1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Inchidere centralizata - telecomanda

Discuție în 'Skoda Octavia' creată de AdiP, 2 Apr 2018.

  1. AdiP

    AdiP 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2018
    Mesaje:
    6
    Locație:
    Bucuresti
    Salut!
    Postez si eu urmatoarea speta care imi da bataie de cap de aproape un an. :)
    Octavia din 2003 break, ASV. A avut calculatorul de usa sofer cu pinii arsi, l-am schimbat cu unul la fel gasit cu greu, schimbata si mufa care intra in el. Pana sa il schimb am cumparat o cheie cu telecomanda, codata corespunzator, a mers. Am schimbat calculatorul de usa, am montat un alt radio aftermarket, schimbat celebrul fir sa nu se mai resetaze memoria radioului. De cand am montat calculatorul de usa (functioneaza tot, geamuri, inchidere de la buton) si pus radio nu imi mai merge inchiderea din telecomanda. La scanare nu da NIMIC, e totul in regula. Am scos pana si radio, tot nu merge.
    Am mai cumparat o telecomanda, am sters toate telecomenzile cu vcds din 46, intrat pe 0, save, apoi pe 01, puse ambele chei, test, save, in 15 sec apasat pe telecomenzi (se aude click in bord cand apas pe telcomenzi) dar tot nu merge sa inchid din telecomenzi! Ce sa mai verific? Microswitchurile din incuietori functioneaza toate.
    Am incercat sa fac sincronizarea cheilor cu cheie in contact si alta in butuc. Dupa operatiune imi apare mesajul in 46 cu incorrect key coding desi fac operatiunea 100% corect...
    In afara de foc, mai am ce sa-i fac?
    Multumesc anticipat!
     
  2. AdiP

    AdiP 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2018
    Mesaje:
    6
    Locație:
    Bucuresti
    LE: Am gasit o scanare initiala, de dinainte de inlocuire calculator usa, si imi apare:
    Component: 4P Tõrsteuer.FS KLO 0009
    Dupa inlocuire apare:
    Component: 3P Tõrsteuer.FS KLO 0009
     
  3. al bundy

    al bundy Skoda Expert

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.622
    Locație:
    Bucuresti
    de unde ai tras acel fir si unde l-ai legat?
    Intreb deoarece nu era nevoie de tras nimic.
     
  4. AdiP

    AdiP 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2018
    Mesaje:
    6
    Locație:
    Bucuresti
    Nu am tras nimic, doar am inversat 2 fire ca nu isi pastra memoria radio...
    Nu stiu de unde sa ma iau sa verific... posibil sa nu trimita din calc de usa semnalul de inchidere dar diagnoza sa nu vada problema asta?
     
  5. al bundy

    al bundy Skoda Expert

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.622
    Locație:
    Bucuresti
    Problema ta este de la radio, cu inversarea si legarea acelor fire.
     
  6. AdiP

    AdiP 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2018
    Mesaje:
    6
    Locație:
    Bucuresti
    pai l-am scos de tot, nu mai acolo. Deloc! Si tot nu merge. Resetat tot, inclusiv si borna scoasa, inclusiv mufe modul confort. In continuare nicio eroare pe modul la scanare.
     
  7. AdiP

    AdiP 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2018
    Mesaje:
    6
    Locație:
    Bucuresti
    Anexez un scan recent:

    Saturday,07,April,2018,18:48:05:00006
    VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64
    VCDS Version: 18.2.0.3 (x64)
    Data version: 20180212 DS287.0
    www.Ross-Tech.com


    VIN: TMBGP21U532802057 License Plate: PGE
    Mileage: 250250km-155498mi Repair Order:



    --------------------------------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------------


    Chassis Type: 1U (1U - Skoda Octavia (1997 > 2011))
    Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 56 76

    VIN: TMBGP21U532802057 Mileage: 250250km-155498miles
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
    Part No: 038 906 012 CL
    Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 3359
    Coding: 00002
    Shop #: WSC 17874
    VCID: 5CB72272CC2B81A424-4B18
    TMBGP21U532802057 SKZ7Z0C2021685

    No fault code found.
    Readiness: N/A

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ASR.lbl
    Part No: 1C0 907 379 K
    Component: ASR FRONT MK60 0103
    Coding: 0021505
    Shop #: WSC 31480 000 00000
    VCID: 326BACCAAE2F67D4DE-5178

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 08: Auto HVAC Labels: 1Ux-907-044.lbl
    Part No: 1U1 907 044 A
    Component: CLIMATRONIC C 2.0.0
    Coding: 11000
    Shop #: WSC 31480
    VCID: 306FA6C2F02355C4A8-5178

    1 Fault Found:
    00797 - Sunlight Photo Sensor (G107)
    29-00 - Short to Ground

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
    Part No: 1C0 909 605
    Component: 1M AIRBAG VW51 0B 0008
    Coding: 12621
    Shop #: WSC 31480
    VCID: 61C91386EB49AC4C77-513C

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 17: Instruments Labels: 1U0-920-xxx-17.lbl
    Part No: 1U0 920 811 J
    Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V10
    Coding: 19112
    Shop #: WSC 00222
    VCID: 356197D60F4170ECFB-513C
    TMBGP21U532802057 SKZ7Z0C2021685

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl
    Part No: 6N0 909 901
    Component: Gateway K<->CAN 0001
    Coding: 00006
    Shop #: WSC 31480
    VCID: 70EF66C230A315C4E8-513C

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl
    Part No: 1C0 959 799 B
    Component: 4P Komfortgerát HLO 0003
    Coding: 00259
    Shop #: WSC 31480
    VCID: 366390DA12477BF4F2-4B18

    Subsystem 1 - Part No: 1U4959801D
    Component: 3P Tőrsteuer.FS KLO 0009

    Subsystem 2 - Part No: 1U4959802D
    Component: 4P Tőrsteuer.BF KLO 0009

    Subsystem 3 - Part No: 1U0959811D
    Component: 4P Tőrsteuer.HL KLO 0009

    Subsystem 4 - Part No: 1U0959812D
    Component: 4P Tőrsteuer.HR KLO 0009

    No fault code found.

    End-------------------------(Elapsed Time: 04:06)--------------------------
     
  8. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    AdiP
    Din cate observ ai cunostinte destul de vaste in domeniul electricitatii.

    Fa o lista detaliata cu toate lucrarile ce le-ai facut, pas cu pas.
    Apoi verifica minutios ceea ce ai facut. Peste tot unde ai lucrat.
    Monteaza radioul original la loc si pune firele asa cum au fost ele de fabrica.
    Incearca si refa totul asa cum a fost original pe masina.
    Inscrie o singura cheie pentru inceput, in IMMO cu care sa poti porni masina.
    Apoi fa adaptarea telecomenzii din cheia respectiva. Am inteles ca atunci cand apesi pe unul din butoanele telecomenzii din cheie se aude un click in masina. Inseamna ca totusi exista comunicare. Probabil cum ai lucrat ai scos o mufa de pe pozitia corecta sau ai fortat vreun fir si s-au intrerupt litele din interior. Tu poti sa-ti dai seama cel mai bine ce s-a putut intampla in urma lucrarilor facute.

    Sunt aproape sigur ca din entuziasm ai comis o eroare.
    Pe forum este f. greu sa ne dam seama unde ai gresit. Partea cea mai nasoala e ca nimanui nu-i prea convine sa lucreze dupa tine.
     
  9. AdiP

    AdiP 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mar 2018
    Mesaje:
    6
    Locație:
    Bucuresti
    Va multumesc tuturor pt ajutor, o sa reverific cablul dintre calculatorul de usa si mufa de pe prag, fir cu fir. E singurul loc unde ar putea fi o problema de circuit deschis ca acolo am inlocuit inclusiv mufa. Si cand ma gandesc ca am pus silicon la greu sa previn intrarea apei... Ce ma intriga e faptul ca se incuie usile automat dupa 30km/h, deci modulul de confort trimite semnal de incuiere. De ce nu reusesc sa sincronizez cheia ma depaseste. Dupa secventa de sincronizare, dupa ce se aude click, daca intru in measuring blocks pe 015 (parca) nu vad nicio activitate la apasarea butoanelor telecomenzii... Am doua chei si au acelasi comportament. Am incercat si doar cu una, cu fiecare, nimic...
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare