1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

My Skoda Kodiaq 1.5 TSI 150cp

Discuție în 'Jurnal de bord Skoda' creată de mihai05, 30 Oct 2018.

  1. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.814
    Locație:
    Brasov
    Prieteni , un TSI nu va putea concura cu un diesel la consum niciodata . Ba mai mult , iese undeva la dublu . Din pacate , tehnologia TSI da doar cuplu in turatii joase , nu reduce si consumul ( cum ar crede unii ) . Consumul se reduce din reducerea greutatii ( gen eliminare roata de rezerva si imbracat masina in plastic in loc de tabla ) , care , tot din pacate , nu sunt spectaculoase . TSI sunt mai placute in exploatare decat MPI sau FSI si consumul este foarte putin mai redus fata de celelalte doua , dar sa nu sperati vreodata la consum de diesel ca nu se va intampla asta. Benzina are un randament mult mai mic decat motorina cand vine vorba despre motoare cu ardere interna . Motorul mic cu putere mare pe o caroserie grea ....egal love ....adica , pardon , egal consum mare .
     
    efa982 apreciază asta.
  2. mmm13 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2019
    Mesaje:
    5
    Este perfect adevarat ce spui ! Doar ca sa iei diesel sunt si cel putin 2 dezavantaje:
    1.pretul masinii iese cu cel putin 2000 eur mai mult, pe care nu sunt dispus sa ii dau
    2.probabil ca si la noi in tara se vor impune, mai devreme sau mai tarziu ceva interdictii si cu siguranta si ceva taxe mai mari
     
  3. mihai05

    mihai05 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2012
    Mesaje:
    80
    Salut mmm13,
    Eu în ciuda părerilor pro și contra sunt foarte mulțumit de consumul pe care îl are Kodiaqul meu.
    Un singur drum îl am deocamdată afara (București - Slatina) consum mediu.
     
  4. mihai05

    mihai05 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2012
    Mesaje:
    80
  5. mmm13 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2019
    Mesaje:
    5
    Mulțumesc mult pentru răspuns!!
    E super consumul asta!
    Ai cutie manuala sau DSG?
     
  6. mihai05

    mihai05 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2012
    Mesaje:
    80
    Cutie manuala. Ai grija cînd o configurezi dacă optezi pt roți mai mari de 17" dacă roată de rezerva e aceiași dimensiune. Vezi mai sus ce am avut parte eu O zi buna
    PS. Nu folosesc indicațiile pt schimbat vitezele le schimb la 2800_3000 ture
     
  7. mmm13 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2019
    Mesaje:
    5
    Pai am sa le iau pe cele de 18", adică atât poți alege de 18" și 19". O sa am grija sa configurez și roata de rezerva, da am citit, nu știam!
    Legat de turații, te referi că le schimbi mai jos? Îmi poți spune pe plat la 90km/h cat e consumul instant?
    Mulțumesc!
     
  8. mihai05

    mihai05 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2012
    Mesaje:
    80
    Schimb toate vitezele de la mic la mare după 2800_3000 ture mai puțin trecerea din I în AII aia o hac imediat ce sa pus masina în mișcare nu turele motorului Legat de consumul instant la 90 km pe ora n-am încercat
     
  9. mihai05

    mihai05 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2012
    Mesaje:
    80
    Mașina e buna, sa comportat excelent la drumurile de munte nu am simțit nevoia de 4x4, la drumurile făcute la munte (drumuri forestiere în zona Borșa)
     

Distribuie pagina asta