1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Intamplare RAR Pitesti

Discuție în 'Service' creată de nIGhT-SoN, 14 Oct 2010.

  1. nIGhT-SoN

    nIGhT-SoN 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Mesaje:
    13
    Cu o zi inainte sa merg la rar cu masina (Skoda Fabia luata din germania), am fost la reprezentanta Skoda pentru un test. Am facut testul toate au iesit perfecte, bucsele ca noi, fara probleme la motor, functioneaza perfect, doar un motoras la aer cald/rece cu probleme si un senzor de umiditate.

    Ajung cu ea a 2-a zi la RAR, o pun aia la treaba, iese tipul si zice: Nu am gasit nimic la ea (parca putin dezamagit) dar franeaza prea brusc. Ii spun ca am fost cu o zi inainte la reprezentanta si ca nu a avut nimic. El imi spune ca au gresit aia, sa ma duc in alta parte si ma respinge (am incercat sa il "ajut" cumva dar a inceput sa tipe pe-acolo). Ma duc iar la reprezentanta, ii pun sa mai faca un test la frane, il face, totul perfect. Un tip de la reprezentanta imi spune ca pe multi ii respinge asa si ca sa ii spun ca am facut aerisiri la frane.

    Ma intorc la RAR, ma intreaba daca am schimbat ceva la ea, ii spun ca am facut aerisire la frane, el zambea ca prostul. O pune iar pe test si zice: "Eh... acum e altceva!". Imi spune sa vin a 2-a zi sa iau actele, azi le-am luat, am scapat de ei dar prin ce a trebuit sa trec. Vi s-a intamplat asa ceva?
     
    Ultima editare: 14 Oct 2010
  2. blue_eyed

    blue_eyed 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2010
    Mesaje:
    73
    Ai sris aici ca masina ai luato din Germania.
    Intrebare: masina a venit pe roti sau a fost adusa pe trailer ?
     
  3. patratzel1988

    patratzel1988 Silver Member

    Înscris:
    21 Feb 2009
    Mesaje:
    441
    Locație:
    Focsani
    Colegu albastru,are vreo importanta? M-ai facut curios !!!
     
  4. blue_eyed

    blue_eyed 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2010
    Mesaje:
    73
    Are !
    Atunci cand iti faci o achizitie din germania, si o radiezi acolo(ca asa e normal si in caz ca nu a fost radiata deja) daca soliciti nr (numere de tzoll, cum le mai spune) dealar-ul care ti-o vinde este obligat sa mearga cu masina la inspectia tehnica locala. Daca nu trece de aceasta acolo, nu primesti asigurarea si numerele astea. Pe urma cand ajungi cu ea in tara nu trebuie sa mai mergi la RAR decat pt identificarea masini, ITP-ul facut in germania, conform legislatiei europene privind libera circulatie a marfurilor intracomunitare si drepturile cetatenilor de asi face cumparaturile din orice colt al UE , fiind valabil si in Ro pentru urmatoarele 24 de luni.

    Acest lucru insa, in caz ca ai adus masina pe platforma nu mai este necesar, si atunci cand ajungi in Ro tre sa il faci tu. Atentie insa, masinile aduse asa, in cele mai multe cazuri sunt masini care nu mai pot sa treaca inspectia acolo, si deci nu mai pot circula pe drumurile publice

    Cea ce spune colegul nostru ca sa intampla eu nu pot sa-l consider decat un abuz al RAR local, si o incercare de a mai aduce un ban in plus la buget, asta desigur in cazul in care masina a ajuns in tara in varianta 1
     
    Ultima editare: 14 Oct 2010
  5. nIGhT-SoN

    nIGhT-SoN 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Mesaje:
    13
    Masina a fost radiata in Germania, a venit cu nr de tzoll valabile pana pe 28 octombrie. Masina a trecut granita pe roti.
     
    Ultima editare: 14 Oct 2010
  6. paul_costin

    paul_costin 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2010
    Mesaje:
    7
    Locație:
    Cj
    Inspectie RAR

    Mi-e mi-a adus masina un prieten, in vara cu numere de tzol , asigurare...etc. toate valabile. Pe brief scria ca mai am un an inspectie valabila, deci pana prin vara lui 2011. Si cand am fost la rar mi-au facut tot(identificare, inspectie si fum), cica trebuie neaparat. Din cate stiu si am inteles de la cei de acolo daca iti face fumul pt determinarea CO2, respectiv prima inmatriculare trebuie sa ai si inspectia facuta in RO. Nu mai zic ca m-au si respins prima zi...
     
  7. blue_eyed

    blue_eyed 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Mai 2010
    Mesaje:
    73
    Sa-mi trag, scuzati de expresie.
    Am sunat un amic de la RAR care confirma cele spuse de voi. Aveti scuzele mele pt dezinformare. Se pare ca de cca 1 an a intrat in vigoare un act normativ care obliga toate masinile ce provin din afara tari sa faca ITP-ul atunci cand se inmatriculeaza la noi. A dracu tara, a dracu natie. Adica RAR-ul nostru e mai dihai decat TUV-ul din germania

    Mi sa facut asa o greata...............
     
  8. AndreiHTX

    AndreiHTX Platinum Member

    Înscris:
    12 Oct 2009
    Mesaje:
    854
    Locație:
    Bucuresti
    din pacate traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul...daca as avea o posibilitate as pleca de aici fara sa stau o clipa pe ganduri... scuzati :sign_ot: dar te apuca greata cand vezi ce nenorociti(ri) sunt in tara asta...
     
  9. nIGhT-SoN

    nIGhT-SoN 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Oct 2010
    Mesaje:
    13
    Azi, l-a respins si pe un tip cu un Passat care il cumparase din Spania, nou, de la reprezentanta, nu de mult timp, pe motiv ca nu are nu stiu ce filtru.

    Eu chiar nu ii inteleg pe oamenii astia, ce verificari fac ei si cum pot sa minta in halul asta. Pana la urma noi, ca cetateni care ne ducem sa facem verificarea, nu avem niciun cuvant de spus, nu putem contesta ce fac ei acolo si rezultatele care le scot din burta.

    Daca ei spun ca masina este un pericol public, chiar si atunci cand masina este in perfecta stare, nu ai cum sa contesti decat ducandu-te in service si facand verificari peste verificari si cand te intorci sa ii spui ca ai schimbat nu stiu ce, ca altfel te trimite la alt service pe motiv ca aia nu au aparatura buna de la reprezentanta. Daca nici cei de la Skoda, care sunt garantati de Skoda nu au aparatura cu care sa iti spuna ca franele nu sunt bune, atunci trebuie sa ne ducem in Germania sa verificam masinile si fac pariu ca nici atunci nu vor fi multumiti.
     
  10. paul_costin

    paul_costin 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iul 2010
    Mesaje:
    7
    Locație:
    Cj
    Rar

    Sa puna 100 de lei in acte sau in scrumiera :D . Iese ITP-ul garantat.
     
  11. pritulescu

    pritulescu 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2010
    Mesaje:
    146
    Locație:
    Bucuresti
    La doi ani de la cumpararea masinii a trebuit sa fac ITP-ul iar cei de la reprezentanta m-au programat dupa doua saptamani. Am aflat de un atelier auto care face si ITP-ul, asa ca m-am dus acolo. Masina fiind doar cu 10000Km la bord nu a avut nimic de obiectat, ba a venit si reprezentantul RAR pentru masina din 'naintea mea si au controlat impreuna obiectul meu si afara de faptul ca au laudat servodirectia ca este foarte usoara, nu au gasit nimic nasol. Cu toate astea cand au plecat toti am intrbat daca afara de pret trebuie sa-i mai dau ceva si tipul foarte senin a spus ca pentru o sticla de vin pentru seara ar fi suficient. M-a bufnit rasul si am intrebat ce fel de vin sa fie si el zambind a zis ca in niciun caz posirca. Deci ITP-ul la o masina noua-nouta se percepe cam 50 roni.
    PS. Tipul m-a intrebat la inceput cine m-a trimis la el si abea apoi m-a primit.
     
    Ultima editare: 14 Oct 2010
  12. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.437
    Locație:
    Brasov
    Pe vremea cand aduceam masini din Jermanica, scorul era de 50 Euro. Se lasau, evident , in scrumiera. Legat de ITP, la prima inmatriculare in Romania , orice masina , indiferent de provenienta, face ITP. RAR -ul este autoritatea care aproba punerea in circulatie a autovehiculelor in Romania. Nu conteaza ca a fost facut in UE , Congo sau SUA. In multe zone legislatiile sunt putin diferite si tolerantele se incadreaza in alte intervale ( forta de franare , randament amortizoare, noxe , etc ).
     
  13. MMM

    MMM Bronze Member

    Înscris:
    11 Aug 2010
    Mesaje:
    224
    Locație:
    Bot'şăni
    50 de lei ajung, dacă nu vrei să-ţi treacă şi filtrul de particule în acte! :p
    Dorele, ne mişcăm şi noi mai cu talent? :p:p:p
     
  14. panayx

    panayx 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2010
    Mesaje:
    38
    Locație:
    Galati
    pentru pritulescu

    De ce l-ai mai intrebat de costuri suplimentare, i-ai dat apa la moara, si apoi dupa ce ti-a dat raspunsul acela de ce ai acceptat sa-i dai banii. Nu platisesi deja taxa. Vezi, si noi suntem de vina ! Iar legat de faptul ca a intrebat "cine esti" o sa-i iasa pe nas caci in curind ramine fara clienti.
    E o lupta acerba intre statiile itp iar frecventa de aparitie a altora noi a crescut, spun asta fiindca eu verific aparatura metrologica a statiilor itp si stiu cam ce se intimpla pe acolo.

    Succes
     
  15. pritulescu

    pritulescu 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2010
    Mesaje:
    146
    Locație:
    Bucuresti
    Ai dreptate ca si noi avem partea noastra de vina, dar a doua oara nu mai aveam ce cauta pe acolo. Cand acolo unde am incercat prima oara ma programa dupa doua saptamani iar ITP-ul expira peste trei zile, adica luni, iti dai seama cat de fericit am fost ca am rezolvat problema?
    Oricum voi incerca sa decalez perioada catre primavara pentru a nu ma mai prinde nametii de zapada sa nu mai pot iesi cu masina din parcare 10-15 zile.
     
  16. panayx

    panayx 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2010
    Mesaje:
    38
    Locație:
    Galati
    cautare itp

    intra pe www.rarom.ro si cauta toate statiile itp din judetul tau, i-ti va fi mai usor.
    Succes!
     
  17. dutza 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2011
    Mesaje:
    6
    La mine a fost foarte simplu..am ajuns la RAR cu un prieten de-al meu(el fiind amic cu toti inginerii de acolo,dar cu toate astea mi-a spus sa las 50 de lei in scrumiera)masina a intrat si a iesit dupa 5 minute cu un inginer care spune "O masina buna,toate au iesit bine" am mai stat 5 minute dupa acte si asta a fost tot.Altii stau si cate 2 ore la RAR iar eu pentru un amarat de 50 lei am scapat in 10 min.
    Masina este cea din semnatura..
    Acum alt eveniment de care am fost marcat total de incompetenta celor de la RAR:
    Un prieten de-al meu si-a cumparat un Ford focus din 2007,1.6 TDCI (109 CP) acest motor fiind dotat cu FILTRU DE PARTICULE
    Ajungand la RAR face toate cele cuvenite ii da actele si se duce la finante pentru calculare taxei de prima inmatriculare.Vine raspunsul si taxa era mai mare cu 200 euro.De ce?? Pentru ca cei de la RAR nu au trecut filtrul de particule in cartea de identitate.Ajungand inapoi la ei,vin cu un raspuns foarte calm : "Stim ca ai filtru de particule,dar daca nu e trecut in actele straine" (masina fiind adusa din Olanda)

    O zi buna
     

Distribuie pagina asta