1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Lascarica

Discuție în 'Jurnal de bord Skoda' creată de efa982, 27 Feb 2011.

  1. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    313
    Locație:
    bucharest
    Multumesc. O tin cat pot de mult in garaj sau cu prelata si cand am timp o dau cu ceara singur (fara polishuri sau alte chestii care ar putea subtia stratul de lac). Niste zgaraieturi fine tot mai are...inevitabil + niste urme de pietre sarite pe capota. Ce imi place foarte mult la masina asta este faptul ca e friendly cand vine vorba de schimbat cate ceva...e foarte simplu si nu-ti trebuie cine stie ce scule. Daca as fi avut rampa as fi facut singur schimburile de ulei/filtre, insa datorita scutului metalic care este foarte greu si trebuie dat jos cand vrei sa scoti uleiul din baie m-am lasat pagubas. Cred ca daca aveam rampa schimbam uleiul la fiecare 5000 km :) Apropo de asta, am facut deja 13k km de la ultima revizie si deja ma pregatesc sa schimb uleiul in functie de timpul liber ...piesele le am deja ( ulei Castrol Edge 5w40, filtre Mann). Saptamana trecuta am achizitionat si niste stergatoare Bosch AEROTWIN (COD 3 397 118 936 daca intereseaza pe cineva) de care sunt foarte multumit. Ultimile, acelasi model, au rezistat aprox. 4 ani.
     
  2. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    313
    Locație:
    bucharest
    Timpul a mai trecut si masina merge perfect. Porneste foarte frumos pe gerurile astea tinand cont ca de 10 ani si 9 luni nu am schimbat, inca, bujiile. Azi am atins borna 140k km :cold:
     

    Fișiere atașate:

    Little Big apreciază asta.
  3. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.734
    Locație:
    Brasov
    Sa ma vezi pe mine cum schimb uleiul la doua fabii dintre care una cu suspensie sport . Le pun ( pe rand , evident ) de-a curmezisul curtii , si le trag cu botul pana la marginea unei borduri de unde incepe un soi de scara ( de fapt un alt nivel al curtii mai coborat ) , dupa care iau cricul si echilibrez fata pentru ca am curtea in panta si vreau sa se scurga tot uleiul ...o odisee intreaga .
     
  4. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    313
    Locație:
    bucharest
    M-am gandit si eu la o smecherie de genul asta, insa mi s-a cam luat de cand schimbam uleiul de la Dacia 1310 cu tata :)... ce vremuri ...
     
  5. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    313
    Locație:
    bucharest
    Inainte de a veni zapezile astea am aplicat un tratament "in-house" pentru protectia vopselei. Intre timp ma gandesc daca la urmatoarea revizie sa schimb si eu bujiile pentru ca...deoarece...nu le-am schimbat niciodata :) si masina implineste pe 1 martie varsta de 11 ani :beerchug:
    Probleme cu pornirea la rece nu sunt nici macar la -10 grade, adica porneste din prima chiar daca a stat nepornita 2 saptamani. Anul trecut prin toamna am fost la Al bundy si a pus masina pe tester si a zis ca toate bujiile sunt ok. Daca e sa cumpar bujii o sa iau NGK. Deci ce sa fac?
     

    Fișiere atașate:

  6. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.550
    Locație:
    Bucharest
    Daca ti sta pe creier,sa zic asa,da.i bataie!Schimba.le si gata!Pe de alta parte daca sunt ok de ce le.ai schimba?
     
  7. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    313
    Locație:
    bucharest
    Ai si tu dreptate...mai sus vroiam sa zic bujii marca BERU nu Ngk :blownose:
     
  8. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    313
    Locație:
    bucharest
    Revin cu un mic update: masina a implinit 145k km si functioneaza si fuge impecabil. Tocmai a facut un drum dus intors de Botosani.


    Asta e drumul la dus facut sambata.
    La intors consumul a fost 4.2 cu viteza medie 70 km/h facut luni (nenorocitul de Bacau mi-a scazut ratingul :sob: ) :)
    Mai jos e drumul din Magura (BZ) pana acasa in Bucuresti facut ieri 09.04.19.

     

    Fișiere atașate:

  9. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    313
    Locație:
    bucharest
    L.E. drumul a fost facut in doua etape atat la dus cat si la intors cu anvelope de vara si presiunea 2.2 bari.
    Tinand cont ca masina are 11 ani si 2 luni este extraordinar ca partea de suspensie/bucsaraie este originala, adica nu s-a umblat la ea pana acum. Am fost cu ea la verificat saptamana trecuta si nu are nici un fel de joc si nu bate nimic. Trenul de rulare este impecabil...adica aproape impecabil daca avea independenta pe spate :). Singurele investitii majore au fost:
    - distributia facuta undeva la 100k km
    - discuri si placute frana fata/spate pe la 120k km.
     

    Fișiere atașate:

  10. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    313
    Locație:
    bucharest
    146005 km totul e perfect. Am facut un drum prin Covasna si cateva pe E85. In mai putin de 4000 km trebuie sa fac revizia: filtre si ulei. Am deja cumparate materialele si dupa cum am mai spus, o sa incerc sa vad care e schema cu un Liqui Moly Diesel HighTech 5w40.
    Am observat ca o multime de pietricele au inceput sa-mi strice partea din fata pe capota si bara. Banuiesc ca e ceva normal in 11 ani, mai ales in tara noastra minunata.
     

Distribuie pagina asta