1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Martor bujii incandescente - intermitent

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de cristianrb, 9 Apr 2014.

  1. cristianrb 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2014
    Mesaje:
    10
    Salut.

    Se pare ca problemele apar in cascada la masina. Am observat ca de vreo 2 zile mi se aprinde martorul de la bujiile incandescente, chiar si in mers, si clipeste intermitent. Daca opresc motorul si il pornesc, se stinge martorul.

    Acelasi lucru se intampla si dimineata, cu 7-11 grade afara, se aprinde intermitent cum pun contactul.

    S-a intalnit cineva cu asa ceva ?

    Bineinteles ca cei de la Skoda mi-au spus ca nu stiu. Ceea ce e cam dubios.
     
  2. liv_sibiu

    liv_sibiu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2007
    Mesaje:
    26
    Locație:
    Sibiu
    Verifica contactul de la pedala de frana.
     
  3. cristianrb 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Feb 2014
    Mesaje:
    10
    O sa urmaresc sa vad daca se mai aprinde. Aveam un senzor dus la monitorizare diferenta presiune filtru particule. Azi l-am schimbat si am si facut o regenerare. Sa vedem...poate de la aia se aprindea si spirala.
     
    Zeby215 apreciază asta.
  4. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.058
    Locație:
    Bucuresti
    NU vezi ca esti in aria de O2?
     
  5. do_mihail 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2013
    Mesaje:
    4
    Locație:
    Viena,Austria
    Martor bujii incandescente palpaie

    Buna ziua ,
    Așa cum mi s-a dovedit pana acum acest forum este mai util decât orice mecanic.problema mea consta in faptul ca in timpul mersului becul de la bujiile incandescente se aprinde ,apare mesajul de groaza pe maxidot engine fauld workshop, si martorul bujii incandescente începe sa palpaie..din acel moment motorul intra intr-un fel de safety mode (nu mai are putere , accelerează foarte greu , jale mare ) dacă trag pe treapta si opresc si repornesc motorul totul e ok merge ca noua ... Mi s-a întâmplat asta de doua ori intr-o săptămana si nu știu ce sa cred ...am fost la diagnoza si surprinzător nu au găsit nici o eroare pe modulul engine:(((....
    Mașina este Skoda Octavia 2FL ,2010,1.6 crtdi , greanline ... Ce părere aveți ? Please help !!!
     
  6. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.058
    Locație:
    Bucuresti
    NU se poate sa nu ramana eroare stocata.

    LA tine posibil EGR cu probleme.
     
  7. do_mihail 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2013
    Mesaje:
    4
    Locație:
    Viena,Austria
    Astăzi pe drum spre Italia din nou nici după 50 de km de autostrada iar aceeași problema(martori bujii aprins intrare motor safety mod) opresc pe dreapta , pleca iar la drum.... După circa încă 100 km poc iar bujii aprinse dar de data asta însoțit si de martorul ECU ... M-am făcut pe mine ...trag intr-o zona de servici , opresc motorul o las puțin după care o pornesc iar .... Nici pana acum nu s-a mai stins ECU insa nici nu am mai avut probleme (in circa 500 de km).
    Dacă e sa fie filtru de particule cum se regenerează ?? Are ceva dacă merg cu acel ECU aprins in continuare deoarece de-abia prin Septembrie as vrea sa mai ajung in România !
     
  8. NDC

    NDC 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2017
    Mesaje:
    1
    Salut!

    La motor bkc 1.9 din 2006 martorul pentru bujii incandescente nu se aprinde niciodata. La service mi-au spus ca sunt toate bujiile arse.

    Este posibil sa fie bujiile arse fara sa apara erare in bord?

    Multumesc!
     
  9. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.058
    Locație:
    Bucuresti
    DA, bujiile arse la skoda nu aprind martorul de motor in bord.
     
    efa982 și NDC apreciază asta.
  10. Vasi2018 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Ian 2018
    Mesaje:
    1
    Salutare
    A rezolvat cineva problema ?
    Eu am o skoda 2 .0 103 kw cu aceeasi problema,martorul de buji aprins si numai se accelerează, cod de eroare P023800.
    Sper sa găsim pe cineva cu experienta si sa rezolvam problema
     
  11. T. Carmen

    T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.050
  12. gabriel36 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2018
    Mesaje:
    1
    Buna ziua!
    Aceeai problema o am si eu la o skoda octavia 1.6 diesel 105 cp, din 2011. Martorul bujii incandescente si martorul check engine aprins ,iar motorul nu are nici o putere, abia de pot sa merg cu 60 km/h. Inca nu am fost la electrician speram totusi sa gasesc ceva raspunsuri aici. Va multumesc!
     
  13. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.058
    Locație:
    Bucuresti
    NU gasesti raspunsul fara sa pui testerul.
     
  14. adrian777 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2016
    Mesaje:
    1
    buna ziua
    La mine se aprinde intermitent impreuna cu check , dar motorul trage, 1,2 tdi
     
  15. Banciu Eugen Marius 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2018
    Mesaje:
    1
    Eu am pățit zilele astea o faza la fel, adica:
    Am pus contactul ... spirala pentru bujii pâlpâie .... dau la automat și nu porneste!
    În timp ce ma învârtea pe lângă ea ..... văd și becurile frână Aprinse..... fără sa apese cineva pe pedala!
    Aduc electrician..... pune releul pt comanda pornire pe direct ... pornește!
    Ne uitam de comanda de la frână... nu este la pedala .... este pe pompa!
    S-a șters ca eroare ..... frâna.... dar după trei zile nepornita mașina a făcut la fel .... nu a pornit!
    Dacă este comanda de la frână ..... de ce nu porneste cum se întâmplă la alți!!
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Mar 2018
  16. Mihai B 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mai 2018
    Mesaje:
    2
    Buna daca esti amabil imi poti spune cum ai rezolvat problema fiindca am si eu aceeași problemă doar ca la mine după ce am oprit motorul mai dat in bord ca as avea o greșală la sistemul star stop
     
  17. cosmindjm 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Iun 2017
    Mesaje:
    1
    Locație:
    Bucuresti
    Salutare, guys!
    ma bag si eu cu o problema asemanatoare, masina skoda octavia 2 combi, 1.6 tdi, cod motor cayc, an 2010.
    In urma cu vreo luna jumate am patit si eu aceasta problema cu martorul bujii aprins intermitent si motor safety mode (pe autostrada). Am venit cu ea asa vreo 80 de km. Acasa am oprit-o am lasat-o vreo 10 minute si de atunci n-a mai facut(am scos si bagat mufa de la debitmetru de cateva ori)
    In schimb la interval de vreo 100 de km, cand motorul e rece imi oscileaza relanti-ul si scoate fum alb pana se incalzeste ( treaba asta imi face in decurs de 2-3 zile dar doar la rece, nu se aprinde nimic in bord) . Am facut testarea si mi-a dat urmatoarele erori:
    1. Mass air flow sensor ( G70)
    P0103 - signal too high
    2. Injector cylinder 4
    P0204 - circuit malfunction
    Ceva indicii?
    Multam
     
  18. Roman Gabi 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2018
    Mesaje:
    3
    Salut asta am patit si eu doar ca la mine filtru de particule fiind infundat , dupa ce am mers si mi lau curatat miau spus ca e defecr egr si clapeta de acceleratie , dar mia fost scoasa mufa de la clapeta de acceleratie , am puso la loc si masina sia revenit sia facut regenerarwa singura , pan atunci nu sio facea , banuiesc va poate si la tine e ceva mufa scoasa sau un senzor de la filtru ... sper sa rezolvi probelma !
     

Distribuie pagina asta