1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

indicator bord presiune ulei

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de DariusD, 13 Dec 2012.

  1. FabiaCoco94

    FabiaCoco94 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Mesaje:
    5
    Locație:
    Bucuresti
    Problema martor presiune ulei

    Salut ! Detin un autovehicul marca "Skoda Fabia Combi" motorizare 1.4 MPI, an de fabricatie 2002. Problema acestui vehicul este aprinderea martorului (Presiune ulei cel rosu) din bordul masinii.
    In urma cu 2-3 luni, ma indreptam spre casa cand dintr-o data martorul din bord mi s-a aprins urmat de 3 piuituri lungi. In maxim un minut, doua, martorul s-a oprit iar dupa alte 3-4 minute s-a aprins din nou. Am mers cu masina cu martorul in acest stadiu circa 30-40 de km.
    M-am dus in service cu ea si mi s-a confirmat ca nu am presiune la ulei si ca ar trebui schimbat. Zis si facut, dupa schimbare presiunea si-a revenit, martorul s-a oprit si totul functiona perfect. Dupa parcuregerea a 1000 de km, martorul s-a aprins din nou. Am schimbat din nou uleiul impreuna cu filtru si in momentul in care masina se incalzeste la 90 de grade, martorul se aprinde. Am scos busonul de la ulei sa vad daca imi arunca picaturi de ulei ceea ce asta si face. Pompa de ulei este in regula, la fel ca si tachetii care au fost verificati. Masina merge perfect, motorul sta la relanti, nu sunt schimbari, doar ca martorul se aprinde. Am mers cu iar cand s-a aprins, am scos si senzorul de la ulei si martorul tot aprins sta. Nu stiu ce sa zic sa aiba. Astept parerea voastra ! Multumesc, Cosmin !
     
  2. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    584
    Locație:
    bucuresti
    schimba senzorul,nu?
     
  3. FabiaCoco94

    FabiaCoco94 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Mesaje:
    5
    Locație:
    Bucuresti
    Pai nu stiu sigur daca ar fi de la senzor, ca in timp ce era aprins in bord, eu l-am scos si tot aprins era :))
     
  4. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    30 Aug 2012
    Mesaje:
    217
    Locație:
    Bucuresti
    Daca il scoti...ma gandesc ca e normal sa se aprinda, chiar daca n-ai avea probleme?
    Cred ca ar fi ca si cum eu m-as astepta sa se stinga martorul check engine pentru ca am scos EGR-ul (cu el conectat, sta aprins check engine pentru ca e defect EGR-ul).
     
    Ultima editare: 13 Oct 2015
  5. FabiaCoco94

    FabiaCoco94 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Mesaje:
    5
    Locație:
    Bucuresti
    Deci ce ma sfatuiti sa fac?
     
  6. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    30 Aug 2012
    Mesaje:
    217
    Locație:
    Bucuresti
    Pai...sa schimbi senzorul :D E relativ ieftin.
     
  7. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    584
    Locație:
    bucuresti
    cati ani zici ca ai?
     
  8. FabiaCoco94

    FabiaCoco94 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Mesaje:
    5
    Locație:
    Bucuresti
    22, de ce?
    Aloo,nu mai da quote la ultimul mesaj!!!
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Oct 2015
  9. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    584
    Locație:
    bucuresti
    asa ca noi iti tot sugeram sa schimbi si senzorul si ti tu tot intrebi ce sa faci...
     
  10. FabiaCoco94

    FabiaCoco94 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2015
    Mesaje:
    5
    Locație:
    Bucuresti
    Am schimbat si senzorul, si degeaba...tot asa face
     
  11. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.695
    Locație:
    Brasov
    Nu ai presiune de ulei. Motorul are uzura mare. Faci o reparatie capitala la motor sau vinzi masina .
    Daca scoti joja , scuipi pe deget si pui degetul deasupra gaurii de la joja , simti ceva ?
     
  12. maistoru

    maistoru 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Iun 2013
    Mesaje:
    25
    ma alatur si eu celor cu aceasta problema
    la rece nu se aprinde martorul
    la cald se aprinde si palpaie pana depases 3000rpm
    daca scad sub 2500rpm iar se aprinde si incepe sa beepeie
    dupa ce o las la relanti cateodata palpaie si martorul in continuare
    cateodata se stinge si la relanti si ramane stins pana o turez undeva peste 1500 rpm

    in aceste conditii se mai pot reduce din ipotezele citite pe acest topic?
     
  13. Aimar 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2018
    Mesaje:
    1
    flopem1st Gear Member
    Buna,am o problema deja veche cu presiunea la ulei care este scazuta doar cand se infierbanta motorul si doar la relanti.
    Am schimbat tot ce se putea din catecoria sistem ulei(ulei/filtre/senzor/pompa) si tot nu am scapat de problema.
    Facut test presiune ulei-la cald 80grade- 0,5 bar relanti si 4,5 bar-5 bar la turatii
    La 90grade - 0,4 relanti respectiv 5 la turatii.
    Urmatoarea presupunere este una din linii cea de sus de la came sau cea de jos de la vibrochen ce trebuie refacuta-cuzinetii.
    Cum as putea identifica mai usor dupa simptome care din linii ar fi problema,avand in vedere ca masina nu bate,nu suna,motorul merge foarte fin?!?
    Am dat jos capacul de la axele cu came iar acolo i\unde este lagarul ce tine axul cu came si unde este presiunea de ulei am inspectat vizual dar nu se vad scurgeri stanga/dreapta lagarelor!
    Cum pot face o inspecti grosso modo....la aceste doua aspecte?


    Salut ce a fost exact probleme presiune ulei
     

Distribuie pagina asta