1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Martori aprinsi in bord

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de abogdan1978, 27 Feb 2008.

Taguri:
  1. alejandro_gsxr 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2016
    Mesaje:
    4
    Locație:
    Bucuresti
    Problema rezolvata , am schimbat Egr ul , pret 1600 OEM , am facut 800 km fara erori.
     
  2. Marian07 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2018
    Mesaje:
    4
    Va salut! Am si eu o problema la o Skoda octavia 2 fl,2.0 TDI CFHC an 2012 imi da eroarea de mai jos si nu stiu ce sa ii fac,daca o sterg masina trage foarte bine,dar apare imediat si trage intins parca nu raspunde la acceleratie cum tb,am vazut pe foruum si am verificat furtunasele de vacuum ,mentionez ca am avut firele rupte la valva selenoida cand am luato si dadea eroare ca a ramas egr pe deschis,dar le-am lipit si nu a mai dat eroare,sa fi valva defecta sau ce altceva sa mai verific? Egr-ul este actionat electric,am vazut ca ar da alta eroare daca ar fi motorasul electric care deschide egr defect? Va multumesc pt timul acorda pt citire si daca ati avut probleme va rog sa ma sfatuiti si sa majutati cu rezolvarea problemei.[​IMG]
     
  3. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.095
    Posteaza codul sau codurile de eroare asa cum apar pe vcds.
     
  4. Marian07 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2018
    Mesaje:
    4
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!
     

    Fișiere atașate:

    Ultima editare de un moderator: 1 Noi 2018
  5. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.095
    1. EGR-ul infundat.
    2. Trebuie verificata conexiunea/bujia pe cilindrul 1.
     
  6. Marian07 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2018
    Mesaje:
    4
    Egr-ul mai mult ca sigur aveti dreptate ca este infundat,dar e cam greu de dat jos pentru curatat. Multumesc T Carmen de treaba cu conexiunea am avut bujiile de pe cilindrul 1 si 2 arse,dar le-am schimbat.
     
  7. Otilia Olari 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2018
    Mesaje:
    2
    Buna seara.
    Sunt noua pe forum si aș vrea o părere despre eroarea mea diagnosticată ca urmare a martorului "check engine" aprins. La reprezentanta mi-au spus că e de la sonda de oxigen și că s-au uitat la ea dar nu au văzut nimic în neregula. Mi-au șters eroarea și după vreo 50 km iarăși s-au aprins martorul...Mă poate ajuta cineva cu o părere?
    Menționez că e vorba despre o Skoda Octavia Scout din 2015, motor 2.0 diesel, recent adusa din Germania, 133.000 km.
    Mulțumesc!
     

    Fișiere atașate:

  8. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.095
    Circuitul de incalzire al sondei, cu probleme.
    Daca conexiunea este ok, probabil va trebui inlocuita.
     
    Otilia Olari apreciază asta.
  9. Otilia Olari 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2018
    Mesaje:
    2
    Mulțumesc pentru răspuns! Ar mai fi și pag.2 de la diagnoza, daca e de ajutor. Spuneau că măsurătorile ar fi ok și da, și conexiunile...
    Eu nu mă prea pricep, oare ar trebui sa mai cer o părere la alta reprezentanta?
     

    Fișiere atașate:

  10. vanjumare 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2018
    Mesaje:
    13
    Locație:
    Magurele, Ilfov
    Salut,
    Am facu o scanare cu vcds si am gasit urmatoarele defecte.
    Atasez un fisier sper ca ma poate ajuta cineva, posibila rezolvare.
    Multumesc
     

    Fișiere atașate:

    • Test1.txt
      Mărime fișier:
      8,8 KB
      Vizualizări:
      4
  11. doru0701 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Mesaje:
    3
    Salutare.
    Dupa cateva zile in care am facut ceva drumuri de sute de km, in timp ce depaseam in panta (acceleratia calcata aproape de tot), s-a auzit un zgomot puternic (initial am crezut ca am lovit ceva, insa nu a fost cazul) si apoi mi s-a aprins semnul in forma de spirala in bord (cred ca a scris engine fault, go to service), masina a pierdut din putere si nutrece de 2000-2500 rpm. La plecarea de pe loc, daca o accelerez putin mai tare, zici ca e gatuita, parca ramane fara motorina. Daca o accelerez foarte usor, reusesc sa ajung si la 100 km/h. La o verificare VCDS mi-a dat urmatoarea eroare: 7338 - Aer fals în sistemul de admisie P2279. Ceva sugestii inainte de a merge la "meseriasii din service"? Mentionez ca nu am reprezentanta Skoda/VW in oras.
     

    Fișiere atașate:

  12. Florin Andrei

    Florin Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2018
    Mesaje:
    1
    2B20A103-761B-4B14-BBFD-5D2A6BD74903.jpeg Am o eroare in bord pentru airbag și am făcut o diagnoza din care a reieșit o întrerupere circuit la scaun șofer . Ma poate ajuta cineva cu asta ....? Skoda Octavia 2 combi - 1,9 TDI - 4*4 - 2008 - BLS - TMBKS21Z182107294 -
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Noi 2018
  13. vanjumare 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2018
    Mesaje:
    13
    Locație:
    Magurele, Ilfov
    Doru verifica furtunele de la turbo si intercooler banuesc ca sa sarit unu din siguranta de prindere sau sa spart parerea mea asta am patit la masina anterioara un citroen c5
     
    doru0701 apreciază asta.
  14. doru0701 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Mesaje:
    3
    Vanjumare, asta era.Un furtun intre turbo si intercooler era desprins la o imbinare cu colier. Am scapat usor. Toate bune!
     
  15. vanjumare 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2018
    Mesaje:
    13
    Locație:
    Magurele, Ilfov
    doru0701 drumuri bune, ma bucur ca am putut sa te ajut.
     
  16. cocosmin04 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2018
    Mesaje:
    2
    Buna domnilor.
    Am o problema de 1 an si jumatate, am fost la o gramada se service-uri si nu mai stiu ce sa fac.
    Am skoda octavia 2
    Deci, am martorul de culoare galben la ulei aprins in bord,scot tija , verific uleiul care este la nivel , o bag inapoi si martorul se stinge.Tot asa patesc tot la 2 zile.
    Tin sa mentionez ca la service-urile care am fost am schimbat de 2 ori uleiul si de 2 ori senzorul de ulei. dar problema continua.
    La reprezentanta la fel o vrut sa imi faca.(schimb ulei si senzor) si nu am mai acceptat.
    Niste sugestii, opinii , daca se poate.
     
  17. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.107
    Locație:
    Bucuresti
    ce eroare este pe tester ?
     
  18. cocosmin04 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2018
    Mesaje:
    2
    pe tester nu arata nici o eroare
     
  19. NDC

    NDC 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Mesaje:
    3
    Salutări!
    Problemă cu o Skoda O2 1.9 bkc 4x4 6 trepte. Am căutat în toate părțile rezolvare, pe net și la serviceuri, fără prea mult succes.

    Mașina consumă mult 8-8.5 (și pe computer și real la pompa) până când intră în limp mode. Fum negru angro pe acceleratie cat nu e in limp. Nu dădea erori, doar se imuia, până de curând. Câteodată înainte de limp se aude un carait (nu tot timpul , și nu tot timpul precedă limp)

    Am dus-o la service și a puricat omul cât a putut la ea. (Mai multe serviceuri de fapt dar numai ultimul a găsit ceva)
    Turbo ok (foarte mic joc, dar ok pentru o mașină de 12 ani?) Geometrie/egr funcționează lin. Pompa vacuum, furtune vaccum și ele ok la presiuni normale. Distribuție la punct. Injectoare ok (deviații cantitate pe tester).

    Singurele erori:

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]

    Diagnosticul prezumtiv: pilot automat instalat in trecut de ceva samsar interferează cu electronica mașinii (de altfel niciodată nu s-a aprins martorul de pilot în bord).

    Vre-o idee?

    Mulțumesc!
     
  20. NDC

    NDC 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Mesaje:
    3
    Salutări!
    Problemă cu o Skoda O2 1.9 bkc 4x4 6 trepte. Am căutat

    Mașina consumă mult 8-8.5 (și pe computer și real la pompa) până când intră în limp mode. Fum negru angro pe acceleratie cat nu e in limp. Nu dădea erori, doar se imuia, până de curând. Câteodată înainte de limp se aude un carait (nu tot timpul , și nu tot timpul precedă limp)

    Am dus-o la service și a puricat omul cât a putut la ea. (Mai multe serviceuri de fapt dar numai ultimul a găsit ceva)
    Turbo ok (foarte mic joc, dar ok pentru o mașină de 12 ani?) Geometrie/egr funcționează lin. Pompa vacuum, furtune vaccum și ele ok la presiuni normale. Distribuție la punct. Injectoare ok (deviații cantitate pe tester).

    Singurele erori:
    [​IMG]

    [​IMG]

    Diagnosticul prezumtiv: pilot automat instalat in trecut de ceva samsar interferează cu electronica mașinii (de altfel niciodată nu s-a aprins martorul de pilot în bord).

    Vre-o idee?

    Mulțumesc!
     

Distribuie pagina asta