1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Injector Fabia 2

Discuție în 'Skoda Fabia II' creată de adi 13, 25 Oct 2017.

  1. adi 13 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2013
    Mesaje:
    15
    Locație:
    oradea
    Buna ziua ,am și eu o Fabia combi 2010. 1.6tdi moț.cayc., 105cp. De ceva timp am auzit un troncanit in mers,la relanti nu ținea turația,am fost la service și au făcut recalibrare injectoare,intrebarea este cât vor mai merge injectoarele și de unde știu cand va muri definitiv.daca știți vreo firma din Ungaria,că am înțeles că acolo sunt mai ieftine. Mulțumesc
     
  2. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    1.863
    S-a modificat din soft harta de injectie.
    Poate s-a rezolvat problema. Nimeni nu poate sa-ti spuna cat si cand.
    Tot asa sunt preturile.
     
  3. Pintiliosul

    Pintiliosul 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    97
    adi 13
    Aceste injectoare sunt foarte sensibile la impuritatile din motorina. De asta e recomandata inlocuirea filtrului de carburant la 15.000 km. in Romania. La inlocuirea filtrului se verifica daca nu este span in motorina ramasa in locasul filtrului, care poate anunta o pompa de injectie uzata. Injectorul care functioneaza defectuos nu i-ti mai pulverizeaza motorina in cilindru cum trebuie. Astfel ca la relanti apare mersul neregulat. Compensarile ce se fac ptr. a corecta aceasta problema nu rezolva defectul injectorului! Deci trebuie sa fi pregatit cu unul. Cat poate sa tina nimeni nu poate sti.
     
  4. adi 13 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2013
    Mesaje:
    15
    Locație:
    oradea
    Mulțumesc, am înlocui t filtru de motorina, și nu avea span, deocamdată merge bine.
     
  5. adi 13 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2013
    Mesaje:
    15
    Locație:
    oradea
    Mulțumesc, totuși,la ce trebuie,să mă uit,că sa caut in dezmembrări,poate găsesc o mașină lovita
     
  6. Pintiliosul

    Pintiliosul 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    97
    Vezi ca sunt firme care repara si le calibreaza aceste injectoare, iesi la jumatate pretul fata de unul SH.
     
  7. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    1.863
    Nu exista kit reparatie vandut de producator. Probabil cei care repara injectoarele, achizitioneaza chinezarii.
    Producatorul cere injectorul la schimb, si va oferi un injector ,,nou". ,,Nou" inseamna ca injectorul a fost montat pe masina, dar in interiorul lui au fost inlocuite t o a t e componentele defecte. De exemplu:
    https://www.epiesa.ro/injector-vw-g...-vw-03l130277b/31340/102799/idprod-662016630/
    Tu decizi care varianta este corecta.
    La ce trebuie sa te uiti? Daca achizitionezi un injector sh, va trebui in primul rand sa masori impedanta (ar trebui sa fie in jur de 200kohmi), iar pe injector sa se vada clar:
    [​IMG]
    Daca este sters, nu vei putea programa injectorul. Sa ai idee:
     
  8. Pintiliosul

    Pintiliosul 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    97

    Fișiere atașate:

  9. adi 13 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2013
    Mesaje:
    15
    Locație:
    oradea
    Mulțumesc f.mult.
     
  10. adi 13 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2013
    Mesaje:
    15
    Locație:
    oradea
  11. Pintiliosul

    Pintiliosul 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    97
    adi 13
    In postarea mea am inserat 2 link-uri si o poza. Le-ai vizitat? Te-ai uitat la poza? In poza era pret pentru reparatie si nr. de telefon. Ai sunat?

    Acest injector original 03L130277B produs de Siemens Continental se poate repara exact cum il repara si producatorul.
    Totodata exista si echivalente la acest injector ex.:
    VDO A2C59513554 sau
    Bosch 0445110069
    Atasez un link in care Bosch eticheteaza pe coduri toate componentele acestor injectoare.
    http://www.dieselcatalog.online/en/bosch/04451/0445110069.html
     
  12. adi 13 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2013
    Mesaje:
    15
    Locație:
    oradea
    Da m-am uitat,nu am apucat sa sun, oricum mulțumesc pt informații.
    Nu CITA ULTIMUL MESAJ.
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Oct 2017
  13. Pintiliosul

    Pintiliosul 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    97
  14. adi 13 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2013
    Mesaje:
    15
    Locație:
    oradea
    Mersi mult.
    NU CITA ULTIMUL POST!!!
     
  15. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    1.863
    1.6 tdi CAYC, coduri injectoare:
    OE: 03L130277B
    Echivalente: A2C59513554

    Injectorul nou, fara probleme:
    03L130277S
    Echivalente:
    A2C9626040080
    Nu exista alti producatori de injectoare piezo, pentru motorul CAYC.
    Daca injectoarele au probleme cu elementele piezoelectrice, doar producatorul are kitul de reparatie.
    Poti sa suni la firmele respective si sa-i intrebi: ,,am probleme la motorul x cu codul y, am probleme cu injectorul z, dupa diagnosticare, injectorul a, necesita inlocuirea elementului piezo (solenoid) producator Siemens-VDO.
    Sa ai idee la ce ma refer, te uiti cu atentie la 4:50:
     
  16. Pintiliosul

    Pintiliosul 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    97
    Se pare ca discutam paralel. Partea electica de comanda a injectoarelor intr-adevar nu poate fi reparata doar inlocuita. Acest tip de defect este extrem de usor de depistat si nu a facut obiectul postarilor mele.
    In schimb partea mecanica din interiorul injectorului poate fi reparata.
    Probabil aceste injectoare au rata de defectiune f. mare pe partea electrica. Asta ar explica de ce nu le pot repara. Sincer nu cunosc detali in acest sens.
     
  17. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    1.863
    ,,Acest injector original 03L130277B produs de Siemens Continental se poate repara exact cum il repara si producatorul".
    Tu ai scris, eu ti-am raspuns ca lucrurile nu stau chiar asa. Da, sunt de acord cu ce ai mentionat acum. Este corect.
    O seara frumoasa, si sa auzim numai de bine.
     
  18. adi 13 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2013
    Mesaje:
    15
    Locație:
    oradea
    Am sa merg sa vad de partea el ce zic băieții de la Skoda,să văd dacă știu să măsoare,așa ceva,sau la iei e procedeul de schimbare
     
  19. Pintiliosul

    Pintiliosul 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    97
    Probabil asta e motivul ptr. care s-a trecut de la varianta 03L130277B la varianta noua 03L130277S.
    Oricum daca la aceste injectoare pica partea electrica este din cauza caldurii. Astfel cred ca este util sa se foloseasca masina fara capacul de protectie al motorului situat deasupra ptr. o mai buna racire. Condensatorul nu este prieten cu temperaturile ridicate, uscandu-se pierde din capacitate si uneori chiar intra in scurtcircuit. Au ales o varianta cu sanse mari de defectare periodica. Cele care au numai bobina s-au comportat bine in general la acest capitol.
     
  20. Pintiliosul

    Pintiliosul 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    97

Distribuie pagina asta