1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

indicator temperatura aprins

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de 000000, 10 Ian 2013.

  1. 000000

    000000 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Mesaje:
    140
    Azi dimineata la -10 grade dupa ce am pornit masina la vreo 5 secunde a aparut pe bord indicatorul din poza cu un beep.
    Am oprit motorul si la repornire la fel.
    Cand am pornit a 3-a oara becul nu s-a mai aprins.
    Care sa fie cauza? Nivelul antigelului este la maxim si nu s-a miscat de acolo in iarna asta.Se poate merge cu becul aprins pana se incalzeste motorul?
     

    Fișiere atașate:

    • cc.jpg
      cc.jpg
      Mărime fișier:
      1,6 KB
      Vizualizări:
      168
  2. 000000

    000000 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Mesaje:
    140
    am gasit pe un form dicutia: "Se confirma inca o data chestia cu martorul de lichid aprins la rece si curatarea celor 2 sarme, simplu si eficient, cu o surubelnita."
    Nu am reusit sa gasesc inceputul discutiei, stie cineva despre ce "sarme" este vorba?
     
  3. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.812
    Locație:
    Brasov
    LA nivelul minim , in interiorul vasului de expansiune , ai doi electrozi ( sarmele ) pe care, din mai multe motive se pot depune diversi barbalai aflati in lichidul de racire. Cat timp lichidul este peste nivelul sarmelor exista circuit si nu se aprinde nici un martor de bord , semn ca ai nivelul necesar de lichid de racire. Cand scade nivelul si raman in aer electrozii ...sau cand este foarte rece si ai niste depuneri pe electrozi si desi ai nivelul corespunzator , circuitul nu mai este inchis ...se percepe ca fiind intrerupt ( depunerile functioneaza ca un izolator ) si se aprinde martorul. Prin frecarea electrozilor, se indaparteaza depunerea si circuitul isi face treaba.
     
  4. Cosminbej 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Noi 2008
    Mesaje:
    31
    Locație:
    Bucuresti
    Si eu am problema asta, dar nu am acces la sarme, asa e construit vasul. Fabia mea e din 2001. Pana la urma o sa dau 60 de lei pe un vas nou (la care voi avea si acces la contacte) si rezolv problema.
     
  5. 000000

    000000 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Mesaje:
    140
    a mea e din ian 2004...cred ca e acelasi vas...ca nu am vazut nicio sarma
     
  6. Rado46

    Rado46 Silver Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Mesaje:
    425
    Locație:
    Timisoara
    intr-un final problema a aparut si la mine.
    am incercat sa curat electrozii,dar din pacate nu am acces la ei datorita constructiei vasului de expansiune.
    INTREBARE:
    daca fac scurt-circuit pe conectorul vasului( care face legatura intre cei doi electrozi si bord) nu ar trebuii sa dispara eroarea?
    Mai adaug ca,cand apa se incalzeste martorul ramane aprins,,,,indicatorul ceas de apa ramane jos,la repornire totul revine la normal inclusiv cesaul indicator temperatura apa.
     
    Ultima editare: 25 Mar 2013
  7. Rado46

    Rado46 Silver Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Mesaje:
    425
    Locație:
    Timisoara
    :keule: doar cu inlocuire de vas pot sa rezolv problema,,,,,,,
     
  8. al bundy

    al bundy Skoda Expert

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.234
    Locație:
    Bucuresti
    Daca faci scurt in mufa nu o sa se mai aprinda niciodata martorul chiar daca scade lichidul.
     
  9. Rado46

    Rado46 Silver Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Mesaje:
    425
    Locație:
    Timisoara
    am facut scurt si din pacate tot se apride martorul ala pacatos
    o sa mai incerc maine deoarece am avut o sarmulita subtire si poate contactul nu a fost ferm
    revin maine
     
  10. Rado46

    Rado46 Silver Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Mesaje:
    425
    Locație:
    Timisoara
    @al bundy tin sa cred ca ai avut dreptate.am pus strapul si momentan nu da eroarea,,,mai incerc si dimineata si revin
    multzam de sfat
    [​IMG]
     
  11. TheDon

    TheDon 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2013
    Mesaje:
    38
    Vezi ca sarma aia sa nu aiba lac de protectie pe ea. Daca exteriorul este izolat degeaba faci scurt. E ceva banal dar multi o patesc.:footy:
     
  12. Rado46

    Rado46 Silver Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Mesaje:
    425
    Locație:
    Timisoara
    multumesc de sfat :o:
    stiu,,,,am curatat inainte,,,,am lucrat in depanare TV acum 15 ani ;)
     
  13. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.156
  14. Rado46

    Rado46 Silver Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Mesaje:
    425
    Locație:
    Timisoara
    urmeaza la salariu :)
    o sa caut modelul cu electizii la vedere
    multumesc
     
  15. cr3zy 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2012
    Mesaje:
    5
    Locație:
    Craiova
    senzor temperatura

    aveti in vedere ca e posibil sa fie din alt motiv.eu la o skoda fabia 1.9 tdi motor atd din 2002,am avut aceeasi problema ..se aprindea martorul de la temperatura apa ...am schimbar vasul de 2 ori,am schimbat antigel...dar zilele trecute am descoperit pe google ..ca e posibil sa fie din cauza uleiului,eu pana acum nu am vazut se se aprinda martor de ulei in bord,am verificat senzorul pe baia de ulei(nu am asa ceva),am verificat senzorul de pe cutia filtrului de ulei..nimic...m-am uitat pe joja la nivel ulei ..era la minim...dupa toate astea,am pornit masina sa plec si hop si martorul aprins...am oprit..am completat ulei pana la maxim ..si gata cu martorul aprins in bord
     
  16. al bundy

    al bundy Skoda Expert

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.234
    Locație:
    Bucuresti
    Nu are cum sa se aprinda termometrul de la ulei.
     
  17. cr3zy 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2012
    Mesaje:
    5
    Locație:
    Craiova
    senzor

    am aflat si eu ulterior ca nu are treaba una cu alta.
    totusi intrebarea mea este de ce se tot aprinde acest martor?
    am schimbat 2 vase de expansiune cu capac cu tot.
    antigel este la max,schimbat acum 1 luna, nu se vad urme de ulei sau ale impuritati in el.
    pe tester nu imi da nici un fel de eroare
    daca mai zice cineva ca este vasul ....!
    :)
    mi-a mai sugerat cineva sa incerc unul (vas de expansiune) din dezmembrari.
    inainte sa il cumpar pe al 2-lea la dezmembrari cereau 50 lei pe vas si nou am luat o firma TOPRAN cred ca ii zice cu vreo 30 lei vasi si 15 lei capac.
    poate sa fie prost vasul asta topran si sa nu conteze ca este nou?
     
    Ultima editare: 7 Apr 2013
  18. Rado46

    Rado46 Silver Member

    Înscris:
    20 Dec 2009
    Mesaje:
    425
    Locație:
    Timisoara
    1 pe diagnoza nu apare nimic!
    2 posibila cauza ar fi conectica de la mufa de pe vas expansiune pana la bord
    3 verifici conectica cu un jumper(scurtcircuit) intre cei 2 pini ai mufei si vezi daca se stinge becul = electrozii din vas,iar daca nu atunci de verificat firele+mufa
    ps: pui jumperul si pe urma pornesti motorul
    bafta
     
  19. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.156
    Sau poti sa incerci urmatoarea ,,vrajitorie"...:)
    Pasul 1:
    [​IMG]
    Vei scoate garnitura de cauciuc de la mufa....se ,,umfla" cauciucul, si nu va mai fi un contact ferm...
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Ultima editare: 7 Apr 2013
  20. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.156
    [​IMG]
    Daca spui ca vasul de expansiune este nou....incearca toate variantele, nu ai ce face...este musai.:)
    Trebuie sa mentionez ca mufa pentru exemplificare nu este de la vasul de expansiune...mufa respectiva are doar 2 pini.
     

Distribuie pagina asta