1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Martor bujii incandescente - intermitent

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de cristianrb, 9 Apr 2014.

  1. Roman Gabi 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2018
    Mesaje:
    4
    SALUT inseamna ca ai probleme la Egr si clapeta de admisie... din aceasta cauza motorul nu isi poate face recilcularea gazelor si atunci masina consuma mai mult si infunda filtrul de particule asta daca il mai ai... ! DATI-LE JOS SI CURATI-LE DACA IS INFUNDATE DACA CUMVA TI-S DEFECTE SCHIMBA-LE... asemenea am patit si eu si mi-am inlocuit si EGR si si Clapeta admisie .. mi-am pus noi ca sa nu mai am treaba veci cu ele ... precizez motorul trage la fel si totul e ok pt ca egr ramane blocat pe deschis ... insa recilcularea gazelor nu o va face corect...
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Ian 2019
  2. MCD

    MCD 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iul 2016
    Mesaje:
    1
    Locație:
    Timișoara
    Salut ai rezolvat problema?

    Salut! Dar la mine se aude și un țăcănit la motor
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Iul 2019
  3. cosmindjm 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Mesaje:
    5
    Locație:
    Bucuresti
    Salutare, am rezolvat (dupa ce mi-a stricat concediul). La mine s-a rezolvat cu rectificarea injectoarelor, din cauza bateriei mi-a ars bobinele la doua injectoare ( injector 3), am schimbat si bateria. Acum depinde de la caz la caz, vad ca aceleasi simptome pot fi cauze diferite..multa bafta!
     
  4. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.198
    Locație:
    Bucuresti
    cum sa se arda bobinele de la baterie ?
     
  5. cosmindjm 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Mesaje:
    5
    Locație:
    Bucuresti
    la concluzia asta s.a ajuns, montat 2 injectoare, ambele acelasi defect (( bobina arsa). La masurarea bateriei am constatat ca nu corespunde tehnic, era si curs din ea..plus de asta, aveam o baterie de 55mA pe motor 1.6 tdi..am pus de 72mA.
    La concluzia cu bateria au ajuns cei de la service, dupa ce au avut aceeasi problema cu inca cateva motoare cu probleme la baterie.
     
  6. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.198
    Locație:
    Bucuresti
    cu baterie de 72mA nu ai cum porni masina, nici macar sa aprinzi un bec.
    injectoarele montate au fost noi?
     
  7. cosmindjm 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Mesaje:
    5
    Locație:
    Bucuresti
    72Ah. Scuze, am scris gresit. Nu, nu au fost noi. Este posibil ca bateria sa duca la distrugerea bobinelor injectoarelor?
     
  8. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    496
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    cosmindjm
    Nu am auzit de asa ceva. Dar exista o posibilitate totusi. Daca bateria a avut fisuri in placi (de ex. in urma unui soc mecanic) tensiunea poate creste la bornele acesteia la o valoare muuult peste 14,00 Vcc. Am vazut baterie care avea la borne tensiune de 18,60 Vcc din cauza fisurarii placilor. Se creeaza inca una, doua sau mai multe celule in acest mod determinand cresterea semnificativa a tensiunii. Dar nu stiu cat curent poate descarca o astfel de baterie incat sa arda bobina injectorului?
    Apropo, mare atentie cu mAh si Ah. Am ras bine.
     

Distribuie pagina asta