa cumpar aceasta piesa, mai ales ca stim cu totii ca asta este o "buba" la Fabia, asa ca ori iau una care este defacta, ca a mea, ori este buna dar nu ma tine foarte mult...
     
  2. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.217
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Eventual schimbata cu alta de proba si vazut daca simptomele vor fi aceleasi. Daca gasesti pe cineva cu care sa faci schimbul si daca simptomele raman atunci problemele sunt din alta parte, dar daca comportamentul e unul diferit atunci cam 150 euro te va costa distractia.
     
  3. graby111 4th Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2009
    Mesaje:
    101
    Locație:
    Mangalia
    am schimbat si eu o sonda lambda; cel mai evident defect era consumul f mare si martorul check engine aprins in bord;dar parca nu avea trepidatii si cel mai curios: gazele ieseau f bine la test facut la o statie itp de un prieten; cel mai bine diagnoza iese sigur la test. bafta
     
  4. ohne_zucker Platinum Member

    Înscris:
    23 Sep 2009
    Mesaje:
    886
    Locație:
    Viena
    Duminica am curatat clapeta de acceleratie impreuna cu doragon.
    Am crezut ca poate este si ea de vina, insa era destul de curata, am curatat totusi cu ceva diluant.

    Jurasik am verificat si bobinele de inductie, protectiile de cauciuc sunt ok si la locul lor, firele la fel, nu sunt intreruperi si sunt izolate cum trebuie.
    Am scos pe rand mufele de alimentare cu curent de la fiecare bobina, cu motorul pornit, cand una din ele ramane fara curent, motorul tremura si face urat de tot, cand reconectez mufele merge ok, de unde am dedus ca merg toate cele 3 bujii in parametri normali.

    O sa va spun ca il ultima vreme am bagat numai benzina de la Lukoil, si la sfatul unui vecin, duminica am pus Alto, sau cum se numeste, 95 de la Rompetrol si se simt ceva schimbari atat in mers cat si in stationare la relanti. Masina nu mai tremura insa motorul merge tot infundat, cu aceleasi simptome pe care le-am detaliat intr-un post mai sus, dar parca nu chiar asa ca inainte, este o mica diferenta, si la consum la fel(parca consuma ceva mai putin).

    Credeti ca e cazul sa incerc sa alimentez un plin cu Efix (parca) 101 de la Rompetrol si sa pun si o solutie de curatat injectoarele, sau un aditiv, in benzina?
    Cineva imi spunea sa pun o solutie din comert, care creste cifra octanica a bezinei din rezervor...cat este de recomandat sa faca asa ceva, in cinditiile in care producatorul recomada cifra octanica 95 pentru motorizarea mea ???
    Masina are numai 73 000 km, teoretic nu consider ca este cazul ca la nr asta de km sa pun tot felul de aditivi in benzina sau ulei.

    Pareri ceva ?

    Totusi vreau sa cred ca nu e de vina sonda lambda, pe care din pacate nu as avea bani in momentul asta sa o schimb, dar nu reusesc nici sa gasesc pe cineva care ar fi de acord sa facem un schimb de sonde pentru proba.
     
  5. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.217
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Doar atat :banghead: :puke2:
    Cu combustibil de la aceasta firma nici macar drujba nu mergea bine, mergea in jumate de piston.
     
  6. graby111 4th Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2009
    Mesaje:
    101
    Locație:
    Mangalia
    cred ca o diagnoza o sa faca ceva lumina in cazul tau...deci la tester cu tine...
     
  7. ohne_zucker Platinum Member

    Înscris:
    23 Sep 2009
    Mesaje:
    886
    Locație:
    Viena
    Problemele s-au rezolvat pentru moment, motorul trage cum trebuie, nu mai sunt variatii ale turatiei la relanti si nu mai am acel tremurat in stationare.

    Dupa ce toate erorile au fost sterse acum 2-3 saptamani cand aveam aprins si check engine, astazi am facut din nou diagnoza (bineinteles la colegul doragon - caruia ii multumesc ca ma ajuta mereu) si totul este clean, eroarea de la lambda nu a reaparut, ceea ce inseamna ca este ok, mai ales ca am astazi i-am testat si ei valorile si se pare ca este in parametri.

    Intre timp, asa cum am scris si mai sus, dupa ce am curatat si clapeta de acceleratie, am alimentat numai cu benzina de la Rompetrol, si am renuntat sa mai bag de la Lukoil.

    Astazi am resetat si turatia de relanti, am incercat sa schimbam valorile in toate felurile, intre minim si maxim si pana la urma am gasit "pozitia" in care turatia nu provoaca variatii mari, si acul nu mai cuboara atunci cand eliberez acceleratia(asa facea inainte, aveai impresia ca moare motorul si tremuratul era foarte accentuat)

    Nu stiu care dintre interventiile mele si ale lui doragon au avut efect, sau daca si incalzirea vremii a contribuit la asta, sau schimbarea bujiilor, dar cert este ca NU E DE VINA SONDA LAMBDA.

    De aici, concluzii diverse pe care va las sa le trageti singuri si sa postati.
    Deci...ce poate insemna alimentarea cu cel mai ieftin si prost combustibil din Romania.
     
    Ultima editare: 13 Mar 2011
  8. mihaibarbu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2011
    Mesaje:
    17
    nu trage

    nici la mine nu trage masina cum trebuie,am fost la un prieten care este electrician auto si are tester si am schimbat senzorul turatie vibrochen care era rupt,parca merge mai bine ,a sters toate erorile si am mai facut o tura de vreo 200m s vad daca mai apare vreo eroare si inca o scanare , nu a mai aparut nici o eroare dar pe bord martorul epc ramane aprins pana pornesc motorul,oare o fi normal sa se stinga doar dupa ce porneste motorul ceilalti martori din bord se sting dupa 2 sec de la punerea contactului,si ar mai fi o problema cand accelerez intr-a cincea mai mult de 3500-4000 d e ture nu baga si nu pot depasi 100 km/h oare o fi si clapeta imbacsita,am vrut sa depasesc un raci de dacie papuc care mergea cu vreo 80km/h pe un drum national pe langa arad si nu am putut am accelerato la maxim si mai mult de 90 nu baga,am mers asa vreo 200m paralel cu dacia si am renuntat la depasire,naspa nu?.cred ca ma voi duce eu la o curatare clapeta acceleratie si o recalibrare .Astept opinii daca este de la clapeta sau altceva
     
  9. ohne_zucker Platinum Member

    Înscris:
    23 Sep 2009
    Mesaje:
    886
    Locație:
    Viena
    Ce posibilitati exista ca tremuratul si variatiile de rotatii la relanti in stationare sa fie de la debitmetru?
    Dar de la senzorul de temperatura?
    Ma poate ajuta cineva cu o poza sugestiva sa imi dau seama care si unde este debitmetrul la motorul 1.2 HTP 40kw ?
    As vrea sa ii scot mufa de alimentare sa vad cum merge masina fara el, poate trage mai bine si dispare si tremuratul.
    Daca este el de vina, macar sa stiu sa il schimb....

    Tnx,
     
  10. coles 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2018
    Mesaje:
    3
    Locație:
    Bucuresti
    Salut,
    Am tot cautat un raspuns la problema mea dar ....Despre ce este vorba - Skoda Fabia 1,4 16V / 101 an 2001 pana la viteza de 50-60km h merge ok dupa... nu mai vrea sa traga. Am fost la test - EGR blocat deschis. Curatat EGR mers la test - la fel. Schimbat EGR, adaptat egr. Acum face la fel numai ca face pe la 60. Precizez ca am schimbul facut acum 3-400km (ulei + toate filtrele - filtru de benzina cu regulator). Pana la viteza de 50-60km/h merge bine pana la orice turatie, adica am sarit cu a 1-a pana 4000 ture.
    Rog frumos pe Admin. sa ma mute "la subiect" daca am gresit.
     
  11. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.135
    Probabil, discul de ambreiaj uzat.
     
  12. coles 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2018
    Mesaje:
    3
    Locație:
    Bucuresti
    NU CITA ULTIMUL MESAJ POSTAT!

    Pai daca era discul de ambreiaj uzat nu mai aveam demaraj cu "scartait de roti" in viteza a-1-a si a-2-a. Asa cum am precizat pana la 50-60 km/h merge perfect (eu merg un pic mai sportiv) dar dupa 60 incepe sa avanseze greu de tot
     
  13. coles 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2018
    Mesaje:
    3
    Locație:
    Bucuresti
    Salut, Revin cu intrebarea mea,
    Ce avarie poate sa-mi limiteze masina (Skoda Fabia 1,4 16V, 101) la viteza de 50km/h ? La diagnoza da EGR dar este nou.
     
  14. iulianp

    iulianp 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Mesaje:
    166
    Locație:
    Bucuresti
    Posteaza codul erorii cum apare pe VCDS. Pe wiki gasesti toate cauzele posibile, nici una nu este de neglijat.
     
  15. Sandu02 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2018
    Mesaje:
    2
    Salutare colegi. Am si eu o problema oarecum asemanatoare cu cele discutate aici.
    Am o Skoda Fabia 1.4tdi 2007, cod motor BNV.
    Problema fiind lipsa puterii motorului, in special dupa 3000rpm.
    Pana la 3000, parca mai are ceva putere dar tot nu cum ar trebui sa fie normal la aceste motoare.
    Se tureaza cam greu, adica ii ia vreo 1-2 secunde pana isi da seama ca iam apasat pedala de acceleratie , si nu se ridica mai mult de 4000-4500rpm.
    Nu trece de 120km/h.
    Am incercat sfatul cu de mai sus cu scoaterea mufei de la debitmetru, parca a mai aparut putere la demaraj si turatie, dar la fel nu trece de valorile indicate mai sus.
    Mentionez ca abia am cumparat masina, si inca nu iam facut schimburile de filtre, ulei, curele, etc.
    Cu ce ma sfatuiti sa incep, si de la ce ar putea fi.
    Mersi anticipat
     
  16. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.747
    Locație:
    Brasov
    Mergi cu ea pana cand simti ca iti limiteaza turatia ( undeva in plaja de turatie 3000 t/m ) si nu o opri pana la un servis unde , tot cu motorul pornit iti pune un tester pe ea si citeste eroarea . In functie de codul de eroare gasit , vei avea o serie sau alta de posibile cauze. Daca te apuci sa schimbi in functie de toate experientele altora ( care sunt zeci la acest tip de manifestare ) o sa mai cumperei inca o data masina . In principiu calculatorul limiteaza turatia pentru ca primeste o informatie care ii spune ca motorul este in pericol daca mai functioneaza in acel regim de turatie .
     
  17. Xenobier 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2019
    Mesaje:
    1
    Salutare, am o Skoda din 2001 1.9 TDI 100 cai, 140.000km, cumparata recent. Are o problema cand merg cu ea in treapta a 4-a, la 3.5 - 4 mii de turatii la 120 la ora se plafoneaza si nu mai trage. La fel si in treapta a 5-a la turatiile respective, ajunge pana la 140 la ora. Pana la 120 - 140 merge foarte bine, trage foarte bine. Daca opresc motorul si il pornesc iar isi revine. Am facut acest lucru si in mers, a mai dus pana la 150 - 160 dupa care iar nu mai trage.
    Am citit un topic pe acest forum si am vazut ca cineva a rezolvat cand a scos mufa de de la debimetru. Am scos sa vad cum e, am mers cu ea pana la 160 (am prins si vale) dar de la 0 la 160 nu avea putere. Era la fel de pututoasa ca atunci cand are debimetrul pus si se intampla aceea scadere de putere pe la 120 - 140 in schimb cand a ajuns la 140 fara debimetru, nu s-a simtit o scadere de putere, fiind deja scazuta de la plecarea de pe loc.
    Acum mecanicul spune ca ar fi blocat ceva la turbo, alt mecanic spune ca e debimetru, altul mi-a curatat EGR-ul si nu s-a intamplat nimic. Acum a ramas sa vad turbina daca o reconditionez sau schimb debimetrul.
    A mai patit cineva asa? Un sfat, o parere, o rezolvare e bine venita. Multumesc anticipat!
     
  18. Iulian97 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2019
    Mesaje:
    2
    Salut am o skoda fabia 1.9tdi 100cv nu trage am schimbat turbina toate vacumele vana EGR debimetrul catalizatorul si tot nu trage cand e motorul rece si merg cu ia nu are putere deloc cand se încălzește merge un pic mai bine da tot nu are putere normală poate sa ma ajute cineva va rog!
     
  19. Iulian97 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2019
    Mesaje:
    2
    Problema la tine e pompa de inalta
     
    mrc apreciază asta.
  20. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.135
    Pompa de inalta la Fabia 1.2 HTP?
     

Distribuie pagina asta